.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2017-08-31, 14:53
Fiat 126p FL ZOMO BLUE`88 Kubicy
Autor Wiadomość
Raito 
Porsche Super CUP


Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 251
Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-02-10, 23:22   

Również życzę Ci aby sie to wszystko udało :D bo nie idziesz na łatwiznę (wieksze i nowsze auto) tylko chcesz jeździć cudownym klasykiem i to jeszcze jakim małym!
Powodzenia :D
_________________
Moje MiniMirafioli 89`
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2015-02-14, 17:48   

Wczoraj wieczorem:

A dzisiaj rano już:

Się dzieje się. Jeździłem już sam nieco, wszystko działa perfekcyjnie jednak dobre opanowanie tej sztuki karate z pewnością zajmie jeszcze parę dni, jestem dobrej myśli no i strasznie nakręcony na jazdę moim własnym maluchem!
 
 
     
Daniel22 
Moderator


Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Pokój Administracji
Wysłany: 2015-02-14, 21:35   

Jeździłem tym cudem techniki i powiem, że wajcha działa całkiem elegancko, system jest fajny i wygodny do jazdy. Nie mam porównania z wajchą starszego typu, ale z tą po regulacji da się normalnie jeździć. Ja oczywiście robiłem na parkingu kompromitującą żabę, bo nie potrafiłem ogarnąć sterowania kierownicą, opuszczania wajchy do dołu i zmiany biegów :lol: . Ale Kubica dobrze naprawia, pianka budowlana w progi i szpachla kit będzie git :D
 
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2015-02-14, 21:50   

Ta, jasne :luj:
_________________
Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada
 
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2015-05-05, 00:30   

Aktualizacja: Kubica wpadł na szalony pomysł wyjazdu na majówkę rezerwową na tydzień przed. Niestety maluch ciągle był na aparacie, który ledwo zipał i z rozwalonym gaźnikiem (przepustnica miała luzy chyba półtora milimetra w każdym kierunku, pływak jak się okazało ocierał o ściankę bo spadł z osi - generalnie syf, kiła i mogiła, paliło to kilkanaście litrów na setkę, ale toczyło się. Jako, że od miesiąca leżał sobie 2gi gaźnik na podmianę stwierdziłem, że go wsadzę i tu zaczęły się schody: iskra jest - nie daje paliwa do cylindrów. Okazało się, że z jakichś powodów korpus gaźnika jest niedrożny, więc dół przełożyłem ze starego dając przy okazji nowiutką przepustnicę. Paliwo już dochodziło bo świece były wilgotne, ale tym razem nie dawał iskry. Po wykluczeniu zasilania i podmianie cewki wyszło na to, że problemem jest zwarcie aparatu, a jako, że godzina była 21 w czwartek, było ciemno (prace pod chmurką), a ja byłem styrany dłubaniem od 8mej rano to przekreśliło mój udział w majówce czego cholernie żałuję. W sobotę już na świeżo podjąłem się tematu uruchomienia silnika i po upewnieniu się że na platynkach nie ma zwarć próbowałem krzesać iskry :E Ledwo widoczny łuczek pojawił się gdzieś w okolicach przerwy rzędu 0.1mm - za mało, prawdopodobnie padł kondensator. To jednak pozwoliło jakoś uruchomić silnik i w poniedziałek o własnych siłach (pozdrawiam ludzi odwracających głowy na dźwięki kanonady tłumika z "tego złoma" gdzieś na Alejach w Krakowie, strzelał bez przerwy i to naprawdę wybornie :P ) dojechać do warsztatu gdzie zamontowali koło wraz z czujnikiem - zamontowanie modułu było już tylko formalnością. Po odpaleniu było nieco lepiej jednak silnik nadal mocno przerywał - dysza wolnych obrotów złapała syfa, po drobnej regulacji gaźnika serducho pracuje jak pszczółka, dobrze odpala i cudownie wkręca się na obroty :twisted:
Ostatnio zmieniony przez Kubica 2015-05-05, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Daniel22 
Moderator


Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 225
Skąd: Pokój Administracji
Wysłany: 2015-05-05, 01:02   

Piękne marchewy sadził :mrgreen: . Autko pracuje naprawdę fajnie i kulturalnie, jednak elektroniczny zapłon to obowiązkowe usprawnienie każdego starszego auta/motocykla. Iskra mocna i biała przy przerwie na świecy 0,8mm, przerywacz wyrzucony, odpala bez zbędnego "chechłania". Też wrzucę parę zdjęć:







Przewody zapłonowe to nówki z epoki, "druciane". To są porządne przewody zapłonowe, nie te śmieszne sznurki ze sklepu - w polonezie też zamontowałem 22-letnie leżaki sklepowe, zamiast się męczyć z tym badziewiem z "sentechu" czy "janmora". Są twarde i szybko się nie zniszczą...

Porozłażona naklejka na tylnej szybie też ma swój urok, pewnie naklejona jeszcze w 1988 :) .



I lampka LED z radiatorem, fajna sprawa, w aucie jest wreszcie jasno nocą, świeci naprawdę mocno i o barwie żarówki :



 
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2015-07-15, 15:25   

Kolejna porcja fotek. Tym razem z trasy Kraków -> Puławy DK79 (polecam, idealna dla malucha, acz dziurawa :E ) Nie obyło się bez kłopotów... docisk sprzęgła powiedział papa 160km od domu no i musiałem turlać się na szczątkowym wręcz sprzęgle, dojechałem koło 3ciej nad ranem po 7miu godzinach walki ze sprzętem :twisted: Wzniesienia były wyzwaniem. Co by nie być gołosłownym:


Nie zwracajcie uwagi na wysuniętą wtyczkę lewej lampy (brak pozycji) - na postoju poprawione. Chlapacz też warto by w końcu przykręcić :roll:
Całą trasę robiliśmy na 2 bolidy z Danielem22:

I trzeba przyznać, że ludzie nieźle się oglądali na taki zestaw - zaparkowany i w ruchu. Aktualnie czekam na zrobienie docisku i... jadę na ogólnopolski. Uprzednio może zmienię w końcu frigo na navigatory, ale to zależne od stanu konta jest :P
 
 
     
Orion459 
Orion459


Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-15, 21:54   

Bardzo fajne fotki :D
 
     
Orion459 
Orion459


Wiek: 33
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-11-25, 22:54   

Kurde, brakuje mi tego widoku ZOMO
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2016-05-06, 01:18   

Mały up w temacie. Będąc na majówce przyglądałem się tylnym błotnikom, porównując je z zaparkowanymi obok FLami. Coś mi kurde nie pasowało...

Ktoś przykręcił szeroki wlot dość chamsko na wkręty do blachy :lol2: przy okazji remontu blacharki (raczej niedługo) zamaskuję te dziurki po wkrętach, wkładam wąskie wloty i zmieniam zderzaki z eleganta na P4 - pewnie w takiej konfiguracji wyszedł z fabryki w styczniu 1988 roku :) I myślę, że tak będzie prezentował się dobrze.
Samochód po wymianie zwrotnic (dzięki Orion459!) służy mi obecnie na codzień jako jedyny przyrząd do przemieszczania dupy i w tej roli spisuje się znakomicie mimo złomnikowego stanu :)
 
 
     
Mateusz9510 
EL


Wiek: 25
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 627
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Wysłany: 2016-05-06, 07:23   

Foto nie bangla :P
_________________
Mały, ale Wariat
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2016-05-06, 12:34   

Bangla, bangla :)
_________________
Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada
 
 
     
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-05-06, 12:44   

Ale syf się pod tym wlotem zebrał :E
Ale faktycznie mod wspaniały :E tak to kiedyś unowocześniano samochody ;)
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2016-05-06, 23:27   

Haha, ale jaja :lol:
 
     
lussi 
mała mi


Dołączyła: 11 Lut 2015
Posty: 131
Skąd: Kato
Wysłany: 2016-05-07, 11:42   

No ej fajny on!
Mój też poprzerabiany żadnie na nowszy, a malowany chyba pędzlem do plakatówek, tragedia :Lol: Licznik z fla na miejsce kapliczki, a mnie dziwiło czemu on się tak telepie podczas jazdy..
Podoba mi się ten kolur. To naprawdę ładny kolur.
O tak i wąskie p4ki dobrze dobrze :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17