.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: głodny
2011-07-14, 23:09
126p. Azzurro by Ołtaż
Autor Wiadomość
Ołtaż 


Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 189
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2010-08-30, 12:27   126p. Azzurro by Ołtaż

Witam.
Chciałbym przedstawic swój nowy nabytek, 126p z 1987 roku. Samochod kupiony od starszego Pana z Krakowa, za cenę mniejsza niż ubezpieczenie auta. Do tej pory siedzialem w temacie Garbusów i Mercedesów W123, ale przyszedł czas na coś nowego. No i stałem sie posiadaczem malucha, miał byc staruszek na cytrynkach, ale znalazl się ten i kupiłem. Jako że nie znam się nic na Fiatach, mam do Was mase pytań które wyjdą w praniu.
Narazie mam prośbę, abyście powiedzieli co się nie zgadza z rocznikiem, patrząc na samochód z zewnątrz.

Kilka zdjęc:







Samochodzik blacharkę na na 5tke, brak dziur itp, podłoga zdrowa. Lakier jest strasznie wyblakły ale auto będzie lakierowane pod koniec tego sezonu, zapewne w barwy podobne do tego:


Plan jaki mam co do tego samochodu to niski klasyk. Nie będzie to rajdówka, nie będzie startował w kjs'ach. Ma byc ładny, sprawny i jeździc na rajdy samochodów zabytkowych tak jak moje poprzednie klasyki. Odejściem od oryginału będzie lakier, zawieszenie i chromy które zawsze mi się marzyły w malczurze.

Jak znajde odpowiedni dział to pochwale się Beczką i Garbem ;)



Pytania:
1. Co się nie zgadza, czego brakuje?
2. Zmiana oleju: czym go zalac?


Czekam na wasze uwagi, komenty itd.

Pozdrawiam
Wojtek vel Ołtaż
 
     
Olsza
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-30, 12:35