.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: głodny
2011-07-14, 23:09
126p. Azzurro by Ołtaż
Autor Wiadomość
Ołtaż 


Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 189
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2010-08-30, 12:27   126p. Azzurro by Ołtaż

Witam.
Chciałbym przedstawic swój nowy nabytek, 126p z 1987 roku. Samochod kupiony od starszego Pana z Krakowa, za cenę mniejsza niż ubezpieczenie auta. Do tej pory siedzialem w temacie Garbusów i Mercedesów W123, ale przyszedł czas na coś nowego. No i stałem sie posiadaczem malucha, miał byc staruszek na cytrynkach, ale znalazl się ten i kupiłem. Jako że nie znam się nic na Fiatach, mam do Was mase pytań które wyjdą w praniu.
Narazie mam prośbę, abyście powiedzieli co się nie zgadza z rocznikiem, patrząc na samochód z zewnątrz.

Kilka zdjęc:







Samochodzik blacharkę na na 5tke, brak dziur itp, podłoga zdrowa. Lakier jest strasznie wyblakły ale auto będzie lakierowane pod koniec tego sezonu, zapewne w barwy podobne do tego:


Plan jaki mam co do tego samochodu to niski klasyk. Nie będzie to rajdówka, nie będzie startował w kjs'ach. Ma byc ładny, sprawny i jeździc na rajdy samochodów zabytkowych tak jak moje poprzednie klasyki. Odejściem od oryginału będzie lakier, zawieszenie i chromy które zawsze mi się marzyły w malczurze.

Jak znajde odpowiedni dział to pochwale się Beczką i Garbem ;)



Pytania:
1. Co się nie zgadza, czego brakuje?
2. Zmiana oleju: czym go zalac?


Czekam na wasze uwagi, komenty itd.

Pozdrawiam
Wojtek vel Ołtaż
 
     
Olsza
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-30, 12:35   

według mnie wszytko jest orginalne, wychodziły takie maluszki na p4, przd włoski tył polski, z kapliczką i w tych kolorach, do do lakieru ja bym zostawił zomo, bo pasuje mu a do do chromów, to jak najbardziej, będą pasowały do ramoin wycieraczek, jaki przebieg ??
 
     
Ołtaż 


Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 189
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2010-08-30, 12:37   

65 tys kilometrów, podobno oryginalny przebieg jak i kapliczka.
 
     
Lukasz15 
GraćażProwincjonalny


Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 493
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-08-30, 12:40   

Jestem na nie :!: Uważam że powinien zostać w serii bo jest wyrąbiście zadabny, zdrowy tylko trochę zmatowiały, ale przepoleruj go pastą Tępo i zobaczysz jak będzie wyglądał. Według mnie nic mu nie barkuje i wszystko się zgadza z rocznikiem.
_________________
Graciarz prowincjonalny
 
     
Olsza
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-30, 12:46   

Lukasz15, dokładnie, ja u siebie miałem lekko matowy lakierek, przeleciałem tempo i jest jak widać
 
     
Ołtaż 


Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 189
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2010-08-30, 12:48   

Może faktycznie zostanie w tym kolorze, kwestia do przemyślenia. Napewno musi miec polakierowany tył, bo ktoś łatał tylną klapę i przejechał cały tył pędzlem z farbą co pięknie nie wygląda :)

Samochód był już woskowany TurtleWax'em i nie przyniosło to oczekiwanego efektu. Dzisiaj zapoatrzę sie "tempo" i zobaczymy :)
 
     
Lukasz15 
GraćażProwincjonalny


Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 493
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-08-30, 12:56   

Woskowanie raczej nic nie pomoże. Tempo to pasta lekko ścierna więc powinna załatwić sprawę ;)
_________________
Graciarz prowincjonalny
 
     
k4rgu1 
ziomy rezerwy
ŁYSY !!!


Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1568
Skąd: wziąć piniądze ?
Wysłany: 2010-08-30, 13:16   

O, następny zomo na forumie... :P
Ładny, ładny i zostaw oryginalny kolor :!:
_________________
SZAJN BRAJT LAJK E DAJMONTS

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
dawcio650e 

Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 926
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2010-08-30, 13:32   

A malec jest oryginalny ,ale ja bym go pomalował na oryginalny kolor chociaż wg mnie remont mu nie potrzebny,a na złomie bez problemu tylną klapę dostaniesz w takim kolorze tylko wystarczy szukać.
Ostatnio zmieniony przez dawcio650e 2010-08-31, 10:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-08-30, 14:40   

Podoba mi się :)
Zostaw go w serii, szkoda go na 'takie coś' ;)
 
     
Onomato 
Rammstein ist groß.


Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 391
Skąd: EPA / ELE
Wysłany: 2010-08-30, 14:58   

Lubie takie 126p. Wszystko jest spoko. :) To jest przejściówka, troche rzeczy z ST a troche z FL. :) Nabłyszcz lakier i bedzie miodzio. :mrgreen:
_________________
 
 
     
Ołtaż 


Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 189
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2010-08-30, 14:59   

Chyba faktycznie auto zostanie w org. kolorze tylko po polerce.

Z tylną klapą jest taki problem, że przy robieniu klapy cały tylny pas został pomalowany, aczkolwiek pod spodem jest org. lakier, naewt nie został zmatowiony. Próbowałem zedrzec farbe która jest na wierzchu ale nie da rady.

Czyli zostałaby seria z lekką glebą i chromami - jak mi się spodoba to pewnie tak zostanie :)

Narazie musze wymienic filtry i olej w silniku - pytanie jaki byłby najlepszy dla dobrze zachowanego silnika - mobil1 15w40?? Wujek Google mi nie pomógł w tej kwestii
 
     
Onomato 
Rammstein ist groß.


Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 391
Skąd: EPA / ELE
Wysłany: 2010-08-30, 15:01   

Ołtaż napisał/a:
chromami


Ja bym go nie zaśmiecał chromami. Taki jest jak najbardziej na tak. Czysta przejściówka.
_________________
 
 
     
Olsza
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-30, 15:02   

ja jeżdżę na lotos 15w40 i jest ok, według mnie lotos jest najlepszy
 
     
kaszlak_maniak 
ziomy rezerwy
warszawiakofob


Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3004
Skąd: sdópy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-08-30, 15:19   

Nie jestem pewien, ale chromowanych ramion wycieraczek już fabryka chyba nie montowała?

Na pewno nie zakładaj mu chromowanych zderzaków. Doprowadź do ładu te, które ma.

Albo źle widzę, albo ma puknięty lewy błotnik (blisko lampy). Tak więc tam bez malowania raczej się nie obejdzie, a jak mówisz jeszcze tył jest do roboty... Byłoby warto prysnąć całe auto, ale koniecznie w ten sam kolor. :E Kół też bym nie zmieniał, tylko odnowił te co ma, opuścić auto w dół (ale nie przesadnie), powymieniać klosze lamp na nowe i by była zajebista fabryka. :luj:

EDIT:

Jeszcze mi się przypomniało - w środku nie ma półki po prawej stronie. Starsze ST to wiem, że nie każdy miał, ale w tych ostatnich już chyba były standardowo? Ktoś powie coś więcej na ten temat?
_________________
Ostatnio zmieniony przez kaszlak_maniak 2010-08-30, 15:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16