Problem z zapowietrzonym układem. |
Autor |
Wiadomość |
Errr
Crazy Toys
Wiek: 34 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 154 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2014-08-02, 01:15
|
|
|
wiecie gdzie polega problem!!! z rozpiętości cyliderka, a średnicą bębna... w obydwóch przypadkach nie był wymieniany bęben... chodzi o to że naciśnięciu pedała hamulca, cylinderek zasysa maksymalną ilość płynu która to i tak nie jest wystarczająca do całkowitego dociśnięcia, szczęk do bębna, dlatego pedał w wpada w podłogę a drugie naciśnięcie pedała jest już ok, ponieważ płyn nie zdążył wrócić, pozostał jeszcze w takiej objętości w cylinderku i drugi skok pedała hamulca jest już mniejszy...
pozostaje wymienić bębny bądź napawać materiału do szczęk tj, przy wypustach na cylinderek...
może odgrzałem kotleta ale chyba wyjaśniłem problem |
_________________ bokiem albo wcale |
|
|
|
|
BigBadWolf
DeathByBass
Wiek: 42 Dołączył: 19 Sie 2013 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-08-04, 23:07
|
|
|
Ptak1992 napisał/a: | samoregualtory puszczaja |
tu jest problem |
|
|
|
|
kula
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 98 Skąd: Sadłuki/Pomorskie
|
Wysłany: 2014-11-30, 10:24
|
|
|
w górę.
Miałem temat jak kolega, nie mogę tego odpowietrzyć. Przy jednym naciśnięciu wpada i prawie nie hamuje, przy drugim piskami hamuje. Leci sam czysty płyn bez bąbelków z dużym ciśnieniem. (odpowietrzałem chyba ze 2 godziny bo miałem cały płyn spuszczony).
U siebie wymieniłem tylko wszystkie cztery cylinderki. Gdzie szukać? Pompa na 99% jest dobra bo przed wymianą cylinderków hamował dobrze.
Czy też jest możliwość tak jak kolega wyżej pisał? Mam rozumieć to tak, że bębny już mogą być na tyle zjechane, że mają większą średnicę wewnątrz + szczęki wytarte co daje taki efekt? Jeśli tak to dlaczego w taki razie na starych cylinderkach dobrze hamował? Przecież miał te same szczęki i bębny... |
|
|
|
|
Tasok
Wiek: 32 Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 2887 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: 2014-11-30, 13:48
|
|
|
kula napisał/a: | w górę.
Miałem temat jak kolega, nie mogę tego odpowietrzyć. Przy jednym naciśnięciu wpada i prawie nie hamuje, przy drugim piskami hamuje. Leci sam czysty płyn bez bąbelków z dużym ciśnieniem. (odpowietrzałem chyba ze 2 godziny bo miałem cały płyn spuszczony).
U siebie wymieniłem tylko wszystkie cztery cylinderki. Gdzie szukać? Pompa na 99% jest dobra bo przed wymianą cylinderków hamował dobrze.
Czy też jest możliwość tak jak kolega wyżej pisał? Mam rozumieć to tak, że bębny już mogą być na tyle zjechane, że mają większą średnicę wewnątrz + szczęki wytarte co daje taki efekt? Jeśli tak to dlaczego w taki razie na starych cylinderkach dobrze hamował? Przecież miał te same szczęki i bębny... |
A sprężyny szczęk to założone prawidłowo? Miałem identyczne objawy i właśnie sprężyny były źle założone. |
|
|
|
|
kula
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 98 Skąd: Sadłuki/Pomorskie
|
Wysłany: 2014-11-30, 14:39
|
|
|
Jak można źle je założyć? Dolna u góry a górna na dole? Jeśli tak to na pewno są dobrze bo tylko mi wystarczyło jedną sprężynkę, tą górną zawsze wyciągnąć. |
|
|
|
|
Tasok
Wiek: 32 Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 2887 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: 2014-11-30, 14:40
|
|
|
Odpowietrzałeś od najdalszego koła? Odpowietrzałeś na pompie? |
|
|
|
|
kula
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 98 Skąd: Sadłuki/Pomorskie
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:43
|
|
|
od najdalszego. Prawy tył, lewy, prawy przód, lewy. Na pompie nie ruszałem. |
|
|
|
|
Tasok
Wiek: 32 Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 2887 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:48
|
|
|
to spróbuj pompę odpowietrzyć. A najdalsze koło to jest lewe tylne o ile pamiętam. Jeżeli nie to proszę mnie poprawić. |
|
|
|
|
Krzysztof0430
Wiek: 28 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1487 Skąd: Mizerów [SPS]
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:50
|
|
|
Tasok, zgadza się. Koło tylne lewe jest najdalej od pompy hamulcowej. |
_________________
|
|
|
|
|
tomek458
Wiek: 25 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 920 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:50
|
|
|
A nie czasem prawe tylne? |
|
|
|
|
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 749 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:53
|
|
|
tomek458, dobrze mówi od prawego tyłu się zaczyna. |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
Krzysztof0430
Wiek: 28 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1487 Skąd: Mizerów [SPS]
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:54
|
|
|
tomek458, schyl się pod auto. Zobacz jak idą przewody hamulcowe z tyłu od trójnika do kół i do którego koła z tyłu jest najdłuższy przewód. |
_________________
|
|
|
|
|
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 749 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:57
|
|
|
Krzysztof0430, jednak niestety ci racje musze przyznać |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 32 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:59
|
|
|
Kurde, a ja patrzyłem na koła od góry i wyszło prawe przy odpowietrzaniu Ale niby hamuje jak trzeba |
_________________
|
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2723 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2014-11-30, 21:05
|
|
|
Panowie tylko spokojnie.
Na pompie pierwsze od pedału są przewody przednich kół tak ??
Więc sugerował bym od nich zaczynać . Bo jak nie będzie ciśnienia na pierwszej sekcji to jak odpowietrzyć drugą. |
_________________
|
|
|
|
|
|