.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zapowietrzonym układem.
Autor Wiadomość
Errr 
Crazy Toys

Wiek: 34
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 154
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2014-08-02, 01:15   

wiecie gdzie polega problem!!! z rozpiętości cyliderka, a średnicą bębna... w obydwóch przypadkach nie był wymieniany bęben... chodzi o to że naciśnięciu pedała hamulca, cylinderek zasysa maksymalną ilość płynu która to i tak nie jest wystarczająca do całkowitego dociśnięcia, szczęk do bębna, dlatego pedał w wpada w podłogę a drugie naciśnięcie pedała jest już ok, ponieważ płyn nie zdążył wrócić, pozostał jeszcze w takiej objętości w cylinderku i drugi skok pedała hamulca jest już mniejszy...

pozostaje wymienić bębny bądź napawać materiału do szczęk tj, przy wypustach na cylinderek...

może odgrzałem kotleta ale chyba wyjaśniłem problem
_________________
bokiem albo wcale
 
     
BigBadWolf 
DeathByBass

Wiek: 42
Dołączył: 19 Sie 2013
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-04, 23:07   

Ptak1992 napisał/a:
samoregualtory puszczaja


tu jest problem
 
     
kula 


Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 98
Skąd: Sadłuki/Pomorskie
Wysłany: 2014-11-30, 10:24   

w górę.
Miałem temat jak kolega, nie mogę tego odpowietrzyć. Przy jednym naciśnięciu wpada i prawie nie hamuje, przy drugim piskami hamuje. Leci sam czysty płyn bez bąbelków z dużym ciśnieniem. (odpowietrzałem chyba ze 2 godziny bo miałem cały płyn spuszczony).
U siebie wymieniłem tylko wszystkie cztery cylinderki. Gdzie szukać? Pompa na 99% jest dobra bo przed wymianą cylinderków hamował dobrze.
Czy też jest możliwość tak jak kolega wyżej pisał? Mam rozumieć to tak, że bębny już mogą być na tyle zjechane, że mają większą średnicę wewnątrz + szczęki wytarte co daje taki efekt? Jeśli tak to dlaczego w taki razie na starych cylinderkach dobrze hamował? Przecież miał te same szczęki i bębny...
 
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-11-30, 13:48   

kula napisał/a:
w górę.
Miałem temat jak kolega, nie mogę tego odpowietrzyć. Przy jednym naciśnięciu wpada i prawie nie hamuje, przy drugim piskami hamuje. Leci sam czysty płyn bez bąbelków z dużym ciśnieniem. (odpowietrzałem chyba ze 2 godziny bo miałem cały płyn spuszczony).
U siebie wymieniłem tylko wszystkie cztery cylinderki. Gdzie szukać? Pompa na 99% jest dobra bo przed wymianą cylinderków hamował dobrze.
Czy też jest możliwość tak jak kolega wyżej pisał? Mam rozumieć to tak, że bębny już mogą być na tyle zjechane, że mają większą średnicę wewnątrz + szczęki wytarte co daje taki efekt? Jeśli tak to dlaczego w taki razie na starych cylinderkach dobrze hamował? Przecież miał te same szczęki i bębny...



A sprężyny szczęk to założone prawidłowo? Miałem identyczne objawy i właśnie sprężyny były źle założone.
 
 
     
kula 


Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 98
Skąd: Sadłuki/Pomorskie
Wysłany: 2014-11-30, 14:39   

Jak można źle je założyć? Dolna u góry a górna na dole? Jeśli tak to na pewno są dobrze bo tylko mi wystarczyło jedną sprężynkę, tą górną zawsze wyciągnąć.
 
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-11-30, 14:40   

Odpowietrzałeś od najdalszego koła? Odpowietrzałeś na pompie?
 
 
     
kula 


Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 98
Skąd: Sadłuki/Pomorskie
Wysłany: 2014-11-30, 20:43   

od najdalszego. Prawy tył, lewy, prawy przód, lewy. Na pompie nie ruszałem.
 
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-11-30, 20:48   

to spróbuj pompę odpowietrzyć. A najdalsze koło to jest lewe tylne o ile pamiętam. Jeżeli nie to proszę mnie poprawić.
 
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-30, 20:50   

Tasok, zgadza się. Koło tylne lewe jest najdalej od pompy hamulcowej.
_________________
 
 
     
tomek458 


Wiek: 25
Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 920
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 2014-11-30, 20:50   

A nie czasem prawe tylne?
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-11-30, 20:53   

tomek458, dobrze mówi od prawego tyłu się zaczyna.
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Krzysztof0430 


Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1487
Skąd: Mizerów [SPS]
Wysłany: 2014-11-30, 20:54   

tomek458, schyl się pod auto. Zobacz jak idą przewody hamulcowe z tyłu od trójnika do kół i do którego koła z tyłu jest najdłuższy przewód.
_________________
 
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-11-30, 20:57   

Krzysztof0430, jednak niestety ci racje musze przyznać
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 32
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2014-11-30, 20:59   

Kurde, a ja patrzyłem na koła od góry i wyszło prawe przy odpowietrzaniu :roll: Ale niby hamuje jak trzeba :)
_________________
 
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2723
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2014-11-30, 21:05   

Panowie tylko spokojnie.
Na pompie pierwsze od pedału są przewody przednich kół tak ??
Więc sugerował bym od nich zaczynać . Bo jak nie będzie ciśnienia na pierwszej sekcji to jak odpowietrzyć drugą.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15