.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zapowietrzonym układem.
Autor Wiadomość
radzio126p 


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1227
Skąd: Wrocław
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2014-02-23, 17:30   Problem z zapowietrzonym układem.

Witajcie!
Podczas remontu malucha postanowiłem wymienić układ hamulcowy, wpadły nowe węże gumowe i miedziane, cylinderki, 3 pompy hamulcowe, okładziny, używany króciec do pompy.
Problem mam taki, że po wymianie ciągle wpada pedał hamulca w podłogę. Pedał hamulca jest twardy ( daje dość mocny opór), ale nadal wpada w podłogę. Podczas odpowietrzania było widać jak pracują wszystkie cylinderki, dają na bębny opór że luźno ręką nie da się pokręcić, lecz puszczają przy mocniejszym obciążeniu.
5 razy już odpowietrzałem układ i nadal nic, zastanawiam się czy może to nie jest wina króćca, lub bębnów, bo tylko ich nie zmieniłem ( Ale czy bębny mają coś do odpowietrzenia i wpadania hamulca w podłogę? ). Jeśli ktoś posiada taki nowy króciec czy by mógł mi podać dokładne wymiary? Skończyły mi się pomysły proszę o pomoc!
Pozdrawiam
 
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 33
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2014-02-23, 19:37   

Może wina pompy, michu wie coś na ten temat ;) Wymieniałeś na nową? Jeśli tak to jaki kolor korków był?
_________________
 
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-02-23, 21:01   

Głupie pytanie, ale może sprężyny źle założyłeś od szczęk?
 
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-02-23, 22:27   

Sprawdź najpierw czy aby na pewno masz dobrze założone sprężyny. U mnie to było powodem niemożności odpowietrzenia układu.
 
     
radzio126p 


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1227
Skąd: Wrocław
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2014-02-23, 23:06   

Pompy już miałem trzy. 1 Ori FSM, 2 Delphi, 3 LPR i na nich wszystkich taki sam efekt. Próbowałem z zmianą sprężynek.
Mam zestaw hebli od seja, chyba założę na przód, kupie zestaw nowych sprężynek i pożyczę na próbę nowe bębny z kolegi malucha, czy to coś pomorze.
Dużo osób mi właśnie proponowało zmianę pompy i sprężynek, zrobiłem to i nadal dupa.
 
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-02-23, 23:08   

Płynu nie ubywa? Zwracałeś na to uwagę?
 
 
     
Dar00 
Weteran


Wiek: 37
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 68
Skąd: Głosków
Wysłany: 2014-02-23, 23:30   

a czy podczas odpowietrzania bąbelki nadal uciekają czy leci sam płyn? wypływa z odpowietrzników z dużym ciśnieniem czy ledwie leci?
 
     
radzio126p 


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1227
Skąd: Wrocław
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2014-02-23, 23:35   

Teraz już leci czysty płyn, bez bąbli. Leci dość szybko ;)

Płynu nigdzie nie ubywa.
 
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2014-02-24, 10:11   

Uzupełniałeś ciągle płyn przy odpowietrzaniu? A może jednak źle odpowietrzyłeś cały układ -tzn w zły sposób została przeprowadzona cała "procedura"?
Ewentualnie możesz podjechać do mechanika niech odpowietrzą maszynką aż będzie dobrze ;)
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
radzio126p 


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1227
Skąd: Wrocław
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2014-02-24, 21:05   

Uzupełniałem na bieżąco, pożyczyłem z warsztatu maszynkę i ten sam efekt ;)
 
 
     
Ptak1992 

Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 199
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2014-02-25, 14:09   

podepne sie do tematu , zalozylem nowe szczeki trw , hamuje bdb ale za drugim razem , pytnie czy uklad moze byc zapowietrzeno , dodam ze jak wymienialem cylinderek to przypadkowo nie dokrecilem przewodu i troche pocieklo , czy w ten sposob moglo sie zapowietrzeyc , bo podczas hamowania sciaga mnie w prawo , a to bylo przy lewym przednim kole , wiec to by sie zgadzalo ale chce znac opinie innych
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-02-25, 14:59   

Ptak1992 napisał/a:
podepne sie do tematu , zalozylem nowe szczeki trw , hamuje bdb ale za drugim razem , pytnie czy uklad moze byc zapowietrzeno , dodam ze jak wymienialem cylinderek to przypadkowo nie dokrecilem przewodu i troche pocieklo , czy w ten sposob moglo sie zapowietrzeyc , bo podczas hamowania sciaga mnie w prawo , a to bylo przy lewym przednim kole , wiec to by sie zgadzalo ale chce znac opinie innych


Więc odpowietrz zgodnie z procedura i wtedy zobacz.
 
 
     
Ptak1992 

Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 199
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2014-02-25, 18:17   

odpowietrzenie na wiele nie moglo , zostaje mi tylko wymienic z tylu szczeki , mozliwe ze samoregualtory puszczaja
 
     
Ptak1992 

Wiek: 31
Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 199
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 2014-02-26, 13:25   

czy wam sie kiedys zdarzylo ze plyn po 2 miesiacach stracil swoje wlasciwisci i byl ciemny , bo u mnie z tylu tak bylo , wymienilem plyn i pomoglo ,
 
     
ptaku 
ziomy rezerwy
wpierdole ci bramą

Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 436
Skąd: Blok A
Wysłany: 2014-02-26, 14:31   

Ptak1992 napisał/a:
czy wam sie kiedys zdarzylo ze plyn po 2 miesiacach stracil swoje wlasciwisci i byl ciemny , bo u mnie z tylu tak bylo , wymienilem plyn i pomoglo ,


Nie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16