Problem po wymianie szczęk i cylinderków. |
Autor |
Wiadomość |
Ryba
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2014-01-15, 18:26 Problem po wymianie szczęk i cylinderków.
|
|
|
Witam.
Mam problem z hamulcami, przed wymianą hamulce działały jako tako. Po wymianie hamują słabiej niż wcześniej. Zmieniłem szczęki oraz cylinderki. Odpowietrzyłem każdy cylinderek, i lipa. Jeśli macie jakiś pomysł to podrzucie. |
Ostatnio zmieniony przez Ryba 2014-01-15, 19:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mateusz126FSM
Wiek: 30 Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 316 Skąd: Suchoraba
|
Wysłany: 2014-01-15, 19:02
|
|
|
a pompę sprawdzałeś czy jest ok i czy nie jest zapowietrzona ? |
_________________ Mały, ciasny.. ale własny
Na gg dostępny cały czas tylko że siedzę na niewidoku |
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-01-15, 19:06
|
|
|
Nazwij temat tak żeby było wiadomo o co w nim chodzi |
|
|
|
|
Ryba
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2014-01-15, 19:11
|
|
|
Mateusz126FSM napisał/a: | a pompę sprawdzałeś czy jest ok i czy nie jest zapowietrzona ? |
Nie, a jak ją odpowietrzyć ? |
|
|
|
|
Mateusz126FSM
Wiek: 30 Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 316 Skąd: Suchoraba
|
Wysłany: 2014-01-15, 19:23
|
|
|
podobnie jak cylinderki jeśli się nie mylę tylko że odkręcasz przewód, chyba.. nigdy tego nie robiłem a logika kazała mi taką propozycję wskazać |
_________________ Mały, ciasny.. ale własny
Na gg dostępny cały czas tylko że siedzę na niewidoku |
|
|
|
|
Ryba
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2014-01-15, 19:28
|
|
|
będę działał od rana może się uda :] |
|
|
|
|
Tasok
Wiek: 32 Dołączył: 20 Sty 2012 Posty: 2887 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: 2014-01-16, 00:14
|
|
|
Jakie szczęki i jakie cylinderki? Firmę podaj. Czasem trafiają się części z gównolitu więc i efekt jest odwrotny od zamierzonego. |
|
|
|
|
Michu
Moderator
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 3850 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-01-16, 07:12
|
|
|
Pamiętaj też ze od razu hamulce nie będą lepsze - to wszystko sie musi dotrzeć |
|
|
|
|
Ryba
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2014-01-16, 10:22
|
|
|
Tasok napisał/a: | Jakie szczęki i jakie cylinderki? Firmę podaj. Czasem trafiają się części z gównolitu więc i efekt jest odwrotny od zamierzonego. |
Po południu będę w garażu to ci napiszę jakie. |
|
|
|
|
Mateusz126FSM
Wiek: 30 Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 316 Skąd: Suchoraba
|
Wysłany: 2014-01-16, 12:47
|
|
|
Michu, w sumie też masz rację bo u mnie tak było jak na nowiutkie wymieniłem |
_________________ Mały, ciasny.. ale własny
Na gg dostępny cały czas tylko że siedzę na niewidoku |
|
|
|
|
mardom89
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 141 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-16, 13:33
|
|
|
miałem podobny problem. Wymieniliśmy z Kolegą najpierw wszystkie cylinderki oraz szczęki (TRW), no i płyn plus pare drobiazgów. Po wyjeździe wszystko ładnie, hamulce jak brzytwa. 2 dni przejeździłem, podjeżdżam na przeglad a gość mówi ze pedał miękki i faktycznie. od tego momentu przez 2-3 dni robiło się coraz gorzej, w momencie dojazdu do garażu kumpla na ponowną rozbiórke hamowanie było już na 3 razy deptania w pedał (w sumie to ręcznym tylko dało się ratować). Zdjęliśmy szczęki, okazało się że samoregulatory można sobie ręką cofać założyliśmy kolejne nowe szczęki - była poprawa, ale dalej raz na jakis czas pedał wpadał w podłogę - pomyśleliśmy ze pompa mogła siąść od tego jak dostała świeżego płynu - szybka akcja i pare minut po 18 udało nam się jeszcze kupić nową. Po montażu było już prawie dobrze, ale skoro juz było wszystko nowe, uznałem ze warto jeszcze założyć nowe bębny. I w ten sposób mam cały układ hamulcowy nowy i wkońcu jestem pewny jego poprawnosci działania |
_________________ FSO Polonez 1500 83’ L54 „kryzys”
Niewiadow n126e 84’
Niewiadow n250c 84’
WSK Kos 84’
FSO 125p 88' L87 1608DOHC
FSM 126p 87’ 246
FSM CC 700 93’ |
|
|
|
|
Bonus
Junior Admin Malina Driver
Wiek: 30 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 2162 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2014-01-16, 13:34
|
|
|
mardom89 napisał/a: | okazało się że samoregulatory można sobie ręką cofać |
norma w tych nowych badziewnych szczękach |
_________________ Chociaż w domu głód i nędza, silnik R2 mnie napędza ! |
|
|
|
|
Ryba
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 33 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 2014-01-16, 13:34
|
|
|
Mateusz126FSM, miałeś rację z pompą hamulcową. Zapowietrzona, muszę kupić płynu i odpowietrzę pompę, i hamulce wszystko od początku. Mam nadzieję że będzie działać. Dziękuję za pomoc. |
|
|
|
|
mardom89
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 141 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-16, 14:14
|
|
|
Bonus napisał/a: | mardom89 napisał/a: | okazało się że samoregulatory można sobie ręką cofać |
norma w tych nowych badziewnych szczękach |
a specjalnie cholera mowie gościowi, to daj pan te lepsze później kolega mi wspomniał ze zauważył przez lata taka zależność ze szczęki im tansze tym lepsze do malucha. no i te będę się starał reklamować, ciekawe czy przyjmą |
_________________ FSO Polonez 1500 83’ L54 „kryzys”
Niewiadow n126e 84’
Niewiadow n250c 84’
WSK Kos 84’
FSO 125p 88' L87 1608DOHC
FSM 126p 87’ 246
FSM CC 700 93’ |
|
|
|
|
Michu
Moderator
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 3850 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-01-16, 20:07
|
|
|
Panowie, a ja mam następujący objaw; po nocy (długi postój) pedał jest do połowy miękki, a podczas jazdy, gdy zrobię jakieś 8km twardnieje - co to się dzieje? |
|
|
|
|
|