.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
10-15l na 100
Autor Wiadomość
szalot 

Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 64
Skąd: B-B
Wysłany: 2013-12-11, 22:18   10-15l na 100

Zapłon wyregulowany, gaźnik też (bardziej prawdopodobne, że to wina gaźnika niż zapłonu). Wcześniej w gaźniku miałem dysze 112 lub 115 i 190 powietrza, teraz jest 120 i bodajże 190, już nie pamiętam. Zmiana dysz nic mi nie dała, spalanie takie samo (ciągle +10l/100km). Gaźnik czyściłem ostatnio, przez pływak też może być tak zawyżone spalanie? Znacie jakieś inne nieseryjne, ale dobre ustawienia pływaka? Ostatnio zaczęło mi się paliwo cofać do baku, to tak napisałem, bo może mieć coś z tym wspólnego ;)
Zima idzie, a tu kolejny raz za ponad 40zł zrobiłem 60km...

Dodam jeszcze, że od kiedy jest takie spalanie malczak w ogóle nie ciągnie, 50 na 2 max, dobrze, że nie mam obrotomierza, bo nie chciałbym widzieć jakie obroty ma przy tych 50 na 2. Na 3 też tylko 70 poleci, a na 4 to już w ogóle wstyd, bo 80, może 90 z górki...
Ostatnio zmieniony przez szalot 2013-12-11, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2013-12-11, 22:21   

Sprawdź czy pływak nie jest dziurawy.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Emsi5 


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 34
Skąd: Ełk
Wysłany: 2013-12-11, 22:26   

Za dużo tu ucieka "na lewo" żeby to mogło być to, ale wysokie spalanie plus cofanie się paliwa to jak na mój gust membrana pompki paliwowej. Ale skoro spalanie od dłuższego czasu się utrzymuje to do tej pory pewnie byłoby po silniku. Może dolot jest gdzieś przytkany?
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2013-12-11, 22:55   

Wiem co mówię. U mnie był pływak dziurawy i maluch spokojnie łykał 10l.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Emsi5 


Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 34
Skąd: Ełk
Wysłany: 2013-12-11, 23:06   

@adi_98 nie chodziło mi o zaprzeczenie twojej teori, trochę źle napisałem.
A co do zatkanego dolotu, mieliśmy kiedyś tak naprawiony w polonezie, dostawał za mało benzyny, a mistrzowie mechaniki włożyli kawał szmaty w dolot :evil:
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2013-12-11, 23:19   

Emsi5 napisał/a:
a mistrzowie mechaniki włożyli kawał szmaty w dolot :evil:


W ten sposób wytworzyli sztuczne podciśnienie, pozwalające zassać silnikowi paliwo, oczywiście w dawkach odbiegających od normy. Takie coś było w takim programie o usterkach na TVN, tylko, że tam dotyczyło to LPG pierwszej generacji.

szalot, Pływak wyreguluj tradycyjnie na 7mm, miarką bądź wiertłem, jak wolisz ;)
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
szalot 

Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 64
Skąd: B-B
Wysłany: 2013-12-11, 23:33   

Ostatnio jak ustawiałem to mi się podgiął nie w tym miejscu gdzie trzeba, ale mam jakieś 5 gaźników w domu i bodajże 1 nowy pływak to go wsadzę jutro, ale na efekt nie wiem ile będzie trzeba poczekać, bo przez to spalanie nie mam teraz za co zalać :evil:
 
     
szalot 

Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 64
Skąd: B-B
Wysłany: 2013-12-12, 13:22   

Jakie są seryjnie dysze gaźniku? 112/190? Zamierzam wkręcić seryjne i sprawdzić, ale tyle tych dysz mam, że nie pamiętam, które są seryjne ;)
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 32
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2013-12-12, 13:25   

115/190
_________________
 
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2014-01-26, 10:59   

właśnie ostatnio po modyfikacji gaźnika który leżał sobie na półce też zaczął mi palić 10/100. A miał być przez to oszczędniejszy ;) .
Sprawcą okazał się utopiony pływak.
 
     
Mateusz126FSM 


Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 316
Skąd: Suchoraba
Wysłany: 2014-01-27, 16:03   

hm.. u mnie jest polerowana gardziel, skrócony, zaostrzony i polerowany dufuzor, rurka emulsyjna F101, dysza powietrzna 190 i paliwowa 117 i mi też pali jak na moje wyczucie za dużo.. bo też coś koło 9l :roll: uszczelki są nowe, pływak 7/14 oczywiście szczelny, śruba mieszanki odkręcona na 3,5 obrotu, zapłon 9,8*... co tu jest źle i czemu tak dużo pali jak na te modyfikacje ?..
_________________
Mały, ciasny.. ale własny :)




Na gg dostępny cały czas tylko że siedzę na niewidoku
 
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2014-01-27, 19:58   

Może silnik już zdycha?
 
 
     
Emilienko126p 
Będzie git!


Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 573
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-27, 20:14   

Mateusz126FSM, a jak długości odcinki jeździsz i jak "wysoko" masz ustawione wolne obroty?
_________________
Dziadkowóz - FL 1993
E36 328i 1995
 
 
     
Mateusz126FSM 


Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 316
Skąd: Suchoraba
Wysłany: 2014-01-28, 22:05   

wolne obroty mam ustawione książkowo czyli 980 oobr/min i pyrka spokojnie, i po gwałtownym dodaniu gazu odrazu obroty wzrastają i nic nie przygasa ani go nie przymula, a odległości jakie dziennie pokonuję to 20 km rano i wieczorem znowu 20 km, czasami więcej i wieczorem często szybciej jadę a zwykle to 70 -80 kmh.. luz na zaworach ok, kompresja książkowa... to może przez to że małe odległości pokonuję ? Bo faktycznie po przejechaniu tych 20 km w środku nawet ciepło nie jest.
_________________
Mały, ciasny.. ale własny :)




Na gg dostępny cały czas tylko że siedzę na niewidoku
 
 
     
Mateusz23maw 
Ziomy rezerwy


Wiek: 32
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 3102
Skąd: Zamość [LZ 10846]
Wysłany: 2014-01-28, 23:56   

A termostat nie jest otwarty caly czas? Wloty na klapie pozatykane?
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15