.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2012-02-08, 21:24
Regulacja kątów pochylenia kół przednich
Autor Wiadomość
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-07-23, 19:18   Regulacja kątów pochylenia kół przednich

Namierzyłem pewien problem w moim aucie. Prawe koło ma prawdopodobnie zły kąt pochylenia. Opona na jendym odcinku zewnętrznej krawędzi jest zjechana w znaczny sposób. Już od jakeigoś czasu słychać było znaczne piski opon (po przysłuchaniu się, pisk wychodzi właśnie z pod prawej opony) przy nawet niewielkim ruchu kierownicą kierownicą.

Tak więc moje pytanie brzmi: jak ustawić kąt pochylenia koła przedniego?


Tak to mniej więcej wygląda:
 
     
mlody 
Krzysiu Jarzyna


Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 35
Skąd: Krasnosielc
Wysłany: 2010-07-23, 19:26   

po mojemu to klania sie resor do klepania ( zle sie ulozyl ) ja mialem podobnie z lewej strony ( tylko ja mialem negat ) jak poszedl resor
_________________


Fiat 126p 652ccm 91r - flinstones car
Zipp Basic 49ccm 09r - jabol
 
     
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-07-23, 19:53   

Był już klepany.
_________________
 
     
- Wolf! - 
ziomy rezerwy
Oldschool!


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1012
Skąd: masz zioło ? o_O
Wysłany: 2010-07-23, 19:59   

popatrz ile masz podkładek na szpilkach przy mocowaniu przedniego wahacza... możesz np: ze dwie wyciągnąć i sprawdzić co wyszło (ja jak u siebie kąty ustawiałem ostatnio i z jednej str. dałem za dużo o podkładkę to podobnie szło mi lewe koło)...
_________________
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE!

 
     
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-07-23, 20:05   

- Wolf! -, chodzi o podkładki między karoserią a wahaczem, zgadza się?
_________________
 
     
- Wolf! - 
ziomy rezerwy
Oldschool!


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1012
Skąd: masz zioło ? o_O
Wysłany: 2010-07-23, 20:07   

jawohl!! :mrgreen: ;)
_________________
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE!

 
     
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-07-23, 20:12   

Naturlisch! Ich gehe zu garage,

Tyle, że w moim przypadku to chyba muszę dodać podkładki a nie odjąć. A może i odjąć, sam nie wiem. Będę kombinował ;d

W każdym bądź razie, dzięki wielkie za wskazówki!
_________________
 
     
- Wolf! - 
ziomy rezerwy
Oldschool!


Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1012
Skąd: masz zioło ? o_O
Wysłany: 2010-07-23, 20:14   

Klakier, jak koło chowa się pod samochód tak jak na załączonym obrazku ;) to będziesz musiał usunąć podkładki (wtedy wahacz przyjdzie bliżej budy, a koło zacznie się "prostować")...
_________________
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE!

 
     
k4rgu1 
ziomy rezerwy
ŁYSY !!!


Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 1568
Skąd: wziąć piniądze ?
Wysłany: 2010-07-23, 22:20   

Właśnie ja też się miałem o to pytać bo mi piszczą opony od jakiegoś czasu i się pościerały na krawędziach... :roll:

Dzięki na przyszłość... ;)
_________________
SZAJN BRAJT LAJK E DAJMONTS

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-07-23, 22:55   

Zrobione i już nawet piwo wypite za to :)
Na każdej szpilce jest po 8 podkładek. Wyjąłem po 4szt z każdej szpilki. Wizualnie koło jest w porządku. Jutro sprawdzę w praktyce jak sprawa wygląda - dziś już nie chciałem wyjeżdżać z garażu żeby w błocie nie upaprać auta.

Jeszcze raz ogromne dzięki Ci - Wolf! - za pomoc! Wypiję za Twoje zdrowie 8)
_________________
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2725
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-07-24, 11:46   

Kurde zgubiłem temata .

Ktoś się pytał o ustawienie kąta pochylenia koła>
Wiadomo dodajesz podkladki pod wachacz i masz przechylone górą na zewnatrz ale....
Na tych podkładkach tez się kat wyprzedzenia sworznia reguluje.
Na srubę tylną dasz mniej podkladek i masz większy kat wyprzedzenia.
Tak na chłopski rozum to tak jak pochylenie główki ramy w motorcyklu. :mrgreen:

To przesuwam do odpowiedniego tematu ;) //pumex
Ostatnio zmieniony przez xemup 2010-07-24, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-09-03, 22:36   

Nei chcę zakąłdać nowego tematu więc zapytam w tym.
Jak ustawić kąty pochylenia kół, tym razem na tylnej osi?
_________________
 
     
Damian 
Damian


Wiek: 31
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 980
Skąd: Jasło [RJS 8W13]
Wysłany: 2010-09-03, 23:23   

Dołączam się do pytania.
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 113
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-09-03, 23:45   

są podkładki pod mocowaniem wachaczy, i tym się jakoś tam reguluje, specem w tej dziedzinie nie jestem. :roll:
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Klakier 
ziomy rezerwy


Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 895
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-09-04, 00:06   

Tyle to i ja wiedziałem :mrgreen: 8)
_________________
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 18