.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
BIS, sprzęgło, remonty
Autor Wiadomość
KRZYSIU 


Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-08-17, 09:34   BIS, sprzęgło, remonty

Witam. Pierwsza sprawa - W moim szatanie padło mi sprzęgło. Słyszałem od mechanika że to będzie kupa roboty, że silnik trzeba wyjąć itp. Co Wy na to? Czy miał ktoś z tym do czynienia?
Druga sprawa - mam ochotę wyremontować swojego BIS-a, do ogarnięcia wszystko, blacharka, mechanika, wnętrze itp. Ogólny remont. Znacie kogoś na Śląsku kto zajmuje się takimi renowacjami? I jakie koszta się z tym wiążą? Pozdro :)
 
     
Tasok 


Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 2887
Skąd: Głowienka
Wysłany: 2013-08-17, 10:13   

Zadzwoń do wróżki, ona będzie na pewno wiedziała :roll:

Bez zdjęć i jakiegoś opisu to się całe gówno dowiesz, z tego co napisałeś to mogę Ci podać przedział cenowy 2-8 tyś zł. Pasuje? Chcesz konkretnej odpowiedzi? To zadaj tak pytanie, konkrety, zdjęcia, usterki, wady wtedy ktoś coś powie. A i nazwij temat jak Bóg przykazał bo za chuja nie wiadomo o co chodzi! :roll:
 
 
     
KRZYSIU 


Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-08-17, 14:45   

Jak nie wiesz o co chodzi to najlepiej wróć się do podstawówki. Pasuje mi odpowiedź 2-8 tyś, jednakże nie było to moje jedyne pytanie. :twisted:
_________________

 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-08-17, 14:49   

tak, do wymiany sprzęgła trzeba wyjąc silnik, tak kupa roboty - generalnie się nie opłaca robić
_________________

 
 
     
Szopen 
Jangtajmer !


Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-18, 01:53   

ale to bis, nie opłaca się robić. Zaraz Ci wydmucha UPG i po ptokach.
_________________
FSM 126 BIS '90 224/F
 
     
KRZYSIU 


Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-08-18, 14:55   

No to inne pytanie w związku z tym że jak twierdzicie nie opłaca się robić, to co z nim zrobić? :>
_________________

 
     
Nikita 
Weteran


Wiek: 38
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 255
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-18, 15:29   

Szopen napisał/a:
ale to bis, nie opłaca się robić. Zaraz Ci wydmucha UPG i po ptokach.


oplaca sie oplaca

co to niby ma znaczyc ze jak bis to nie oplaca sie robic bo co bo bylo go malo???

bo ludzie mowili ze awaryjny???

a podniesc reke kto wie jak sie z bisem obslugiwac???

a kto takowego mial???

rownie dobrze moge powiedziec ze jak ktos chce bosmala wyremontowac to nie bo to bosmal i zaraz dach sparcieje

o masakra ale mi cisnienie podniesliscie ale juz spoko teraz tak co do pytan z tematu

sprzeglo jest sporo roboty ale nie wiecej niz zmiana sprzegla w kazdym innym aucie

a remont bisa piekna rzecz dbaj o niego i ratuj bo jest ich naprawde malo

w razie pytan mozesz do mnie pisac bezposrednio chwile mialem bisa i wiec co i jak

jak bede z opoznieniem odpisywal to sie nie zrazaj poprostu jestem w trasie i rzadko mam internet

ai jeszcze jedna rada zamontuj sobie guziczek uruchamiajacy wentylator i nieliczac zimy to jezdzij z wlaczonym wentylatorem caly czas to nie bezie probleow typu

Szopen napisał/a:
wydmucha UPG i po ptokach.



tyle z mojej strony jak cos to dzisiaj jesszcze jestem do polnocy dostepny :D
_________________
Było sporo a jest:

FIAT 126p town 2000
FIAT 126p 650 1989
BMW 525d E39 2002
Romet Ogar 202 0,5 2014
 
 
     
Domage 
ziomy rezerwy
buh


Wiek: 112
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3198
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-08-18, 16:03   

ja bym sprzedał.
Na forum napewno znajdzie się samobójca który go kupi.
_________________

Pussy Wagon
 
 
     
Nikita 
Weteran


Wiek: 38
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 255
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-18, 17:08   

jakby nie to ze dopiero kupilem fla to ja bym bardzo chetnie wziol bisek jest naprawde badzo wdziecznym autkiem jak sie o niego dba i wiele potrafi :D

nie sprzedawaj zrob wszystko co jest do zrobienia wiem ze to bedzie kosztowac i bedzie wymagalo troche czasu ale odwdzieczy ci sie z nawiazka i bardzo szybko docenisz jego wszystkie zalety
_________________
Było sporo a jest:

FIAT 126p town 2000
FIAT 126p 650 1989
BMW 525d E39 2002
Romet Ogar 202 0,5 2014
 
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-08-18, 18:53   

Porządny remont każdego silnika wiąże się z kosztami.
Ostatnio nowy blok do bisa można było kupić za 250 zł.
Dokładnych cen nie znam, ale mogę Ci powiedzieć co ja miałem robione.
-szlif wału i jego wyważenie,
-nowe tłoki 2szlif,
-panewki wszystkie nowe,
-regeneracja głowicy, nowe gniazda , prowadnicę i zawory plus planowanie,
-wałek rozrządu po regeneracji, z powodu zużytej krzywki pompy paliwa,
-reperaturka pompy wody,
i parę innych drobiazgów.
Cena to zależy gdzie to będziesz robił, lepiej dołożyć kasy i zrobić to porządnie.
 
     
Szopen 
Jangtajmer !


Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-18, 20:57   

Nikita napisał/a:
a podniesc reke kto wie jak sie z bisem obslugiwac???

Ty na pewno nie ...
Nikita napisał/a:
ai jeszcze jedna rada zamontuj sobie guziczek uruchamiajacy wentylator i nieliczac zimy to jezdzij z wlaczonym wentylatorem caly czas to nie bezie probleow typu


_________________
FSM 126 BIS '90 224/F
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-08-18, 21:00   

:lol2: :lol2: :lol2:
_________________

 
 
     
Nikita 
Weteran


Wiek: 38
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 255
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-18, 21:12   

Szopen,

podpowiadam koledze jak najszybciej zapobiegac przegrzaniu silnika sam mialem bisa troche czasu i wiem ze problemy z temperatura wystepuja w bisie bardzo czesto

pozatym co mialo znaczyc

Szopen napisał/a:
Ty na pewno nie ..


nie znasz kogos ani jego historii czym jezdzil i z czym mial problemy to nie rzucaj takich glupich haselek
_________________
Było sporo a jest:

FIAT 126p town 2000
FIAT 126p 650 1989
BMW 525d E39 2002
Romet Ogar 202 0,5 2014
 
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2013-08-18, 21:20   

Nikita, chodzi nam o to że Bis w rękach osoby która z pierdołami jeździ do mechanika (bo czymś takim jest wymiana sprzęgła w Malcu) nie ogarnia mechaniki w podstawowym choćby stopniu prędzej czy później skończy na złomie albo na portalu tablica.pl w dziale uszkodzone. Bis to jest można powiedzieć "Maluch specjalnej troski" i od strony mechanicznej albo wymaga remontu od podstaw, albo szczegółowego dbania o niego jeżeli jest w dobrym stanie....
_________________

 
 
     
Szopen 
Jangtajmer !


Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-18, 21:44   

Nikita napisał/a:
podpowiadam koledze jak najszybciej zapobiegac przegrzaniu silnika sam mialem bisa troche czasu i wiem ze problemy z temperatura wystepuja w bisie bardzo czesto


Jeżeli wszystko jest zrobione tak jak powinno być, to żadne problemy z temperaturą nie występują.

@LOBUZ88

+1 :)
_________________
FSM 126 BIS '90 224/F
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15