|
.::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI
|
Mercedes Banancia |
Autor |
Wiadomość |
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-02-28, 16:46 Mercedes Banancia
|
|
|
Myly Państwo,Myly Państwo,przedstawiam Państwu mego cudownego,pięknego,dupowoza marki Mercedes Benz model W124 z wspaniałego już kapitalistycznego roku 1992
Samochód przybył do nas do Polski w roku 2004,sprowadzony został z przebiegiem 260 000km i po lekkiej stłuczce w tył samochodu,gdyż te modele mercedesa po dziś dzień w Niemczech są po prostu drogie.Auto w Polsce zrobiło 170 000km i z przebiegiem 430 000km trafiło do mojego garażu.Auto jest naprawdę zadbane przez poprzednich właścicieli,gdyż mimo takiego dużego(dla niewtajemniczonych ) przebiegu nie ma przetartych foteli,kanap,kierownicy,mieszka biegów,słowem auto nie jest zjeżdzone,jak często bywają te mercedesy.Silnik jaki auto posiada,to dwulitrowy diesel o oszałamiającej mocy 75 koni mechanicznych,zbudowany w technologii komór pośrednich i w oparciu o rzędową, tłokową pompę wtryskową, smarowaną olejem silnikowym.Silnik z racji konstrukcji opartej o komory pośrednie ma bardzo charakterystyczną miękką pracę(znawcy tematu wiedzą o co chodzi) nie klekocze jak typowy diesel.Silniki te znane są ze swej legendarnej niezniszczalności i są praktycznie nie do zjeżdzenia w normalnych warunkach.Przebieg miliona kilometrów nie stanowi tutaj żadnego wyczynu,znane są przypadki przebiegów nawet powyżej dwóch milionów kilometrów bez remontu kapitalnego jednostki.Dodatkowo silnik ten jest całkowicie nie wrażliwy na jakość i rodzaj paliw,jedzie praktycznie na wszystkim co jest w stanie przejść przez dysze wtryskiwaczy i zapala się w wysokich temperaturach.Silnik szatańską mocą nie grzeszy,ma natomiast duży moment obrotowy,a w połączeniu z pięciobiegową manualną skrzynią porusza się całkiem żwawo,paląc przy tym symboliczne ilości paliwa,które każdy obrotniejszy może sobie załatwić troszkę taniej.Czymże jest spalanie 5 litrów na setkę w trasie przy tak wielkiej i komfortowej pięcioosobowej limuzynie.W mieście zadowala się 6-7 litrami na setkę przy normalnym deptaniu gazu,bez zbędnych oszczędności.Auto z racji zastosowanego zawieszenia jest niesłychanie wręcz komfortowe,ma bardzo obszerne,wygodne i ergonomiczne wnętrze,nie męczy przy dłuższych podróżach.Z wyposażenia posiada wspomaganie kierownicy,wspomaganie hamulców,ABS,SRS Airbag,elektryczne grzane lusterka,podgrzewane spryskiwacze,podgrzewany zbiornik płynu do spryskiwaczy,oryginalny centralny zamek z alarmem na pilota,drewniane wstawki tapicerki we wnętrzu,elektryczny szyberdach,składane pneumatycznie tylne zagłówki,podłokietnik tylnej kanapy,oryginalny zestaw audio becker'a.
Auto kupiłem w październiku,i jak na razie to wymieniłem w nim olej oraz czujnik poziomu oleju który dorzucił mi poprzedni właściciel,gdyż zamontowany w samochodzie potrafił mrugać mimo odpowiedniego poziomu oliwy.Dla komfortu i kultury pracy wymieniłem napinacz paska wielorowkowego tzw. kiwaczkę,aby pasek nie terkotał i nie trzepotał.wymieniłem akumulator na dwa razy większy niż powinien byc fabrycznie,oraz zrobiłem podświetlenie pokręteł nawiewu.Samochód jest w pełni sprawny technicznie,z racji wykonywanego zawodu i pracy praktycznie na stacji kontroli pojazdów przebadałem auto na wszelkie możliwe i dostępne strony,w aucie nie ma dosłownie żadnej rzeczy,do której diagnosta czy nawet rzeczoznawca samochodowy mógłby się doczepić,na karoserii nie ma żadnych oznak korozji,zawieszenie nie posiada żadnych luzów,została skontrolowana geometria nadwozia,zbieżność oraz kąty wszystkich kół,opory toczenia,skuteczność hamulców,oświetlenie,poziom emisji spalin,a nawet skuteczność działania elektrycznego szyberdachu . W aucie wszystko jest w należytym porządku i jedyne plany jakie wobec niego mam, to kompleksowe wypranie całej tapicerki wewnątrz,gdyż z pięknej jasnej beżowej zrobiła się lekko ciemniejsza,oraz zamontowanie lepszego systemu audio.Być może dokupię też sobie w Niemczech jakieś ładne oryginalne Alufelgi.teraz przyszedł czas najwyższy na fotki,niestety na razie tylko dwie,gdyż warunki pogodowe nie sprzyjające robieniu fotek...
|
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-02-28, 17:39
|
|
|
Z 4 biegową skrzynią byłby za słaby,z 5 biegową skrzynią daje sobie spokojnie rade,gdyż liczy się duży moment obrotowy wujo ;-) benzyna za żadne skarby nie podołała by takiemu autu. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2726 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2010-02-28, 18:30
|
|
|
Pojemność 2,0 diesel ?? hmmmmm
Ja mam Cklase combi 1999 2,4 benzyniak w manualu :-D
Zgadnij jak tym sie jezdzi :-D
Ma tylko 170 KM |
_________________
|
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-02-28, 18:35
|
|
|
benzyniak,trzeba kręcić aby jechało,a tutaj ja sobie puszcze sprzęgło bez gazu i on jedzie ;-) |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2726 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2010-02-28, 18:37
|
|
|
Wiem ze jedzie jezdzilem takim ale 3,0 Diesel ten to JEchał |
_________________
|
|
|
|
|
Bonus
Junior Admin Malina Driver
Wiek: 30 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 2162 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2010-02-28, 18:38
|
|
|
Kolubryna na prawdę godna pozazdroszczenia, chętnie bym wszedł w jego posiadanie. |
_________________ Chociaż w domu głód i nędza, silnik R2 mnie napędza ! |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-02-28, 20:48
|
|
|
sigo napisał/a: | omg ten silnik
koszmar.
żeby zdjąć głowice, silnik zawisł na wieszaku, a częsci, śruby, przewodziki, egieery i inne pierdoły zajęły 3 kartony
wakupompa
skręcanie głowicy
i miszcz
dojscie, które podciśnienie do czego.
nie mniej....
zostało mi tyle rurek, że gdybym je połączył, mógłbym zasilać się tlenem na duzą głębokość. Odpalił od trzech obrotow po poskladaniu. Przejechałem się nim, i cała złość na niego mi przeszła, prowadzi się jak ... mercedes |
dzień w dzień ściągam głowice w różnych strupach i uwierz że wole w nim stargać głowice niż na przykład w maździe 6 dieslu gdzie jest centylion rożnych rupieci doń przykręconej,u mnie nie masz egra ani innych cudactw,masz tylko klocek u góry który odkręcasz i masz,kolektor wydechowy masz na wierzchy więc nie ma co marudzić.A co do mocy to Qulek masz racje,on nie ma przyspieszenia bo co to jest 75 koni na taką budę,ale mimo to nie zatrzyma sie,bez gazu idzie jak czołg. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
KuLaPL
Weteran S1 JEPSIE
Dołączył: 18 Gru 2009 Posty: 156 Skąd: Pszęczyszczybółka
|
Wysłany: 2010-02-28, 22:46
|
|
|
banasiewicz02, nie myslales zeby zajac sie pisaniem ... powiesci ?
Jak rzucilem okiem to zwatpilem ale jednak sie przemoglem i przerazony zaczalem czytac ... powiem Ci ze calkiem przyjemnie, az zaluje ze tak szybko sie skonczylo ...
napisz cos jeszcze :->
a fura zajebista, sasiad ma 2.5 w klekocie i jezdzi sie naprawde jak limuzyna. jedyne co mi sie nie podoba to waga auta i topikowe bezpieczniki :-P |
_________________ Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-03-01, 19:58
|
|
|
Tak dokładnie,bezpieczniki są jak w malcu te płaskie nowocześniejsze też są topikowe,tylko mają po prostu inny kształt ;-) A to że on jest ciężki jak cholera to raczej zaleta,jeździ się nim bardzo komfortowo. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
Dodek
Weteran
Wiek: 38 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 61 Skąd: Mielec/ck
|
Wysłany: 2010-03-02, 22:26
|
|
|
widze masz wypaśną wersję tylko nie podoba mi sie ta owiewka szyberdachu - czy nie lepiej wymienić nową uszczelkę i mieć spokuj ?
btw osobiście mam chętkę na w124 300d z 1989r z ori przebiegiem 70tys km -gośc kupił go w peweksie - do tego auto przez cały rok stoi pod kocem w ogrzewanym garażu |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-03-02, 23:04
|
|
|
tak mówisz qulek poważnie bo ja już ją prułem,chciałem wyjebać ale nie szło tych metalowych blaszek ją trzymających wytargać,to zostać musiała |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-03-02, 23:13
|
|
|
Kit tam z groszami,ja myślałem że to nie seryjne i za wszelką cenę chciałem się tego pozbyć,dobrze że jeszcze w garażu prądu nie mam,bo by szlifierka kątowa zapewne w ruch poszła |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
fifi
Weteran PF 126 BIS 704
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Toruń
|
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-03-03, 20:19
|
|
|
Też wspaniały egzemplarz,te silniki benzynowe pracują tak,że jak ja w swoim diesla nie słyszę,tak jak jeździłem benzyną to patrzałem na obrotomierz czy silnik chodzi,bo nie byłem pewny. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
CZESIO1958
ziomy rezerwy
Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2726 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2010-03-06, 16:50
|
|
|
Bez gwiazdy nima jazdy |
_________________
|
|
|
|
|
|
Rusztowania
Szalunki
|