Identyfikacja części. |
Autor |
Wiadomość |
CZESIO1958
ziomy rezerwy

Wiek: 66 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2729 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2020-02-26, 12:49
|
|
|
A jaka jest historia tych blach. Od kogo pozyskane.
Jaki miał samochód lub samochody? |
_________________
 |
|
|
|
 |
szufla
Dołączyła: 26 Lut 2020 Posty: 3 Skąd: Libusza
|
Wysłany: 2020-02-26, 17:09
|
|
|
Pozyskane z garażu od wujka. Pół życia przejeździł maluchem. Miał sporo innych części, też od 126p, między innymi to. Cała reszta to bankowo malch, a tu nie wiadomo do końca |
|
|
|
 |
ZielonyBorys
JaSięNieZnam
Wiek: 36 Dołączył: 04 Sie 2020 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Piter7391

Wiek: 32 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1040 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-08-04, 12:10
|
|
|
Czujnik ciśnienia oleju i wtyczka i odpięty od niego konektor. |
|
|
|
 |
ZielonyBorys
JaSięNieZnam
Wiek: 36 Dołączył: 04 Sie 2020 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-08-04, 12:16
|
|
|
Piter7391 napisał/a: | Czujnik ciśnienia oleju i wtyczka i odpięty od niego konektor. |
Wielkie dzięki za info i szybką odpowiedź. |
_________________ Nie Bij
Nie Krzycz
Wytłumacz |
|
|
|
 |
sm33rf
Wiek: 34 Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2023-01-02, 14:02 nadwymiar tłoków
|
|
|
Panowie,
Szybka diagnoza - mam do wymiany pierścienie tłokowe na tłokach, ale za cholerę nie pamiętam który to nadwymiar (coś kojarzę, że okolice 3go).
Tłok ma średnicę zmierzoną tuż nad pierwszym pierścieniem 76,87mm w poprzek osi wału korbowego i 76,88mm wzdłuż osi wału korbowego (choć to raczej ma marginalne znaczenie).
Jakieś pomysły?
z góry dzięki |
|
|
|
 |
sm33rf
Wiek: 34 Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2023-01-02, 14:02 nadwymiar tłoków
|
|
|
Panowie,
Szybka diagnoza - mam do wymiany pierścienie tłokowe na tłokach, ale za cholerę nie pamiętam który to nadwymiar (coś kojarzę, że okolice 3go).
Tłok ma średnicę zmierzoną tuż nad pierwszym pierścieniem 76,87mm w poprzek osi wału korbowego i 76,88mm wzdłuż osi wału korbowego (choć to raczej ma marginalne znaczenie).
Jakieś pomysły?
z góry dzięki |
Ostatnio zmieniony przez sm33rf 2023-01-02, 20:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hanss
Jo je stela

Wiek: 29 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 749 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2023-01-02, 16:46
|
|
|
Co pisze na denku tłoka? Zawsze jest oznaczony szlif i selekcja, niekiedy piszą wymiar |
_________________ Ja wohl herr general !
 |
|
|
|
 |
sm33rf
Wiek: 34 Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 59 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2023-01-02, 20:11
|
|
|
Wyciete lezki pod zawory wiec niestety.
Cylindry zmierze pod koniec tygodnia dopiero.
Any another idea? |
|
|
|
 |
Hanss
Jo je stela

Wiek: 29 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 749 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2023-01-03, 06:27
|
|
|
Taki wymiar to mi bardziej na nominalne 650 pasuje |
_________________ Ja wohl herr general !
 |
|
|
|
 |
Piórek
Dołączył: 18 Lis 2024 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2025-01-15, 18:43
|
|
|
https://zapodaj.net/plik-r5y6D6oWXN
Witam.
Wiedziałem że do tego dojdzie jak oddam wszystkie graty do cynkowania. Możecie podpowiedzieć do czego były te podkładki prawie 5mm grubości 6szt na śrubę 10.
Podpowiem że do zawieszenia |
|
|
|
|
 |
wojt
wojt
Dołączył: 06 Lis 2023 Posty: 27 Skąd: K-ów
|
Wysłany: 2025-01-15, 21:24
|
|
|
Wsporniki wahaczy tylnych? |
|
|
|
 |
Piórek
Dołączył: 18 Lis 2024 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2025-01-15, 22:36
|
|
|
Patrzę na instrukcje i na zdjęciu wyglądały rzeczywiście jakby tam były podkładki wydawało mi się że tylko sprężyste |
|
|
|
|
 |
|