.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana samych pierścieni
Autor Wiadomość
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 662
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2024-02-20, 18:51   

Wszystko było nominał, owalizacja cylindra w granicach 2-3 setek, zużycie nie pamiętam ale chłop mówił że wszystko jest ok, więc zostało zrobione tylko honowanie, kupiłem pierścienie Prima i panewki korbowe Bimet ale dopiero w sobotę będzie składane.
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
  
 
     
Suchy2 


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 61
Skąd: Kielce
Wysłany: 2024-02-29, 16:41   

I jak? Jeździ?
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 662
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2024-02-29, 21:40   

Po podwórku (z garażu do garażu) jeździ , a dalej nie bo ma problemy z wolnymi obrotami, chodzi strasznie nierówno i kicha w gaźnik :facepalm:
Jutro jeszcze z tym zawalczę ale już mi się pomysły kończą co może być nie tak.
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
Suchy2 


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 61
Skąd: Kielce
Wysłany: 2024-02-29, 22:07   

Oczywiście gaźnik wyczyszczony, zawory ustawione i zapłon? Może elektrozawór w gaźniku nie działa? I sprawa nastepująca: jak starą masz benzynę? Mi się jakiś czas temu benzyna zepsuła od jesieni do zimy w motocyklu. Przed rozbiórką silnik chodził poprawnie? Spróbuj jak pójdzie na świeżej benzynie, chociażby z butelki.
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 662
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2024-02-29, 22:46   

Oczywiście, przecież to podstawy. Był problem z podstawka gaźnika, tam zaciagał lewusa ale wszystko już uszczelnione. Nie chce mi się wierzyć żeby to była wina paliwa ale z braku laku sprawdzę z butelki.
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 662
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2024-03-01, 18:04   

Problemem była głupota, mianowicie jak zaciągał lewe powietrze było kręcone śrubka od przepustnicy. I ona była cały czas za mocno wkręcona przez co silnik pracował na obrotach ciągle a nie na jałowym. Ale teraz już jest dobrze, choć jeszcze muszę go podregulowac. Dziś zrobione 50 km. Ale za to kompresja wręcz nieco spadła ale podejrzewam 1)silnik musi się dotrzeć , 2)nieco już nadwyrężony akumulator.
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
bsw 
126p FL '92


Dołączył: 20 Lut 2022
Posty: 83
Skąd: małopolska
Wysłany: 2024-03-01, 19:23   

Dobrze że się wyjaśniło, szkoda tylko tej roboty która była niekonieczna...
_________________
Mój maluszek:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=26798
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 662
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2024-03-01, 20:10   

Jeśli chodzi o remont to czy szkoda ? Jeździłby i bez tego. A tak przynajmniej wymieniłem dziurawy tłumik i panewki korbowe które już miały przebarwienia. Kompresja powinna się zwiększyć, bo jak pisałem raz że na zimnym, dwa w zasadzie ledwo po złożeniu mierzone a trzy akumulator nadwyrężony wcześniejszymi próbami. Cylindry mierzone, pierścienie Prima, głowica robiona w renomowanym zakladzie. Nie ma innej opcji. A czas stracony na szukanie przyczyn falowania obrotów ? Zawsze to jakaś nauczka na przyszłość, tak jak wcześniej szukanie przyczyny świecenia lampki Alladyna która była nie wsadzona rurka w klawiaturę :) teraz trzeba poszukać przyczyny braku wstecznego, bo nagle w jego miejscu pojawiła się czwórka :E
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
  
 
     
Suchy2 


Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 61
Skąd: Kielce
Wysłany: 2024-03-01, 20:49   

O kurde, tego jeszcze nie grali. Ale dziadek opowiadał, że po remoncie Syreny 103 po włączeniu wolnego koła było 4 biegi do tyłu. :roll: Ale pociesz się, ja rok temu miesiac naprawiałem gaźnik, z powodu wspomnianej benzyny. :shock:
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 662
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2024-03-01, 21:06   

Nie no... Wiadomo że usterka nie powiązana.. chociaż w międzyczasie robiłem tulejki na wybieraku ale było wszystko ok, dopiero po kilkudziesięciu km się sypnęło. Podejrzewam lizak albo się odkręcił albo wygiał.
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16