.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gasnącym silnikiem
Autor Wiadomość
Ignacy21 
126el 1994

Dołączył: 06 Sty 2023
Posty: 1
Skąd: Polska
  Wysłany: 2023-01-06, 02:59   Problem z gasnącym silnikiem

Witam Koledzy! Do tej pory tylko czytałem istniejące tematy w poszukiwaniu pomocy, dotychczas to wystarczało. Czas przyszedł i na nas. Pacjent 1994, elegancka przejściówka.
Otóż nawet po dwu miesięcznym postoju odpala jak szalony. Natomiast gdy się nagrzeje, wyłączy się ssanie, potrafi chodzić nie równo, zgasnąć, w trasie ma moc, ale przy redukowanie biegów i prędkości potrafi zgasnąć, tak jakby odcinalo mu benzynę. Ba! Czasami nawet potrafi zgasnąć po przekroczeniu 90 km/h.
Co sprawdziłem?
-Zawory ustawione jak książka każe (sprawdzę jeszcze na ciepłym silniku)
-Pompką, membranka jak i sama pompką czysta, paliwo dobrze podaje, założyłem nawet zaworek powrotny
-Cewką nieważne jaka, niebieska czy szarą dalej to samo
-Czujnik położenia wału zmieniłem na drugi dalej to samo (przy poprzednim miał problem odpalić. Po od pięciu i wspięciu czujnika, czy nawet po postukaniu Malec odpalał)
-gaźnik czysty, delikatna regulacja w październiku, ustawienie pływaka
Więcej rzeczy o tej porze sobie nie przypomnę. Myślałem że to może być coś z gaźnikiem, ale świece są mokre, nawet delikatnie, ale to naprawdę delikatnie (procentowo tak na chłopski rozum to może z jakieś 2%) może go zalewać. Dodam jeszcze że silniczek lubi sobie postukać.nie są to zawory, rozrząd czy wentylator.Majstry starej czy nowej daty podpowiadał że to spalanie stykowe. Jakoś mnie to nie przekonuje, ale niestety, czasami trzeba jechać dalej.
Liczę na Wasza pomoc Koledzy bo już dostaje siwych włosów że zmartwienia i zagwozdki.
Pozdrawiam i życzę szerokości!
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2023-01-06, 10:53   

Ja ci specjalnie nie pomoge bo nie lubie zgadywac i wymyslać usterek. Ja musze posłuchać, przejechać sie autem zeby móc coś o nim powiedzieć. Spalanie stukowe wystepuje pod obciazeniem na 3-4 biegu przy niskich obrotach i wduszonym gazie w podloge. Co do gsniecia obstawiałbym gaznik dysze wolnych obrotow, elektromagnes.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2023-01-06, 13:38   

Może cewka zapłonowa, a szczególnie jej przebicie lub złącze po stronie niskiego napięcia. O ile dobrze pamiętam to 2 pinowy SuperSeal i lubią się wypalić styki.
 
     
bsw 
126p FL '92


Dołączył: 20 Lut 2022
Posty: 83
Skąd: małopolska
Wysłany: 2023-01-06, 22:25   

Elektrozawór?
_________________
Mój maluszek:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=26798
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15