.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota Corolla TS 1.8 VVTLi'02
Autor Wiadomość
r3mix 


Wiek: 25
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 913
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-12-17, 15:30   

Nie wiem, czy tylko ja, ale widzę tylko zdjęcie poloneza, reszta się nie ładuje.
_________________
Polski Fiat 126p 650GT 1988r. WSK 125 M06B3 1983r. Romet Pony M2 1988r. VW Passat B3 1991r. VW Passat B5 2002r.
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2020-12-18, 00:07   

A teraz?
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Vladi 


Wiek: 25
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 113
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2020-12-18, 07:40   

Teraz działa :mrgreen:
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 26
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 729
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2020-12-18, 23:20   

Z tymi tulejami się upewnij czy napewno mają większą twardość niż Ori gumowe bo w niektórych przypadkach tak jest. W 80tce wrzuciłem na przód czerwone i auto zaczęło pływać bo jak się okazało są mniej twarde niż to co audi przewiduje fabrycznie i dopiero zmiana na żółte dała zamierzony efekt ;)
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2020-12-19, 00:57   

Na grupie wielu mówi, że na czerwonych jest delikatna różnica w prowadzeniu na +, dlatego się zdecydowałem. Chociaż, bardziej chodzi mi o trwałość, aniżeli jakąś znaczącą poprawę w prowadzeniu. Ta generacja Corolli już w serii fajnie się prowadzi(a jeździłem nie jedną), a TS klei się drogi jak pojebany. I w sumie dlatego mam teraz takie Daily, zdecydowałem się ze względu na prowadzenie, osiągi i ogólne odczucia z jazdy.
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2021-03-15, 19:00   



Dalsze zbieranie tajlów do zawieszenia trwa, ostatnio pojawiły się tuleje tylnej belki trafione w bardzo spoko cenie oraz żółte poli na przedni stabilizator
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2021-10-17, 20:44   

Jako, że zaszło parę zmian, trzeba zaktualizować temat


Dolot K&Na wyleciał, i został zastąpiony ori puchą z wkładką K&Na zamiast ori wkładu. Zostało jeszcze pociągnąć prawidłowo podciśnienia.


Wleciała też rozpórka na tył. Mega poprawia prowadzenie na zakrętach.



Kompletowania części do zawiasu ciąg dalszy. Po 5 miesiącach czekania w końcu dotarły pro kity od Eibacha. Niedawno trafiłem też okazje z wahaczami(dwa z wliczoną wysyłką w cenie jednej używki z allegro), które po odnowieniu posłużą za biorcę dla poliuretanów. Nowe sworznie też czekają


Przy okazji, pochwalę się, jaki sobie fotel biurowy zmajstrowałem
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
kapsel 
Admin
cremowa skura


Wiek: 29
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 3097
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-10-22, 22:14   

dobrze musi to jechać 8) swoją drogą ostatnio zanabyłem taką e12, choć oczywiście nie w tej wersji silnikowej i jestem pod wrażeniem, że tym starym trupkiem tak dobrze się jeździ :P dobre auta te corolle
_________________
zomo nie wiadomo '87
pułkownik kwiatkowski '90
mietek dusiciel '85
nyssan '74
lolvo s70 '00

były:
rover lover '94
grigo oslo '90
saab 900ng 2.0i '97
lisek '83
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2021-12-04, 20:08   


Na stabilizator wleciał poliuretan


Zanabyłem też nowe kółka na lato. OZ Ultraleggera w 17 calach. Obecnie są na nich zimówki, które lecą na sell/śmietnik. Mam dużo czasu do zastanowienia się, jakie opony wlecą na nie na lato.





A tydzień temu byłem na pierwszym w moim życiu Trackdayu. Powiem tak: mega zabawa, którą jeszcze kiedyś muszę powtórzyć. Szkoda, że pod koniec musiałem odpuścić przez tuleje w tylnej belce. No cóż, poli już czeka ;)
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2022-01-24, 00:51   



Udało się dostać, na szczęście od ręki, komplet Bili B8 na przód i tył



Przy okazji szybkiej naprawy, odbyły się również przymiarki OZtów. 7j, więc wymagane będzie troszkę dystansu





19 czerwca ub. roku w Krakowie odbył się także mały spot posiadaczy modelu, połączony z Dyno Dayem. Wynik z hamowni myślę że niezły, tym bardziej, że sporo rzeczy w tym aucie, takich jak np. cewki, nadal jest oryginalnych, + wynik zrobiony na padniętej sondzie lambda i dolocie ze stożkiem K&Na bez odgrodzenia od komory i bez dopływu powietrza. Kiedyś znowu się na hamownie przejadę.
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2022-04-24, 11:34   

Coś tam się dzieje



Kolega z facebookowej grupki corollowej drukuje w 3d takie cuda. Zamiast metalowo-gumowych tulejek wybieraka, takie z ABSu. Wybierak usztywniony. Zmiana biegów jest znacznie precyzyjniejsza, nie ma "wiadra z gunwem" przy zmianie biegów, do tego skok lewarka zdaje się krótszy, dzięki czemu short-shifter nie jest potrzebny



Wlecą również poliuretanowe tulejki mocowania maglownicy do belki


Macpersony poskładane "na gotowo" leżą i czekają


Tak samo jak wahacze uzbrojone w poliuretany i nowe sworznie. Ciekawostka: Nie mogłem tych dużych tulei sam wcisnąć. Wcisnął mi je znajomy, który miał z tym też trochę zabawy 😅


Wleci miska olejowa od 1zz-fe. Miska olejowa z 2zz-ge jest głęboka i nie ma przegród, do tego między smokiem oleju a dnem miski jest duża odległość, co jest jednymi z przyczyn awaryjności tych silników. Miska z 1zz jest 5mm płytsza i ma jakieś przegrody, do tego pasuje praktycznie p&p(trzeba w jednym miejscu przyfrezować przegrodę), bo te silniki mają ze sobą dużo wspólnego.


Jako wisienka na torcie, na OZty wleciały opony Michelin Pilot Sport 5 w rozmiarze 225/45 r17. Dość świeży model, zobaczymy jak się będzie sprawować i w codziennym użytkowaniu, i przy upalaniu. Mam nadzieję, że będzie co najmniej tak dobry, jak wychwalany Sport 4.
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Rocky 


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1059
Skąd: TST
Wysłany: 2022-05-18, 23:46   

Coś tam powoli się działa





Wleciały poliuretany w tylną belkę. Porównując do tego, co było przy odklejających się 20 letnich metalowo-gumowych tulejach które padły na Jastrzębiu, jest niebo a ziemia.



Jako że przewody hamulcowe też kwalifikują się do wymiany, sprawiłem sobie takie fanty. Dodatkowo zaciski przejdą lakierowanie i regenerację.

Ciąg dalszy nastąpi
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 16