.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 700 jaki wałek rozrządu
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2022-01-22, 20:38   Silnik 700 jaki wałek rozrządu

Cześć,
Po czasie wracam do 7setki specyfikacja zbytnio się nie zmieniła, mianowicie
Wał bis, głowica - 3mm po portingu, gaźnik porobiony na szczelinówce, wałek 385, przerobiony dolot, wydech narazie speeder pucha st, lekkie koło, na wykresie z głowicą -2 mm prezentowało się to tak



Co byście polecili za wałek dostępny w Pl lub we włoszech ?
chciał bym się wstrzelić bliżej 40km, nie wiem czy też nie zmienić gaźnika ja jakieś DCOE ;)
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2022-01-25, 22:44   

Włoski to 80/40 a z polskich Rewar 6-5-6
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2022-01-26, 21:22   

na 700 to mało mocy. Ja bym walka nie ruszał tylko resztę ogarną
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2022-01-26, 22:14   

zolo napisał/a:
na 700 to mało mocy. Ja bym walka nie ruszał tylko resztę ogarną


A co polecasz?
Myślałem żeby wrzucić większe zawory, i może zmienić gaźnik na coś innego, ewentualnie mówili mi o przefazowaniu wałka jeszcze.
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2022-02-01, 20:12   

Zastanawia wykres. Trochę "krótki" zarówno przy niskich jak i wysokich obrotach. Czasem przy podnoszeniu mocy decyduje taka pierdoła jak dolot powierza albo ustawienie zapłonu.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2022-02-01, 20:44   

Mam przerobioną puchę filtra i steumiennicę do gaźnika, zapłon nanoplex.
Był hamowany na niebieskim i czerwonym nano, na czerwonym 1.5 km więcej i parę nm, przebieg podobny.
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2022-02-06, 14:48   

Czerwone nano to najgorsza opcja do tuningowanych silników.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2022-02-06, 16:32   

To dlaczego były nad nim takie zachwyty, jeździło to w sporcie i ceny wywaliło w pewnym momencie w kosmos?
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2022-02-06, 19:54   

Kiedys ktos porownywal nanopleksy na hamowni i z tego co pamietam to niebieski wypadal najlepiej. Przewaga czerwonego o ile tak to mozna nazwac to brak odcinki. Czyli jakby z niebieskiego wywalił odcinnke to by byl naj naj :mrgreen: :lol: i do roznych nanopleksow byly rozne kola pasowe (byly chyba dwa rodzaje)
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2022-02-06, 21:11   

Tak 2 koła jedno do szarego i czarnego a jedno do niebieskiego i czerwonego.
No ja motoru wysoko obrotowego nie robię więc odcinka może zostać.
Myśle nad wałkiem rewar 308 czyli 6 110 6 wiecie może jakie mody trzeba zrobić żeby zadziałał jak trzeba?
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2022-02-06, 22:15   

Ugułem to znam przypadki gdzie na aparacie silniki miały lepsze wykresy niż na nonoplexie :E
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2022-02-07, 14:07   

Piter7391 napisał/a:
To dlaczego były nad nim takie zachwyty, jeździło to w sporcie i ceny wywaliło w pewnym momencie w kosmos?

Czerwony moduł ma za duże wyprzedzenie. Może z kołem +4 jeszcze jakoś to jeździ ale po założeniu na koło +10 iskra jest o 15stopni za wcześnie.
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2022-02-07, 14:19   

Walki 308 i 6-110-6 to prawie to samo co 656 a to walki wysoko obrotowe.

Jak nie chcesz wysoko krecic to szukaj 555, w111, 290. Chociaż powtórzę sie ze na 385 mozna sensownie dobić do 40 km tym bardziej na 700ccm
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2022-02-07, 15:24   

Mam już wstępny zarys tego co zrobić w tym moim 700.
Głowica zostaje -3 może -3,5,
do tego zawór ssący 36mm ze zmienionym grzybkiem, wydechy ori średnica ale też obrobione.
Mocniej obrobię kanały w głowicy, teraz są wyrównane, a trzeba by je nieco powiększyć,
Wałek przestawię o 1mm na dużym kole,
Koło zostaje 4.5 kg,
Nie wiem tylko co z gaźnikiem, ori maluchowski mam z ela 96rok po pełnej przeróbce, zostawiać go czy może iść w coś innego?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15