Silnik 700 jaki wałek rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2022-01-22, 20:38 Silnik 700 jaki wałek rozrządu
|
|
|
Cześć,
Po czasie wracam do 7setki specyfikacja zbytnio się nie zmieniła, mianowicie
Wał bis, głowica - 3mm po portingu, gaźnik porobiony na szczelinówce, wałek 385, przerobiony dolot, wydech narazie speeder pucha st, lekkie koło, na wykresie z głowicą -2 mm prezentowało się to tak
Co byście polecili za wałek dostępny w Pl lub we włoszech ?
chciał bym się wstrzelić bliżej 40km, nie wiem czy też nie zmienić gaźnika ja jakieś DCOE |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2022-01-25, 22:44
|
|
|
Włoski to 80/40 a z polskich Rewar 6-5-6 |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2022-01-26, 22:14
|
|
|
zolo napisał/a: | na 700 to mało mocy. Ja bym walka nie ruszał tylko resztę ogarną |
A co polecasz?
Myślałem żeby wrzucić większe zawory, i może zmienić gaźnik na coś innego, ewentualnie mówili mi o przefazowaniu wałka jeszcze. |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2022-02-01, 20:12
|
|
|
Zastanawia wykres. Trochę "krótki" zarówno przy niskich jak i wysokich obrotach. Czasem przy podnoszeniu mocy decyduje taka pierdoła jak dolot powierza albo ustawienie zapłonu. |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2022-02-01, 20:44
|
|
|
Mam przerobioną puchę filtra i steumiennicę do gaźnika, zapłon nanoplex.
Był hamowany na niebieskim i czerwonym nano, na czerwonym 1.5 km więcej i parę nm, przebieg podobny. |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2022-02-06, 14:48
|
|
|
Czerwone nano to najgorsza opcja do tuningowanych silników. |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2022-02-06, 16:32
|
|
|
To dlaczego były nad nim takie zachwyty, jeździło to w sporcie i ceny wywaliło w pewnym momencie w kosmos? |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2022-02-06, 19:54
|
|
|
Kiedys ktos porownywal nanopleksy na hamowni i z tego co pamietam to niebieski wypadal najlepiej. Przewaga czerwonego o ile tak to mozna nazwac to brak odcinki. Czyli jakby z niebieskiego wywalił odcinnke to by byl naj naj i do roznych nanopleksow byly rozne kola pasowe (byly chyba dwa rodzaje) |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2022-02-06, 21:11
|
|
|
Tak 2 koła jedno do szarego i czarnego a jedno do niebieskiego i czerwonego.
No ja motoru wysoko obrotowego nie robię więc odcinka może zostać.
Myśle nad wałkiem rewar 308 czyli 6 110 6 wiecie może jakie mody trzeba zrobić żeby zadziałał jak trzeba? |
|
|
|
|
Hanss
Jo je stela
Wiek: 28 Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 750 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2022-02-06, 22:15
|
|
|
Ugułem to znam przypadki gdzie na aparacie silniki miały lepsze wykresy niż na nonoplexie |
_________________ Ja wohl herr general !
|
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2022-02-07, 14:07
|
|
|
Piter7391 napisał/a: | To dlaczego były nad nim takie zachwyty, jeździło to w sporcie i ceny wywaliło w pewnym momencie w kosmos? |
Czerwony moduł ma za duże wyprzedzenie. Może z kołem +4 jeszcze jakoś to jeździ ale po założeniu na koło +10 iskra jest o 15stopni za wcześnie. |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2022-02-07, 14:19
|
|
|
Walki 308 i 6-110-6 to prawie to samo co 656 a to walki wysoko obrotowe.
Jak nie chcesz wysoko krecic to szukaj 555, w111, 290. Chociaż powtórzę sie ze na 385 mozna sensownie dobić do 40 km tym bardziej na 700ccm |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2022-02-07, 15:24
|
|
|
Mam już wstępny zarys tego co zrobić w tym moim 700.
Głowica zostaje -3 może -3,5,
do tego zawór ssący 36mm ze zmienionym grzybkiem, wydechy ori średnica ale też obrobione.
Mocniej obrobię kanały w głowicy, teraz są wyrównane, a trzeba by je nieco powiększyć,
Wałek przestawię o 1mm na dużym kole,
Koło zostaje 4.5 kg,
Nie wiem tylko co z gaźnikiem, ori maluchowski mam z ela 96rok po pełnej przeróbce, zostawiać go czy może iść w coś innego? |
|
|
|
|
|