regeneracja zwrotnic |
Autor |
Wiadomość |
zajdelek
126p ST 82r.

Wiek: 37 Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 32 Skąd: WWL
|
|
|
|
 |
zolwik

Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1246 Skąd: Kamień /Gdynia
|
Wysłany: 2016-04-30, 07:53
|
|
|
Wczoraj dobralem sie do zwrotnic (kierowanie jak w jelczu).
Chcialem przesmarowac przez kalamitki ale za duzo to nie dalo,jest sens i czy mozna wybic wyczyscic i zlozyc na tych samych czesciach?
Co mozna wproeadzic przez kalamitke by przeczescic przed towotem? |
_________________ Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396 |
|
|
|
 |
CZESIO1958
ziomy rezerwy

Wiek: 62 Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 2655 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2016-04-30, 09:06
|
|
|
Podgrzać i jednocześnie smarować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
matys782
El 99r

Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 805 Skąd: Wielkopolska
|
|
|
|
 |
Orion459
Orion459

Wiek: 29 Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-03, 08:13
|
|
|
masz rozwiertaki i frez do zwrotnic? |
|
|
|
 |
grzesiol
126BIS

Wiek: 27 Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 992 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-03, 09:01
|
|
|
Ja składałem na tym zestawie swoje zwrotnice. Z tym, że tulejek nie wymieniałem gdyż obejmy z tulejkami i zwrotnice miałem nowe fabryczne, użyłem więc tylko sworznia, zabezpieczeń, zaślepek i podkładek. Zwrotnice już swoje przejeździły, przy obniżonym i utwardzonym zawieszeniu o dziwo dalej luzu żadnego nie mają. Także, zestaw daję radę. |
|
|
|
 |
matys782
El 99r

Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 805 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2016-08-03, 11:21
|
|
|
Dzięki |
|
|
|
 |
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 491 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-08-03, 14:25
|
|
|
Mam pytanie-czy zwrotnice mają jakąś regulację luzu osiowego? W obu luz promieniowy mam niezauważalny i niewyczuwalny w żaden sposób, ale na jednej jest wyczuwalny luz osiowy, czy to kwalifikuje ją do kompleksowej regeneracji czy można jakoś skasować ten luz? |
|
|
|
 |
Gregortech
Wiek: 36 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 391 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2016-08-03, 20:52
|
|
|
nanab, Tak mają regulacje, robi się to podkładkami o różnej grubości. Z doświadczenia radze aby kupić zestaw naprawczy z tulejkami do rozwiercania bo często używane obejmy zwrotnicy nie wykazują osiowości otworów. Rozwiertak jest drogi ale coś za coś niestety. |
|
|
|
 |
Orion459
Orion459

Wiek: 29 Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-03, 22:13
|
|
|
Jeśli wyczuwasz luz osiowy to taka zwrotnica już długo nie pojeździ, cały moment pójdzie na tulejki i bardzo szybko się wytłuką.
Prześledź sobie post z regeneracji zwrotnic tam jest pokazane jak kasowac luzy osiowe.
http://rezerwa126p.pl/for...p=465197#465197 |
|
|
|
 |
FIGO
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 175 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2021-01-12, 16:07
|
|
|
Witam pozwolę sobie odświeżyć . Możecie mi podpowiedzieć która podkładkaz zestawu do regeneracji idzie na górę a która na dół ? Czy na ta z wycięciem nakłada się ten gumowy oring ? |
|
|
|
 |
zolo

Wiek: 36 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1242 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
 |
FIGO
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 175 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 2021-01-13, 21:28
|
|
|
zolo napisał/a: | na gorze ma byc duza podkladka z nacieciami i gumową oslonką |
Bonsai dwie takie jedna z nacięciem druga gładka obie w gumie . Znaczy ta gładka jest w takim jakby oringu grubszym . |
|
|
|
 |
|