Geometria... |
Autor |
Wiadomość |
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-06-01, 21:46 Geometria...
|
|
|
Geometria...Mnie interesuje...
A bardziej jak to macie ustawione u siebie??
Zakładam lekką glebę i w miarę normalne prowadzenie..
Tak że jak mozna to proszę o sugestie...
-zbierzność przód-tył
-kąty pochylenia koła przód-tył..
U mnie jest
-z przodu maglownica,resor klepany na 10cm,podkładki obniżające o 3cm mocowanie wahacza,i amorki z tyłu
-z tyłu spręzyna cięta o 1 zwój,i amorki zalane gęstszym olejem- żadne beton...
Fachowcy... nie teoretycy mile widziani |
|
|
|
|
szaleniec1
ziomy rezerwy
Dołączył: 03 Sty 2018 Posty: 221 Skąd: radziejowice
|
Wysłany: 2020-06-01, 22:55
|
|
|
na resorze to możesz sobie geometrie ustawiac do usranej smierci,w tym uposledzonym zawieszeniu nie uda sie to nawet samemu prezesowi PIS jakbys nie ustawił bedzie zle,wszystko bedzie zalezne od zawartosci bagaznika,samego pojazdu,wagi pasarzera-ow,ilosci paliwa,płynu do spryskiwaczy itp,jedynie słusznie tylko na tym niezaleznym zawieszeniu z gwintem,wtedy sie da powtarzalnie to zrobic |
_________________ fiat 126 fl 91,audi 100,audi 100 sport quqttro,audi 5000,audi 80 B4,audi 80 B2,mercedes 123 76 chevrolet impala 1984 |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-06-02, 15:41
|
|
|
Najprostsze, najtańsze i najlepsze rozwiązanie- nie rób z kaszla jeszcze większego kaleki jakimś obniżaniem, to nie będzie większych problemów z prowadzeniem. |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1301 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2020-06-02, 16:59
|
|
|
nanab napisał/a: | Najprostsze, najtańsze i najlepsze rozwiązanie- nie rób z kaszla jeszcze większego kaleki jakimś obniżaniem, to nie będzie większych problemów z prowadzeniem. |
Coooo? To chyba nie jeździłeś malichem z ogarniętym niższym zawiasem nawet padnięty resor rzemo poprawia prowadzenie w maluchu, chyba lubisz walczyć z kierą na zawiasie w mega pozytywie bujając się na wietrze jak w łodzi.
Zblokuj resor tym patentem jak robią włosi, a reszta to filozofia teoretyka tak naprawdę metoda prób i błędów, mam gościa u siebie w mieście co się ściga malanami to w jednym malczanie potrafią wjeżdżać 10 razy na geometrie w ciągu dnia.
Pewnie trzeba ustawić na fabrykę i potem kombinować tak jak np. Podkładki pod śruby mocujące tylną piaste do wahacza żeby ustawić odpowiedni negatyw. |
|
|
|
|
Adi.
Wiek: 25 Dołączył: 10 Sie 2012 Posty: 2545 Skąd: Łęknica
|
Wysłany: 2020-06-03, 01:37
|
|
|
Piter7391, O dokładnie. Mój się prowadził bardzo ładnie a jakiś kombinacji z geometria nie robiłem, ale samo to, że twardszy resor już robiło bardzo dużo, a jakby miał jakieś porządne amory typu bile czy coś takiego to by był gokart a nie samochód. |
_________________ 126p FL in Progress |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-06-03, 16:26
|
|
|
Piter7391 napisał/a: |
Coooo? To chyba nie jeździłeś malichem z ogarniętym niższym zawiasem nawet padnięty resor rzemo poprawia prowadzenie w maluchu, chyba lubisz walczyć z kierą na zawiasie w mega pozytywie bujając się na wietrze jak w łodzi. |
To tylko kaszel, więc dobrego prowadzenia nie będziesz miał póki nie zaprojektujesz tego od zera wykładając 10x tyle co warty lepszy samochód. Na fabrycznym jeździłem już tam było za nisko, niektóre krawężniki bałem się przejeżdżać żeby czegoś nie urwać. |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 623 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2020-06-03, 19:44
|
|
|
Przede wszystkim żadne mega negatywy. Niestety klepany resor który opiera się o odbojniki to już nie resor a dźwignia. Maluchowskie wąskie oponki i tak słabo trzymają się podłoża, a gdy jeszcze negatyw zmniejszy im powierzchnię kontaktu to jest prawdziwy dramat.
Jeśli wstawianie gwintu i belki z przodu to zbyt duży koszt polecam taki zestaw: z przodu resor włoski z odwróconymi uszami (do zamówienia w firmie Śnieżek) + tylne amorki na przód a z tyłu sprężyny progresywne 19cm + dobre amorki. Zbieżność i kąty należny ustawić na "0" ale uwaga dopiero po 1000 km żeby się wszystko ułożyło.
Taki zestawik fajnie trzyma się drogi, bez problemu można wyprzedać poboczem Filmik |
|
|
|
|
azbest
Dołączył: 13 Paź 2016 Posty: 192 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2020-06-03, 21:08
|
|
|
Zajebiście!!!
Że też koło mnie nie mieszka ktoś kto by mi tak silnik zmodyfikował |
_________________ polish man in 126el |
|
|
|
|
buczek21
Wiek: 42 Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 238 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2020-06-03, 21:56
|
|
|
A mówiłem Panowie
Bez zbędnego teoretyzowania
Ustawiłem bez obciążenia..
-tył zbieżny na 2mm,
-przód- zbieżny na 2mm,kąty na zero..
Zobaczymy czy to trafi w czarne |
|
|
|
|
|