Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Geometria...
Autor Wiadomość
buczek21 

Wiek: 38
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 228
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-06-01, 22:46   Geometria...

Geometria...Mnie interesuje...
A bardziej jak to macie ustawione u siebie??
Zakładam lekką glebę i w miarę normalne prowadzenie..

Tak że jak mozna to proszę o sugestie...
-zbierzność przód-tył
-kąty pochylenia koła przód-tył..

U mnie jest
-z przodu maglownica,resor klepany na 10cm,podkładki obniżające o 3cm mocowanie wahacza,i amorki z tyłu
-z tyłu spręzyna cięta o 1 zwój,i amorki zalane gęstszym olejem- żadne beton...

Fachowcy... nie teoretycy mile widziani :mrgreen: :P
 
     
szaleniec1 

Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 243
Skąd: radziejowice
Wysłany: 2020-06-01, 23:55   

na resorze to możesz sobie geometrie ustawiac do usranej smierci,w tym uposledzonym zawieszeniu nie uda sie to nawet samemu prezesowi PIS :luj: jakbys nie ustawił bedzie zle,wszystko bedzie zalezne od zawartosci bagaznika,samego pojazdu,wagi pasarzera-ow,ilosci paliwa,płynu do spryskiwaczy itp,jedynie słusznie tylko na tym niezaleznym zawieszeniu z gwintem,wtedy sie da powtarzalnie to zrobic
_________________
fiat 126 fl 91,audi 100,audi 100 sport quqttro,audi 5000,audi 80 B4,audi 80 B2,mercedes 123 76
 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-06-02, 16:41   

Najprostsze, najtańsze i najlepsze rozwiązanie- nie rób z kaszla jeszcze większego kaleki jakimś obniżaniem, to nie będzie większych problemów z prowadzeniem.
 
     
zolo 


Wiek: 36
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1227
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2020-06-02, 17:52   

Wszystko zależy w ile osób (z jakim ciężarem) podróżujesz i pod takie obciążenie ustawiasz geometrie.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1065
Skąd: Radom
Wysłany: 2020-06-02, 17:59   

nanab napisał/a:
Najprostsze, najtańsze i najlepsze rozwiązanie- nie rób z kaszla jeszcze większego kaleki jakimś obniżaniem, to nie będzie większych problemów z prowadzeniem.

Coooo? To chyba nie jeździłeś malichem z ogarniętym niższym zawiasem nawet padnięty resor rzemo poprawia prowadzenie w maluchu, chyba lubisz walczyć z kierą na zawiasie w mega pozytywie bujając się na wietrze jak w łodzi.

Zblokuj resor tym patentem jak robią włosi, a reszta to filozofia teoretyka :E tak naprawdę metoda prób i błędów, mam gościa u siebie w mieście co się ściga malanami to w jednym malczanie potrafią wjeżdżać 10 razy na geometrie w ciągu dnia.
Pewnie trzeba ustawić na fabrykę i potem kombinować tak jak np. Podkładki pod śruby mocujące tylną piaste do wahacza żeby ustawić odpowiedni negatyw.
 
     
Adi. 


Wiek: 22
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2544
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2020-06-03, 02:37   

Piter7391, O dokładnie. Mój się prowadził bardzo ładnie a jakiś kombinacji z geometria nie robiłem, ale samo to, że twardszy resor już robiło bardzo dużo, a jakby miał jakieś porządne amory typu bile czy coś takiego to by był gokart a nie samochód.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-06-03, 17:26   

Piter7391 napisał/a:

Coooo? To chyba nie jeździłeś malichem z ogarniętym niższym zawiasem nawet padnięty resor rzemo poprawia prowadzenie w maluchu, chyba lubisz walczyć z kierą na zawiasie w mega pozytywie bujając się na wietrze jak w łodzi.

To tylko kaszel, więc dobrego prowadzenia nie będziesz miał póki nie zaprojektujesz tego od zera wykładając 10x tyle co warty lepszy samochód. Na fabrycznym jeździłem już tam było za nisko, niektóre krawężniki bałem się przejeżdżać żeby czegoś nie urwać.
 
     
michals 

Wiek: 42
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 459
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2020-06-03, 20:44   

Przede wszystkim żadne mega negatywy. Niestety klepany resor który opiera się o odbojniki to już nie resor a dźwignia. Maluchowskie wąskie oponki i tak słabo trzymają się podłoża, a gdy jeszcze negatyw zmniejszy im powierzchnię kontaktu to jest prawdziwy dramat.

Jeśli wstawianie gwintu i belki z przodu to zbyt duży koszt polecam taki zestaw: z przodu resor włoski z odwróconymi uszami (do zamówienia w firmie Śnieżek) + tylne amorki na przód a z tyłu sprężyny progresywne 19cm + dobre amorki. Zbieżność i kąty należny ustawić na "0" ale uwaga dopiero po 1000 km żeby się wszystko ułożyło.

Taki zestawik fajnie trzyma się drogi, bez problemu można wyprzedać poboczem :) Filmik
 
     
azbest 

Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 187
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2020-06-03, 22:08   

Zajebiście!!! :shock:
Że też koło mnie nie mieszka ktoś kto by mi tak silnik zmodyfikował :cry:
_________________
polish man in 126el
 
     
buczek21 

Wiek: 38
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 228
Skąd: Bytom
Wysłany: 2020-06-03, 22:56   

A mówiłem Panowie
Bez zbędnego teoretyzowania :lol2: :lol2:

Ustawiłem bez obciążenia..
-tył zbieżny na 2mm,
-przód- zbieżny na 2mm,kąty na zero..

Zobaczymy czy to trafi w czarne :lol2:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15