.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciężkie odpalanie czy zimny czy ciepły
Autor Wiadomość
danielewicz 


Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 598
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-07-24, 22:31   

Jak stawiasz na paliwo to spróbuj go na plaka.
_________________
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Fiat 126p 1979
 
 
     
michals 

Wiek: 43
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 572
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-07-25, 22:21   

Piter7391 napisał/a:
Up,
Walka trwa, jest coraz lepiej ale to nadal nie to.
Narazie opisze co już jest zrobione :
- zawory ustawione na 0,20 i 0,25
- nowa cała pompa paliwa,
- nowy filtr paliwa,
- zmieniona cewka i czujnik położenia wału,
- zmieniony gaźnik, pływak ustawiony, dysze; 120/190 i szczelinówka, lekki luz na ośce

To nie jest optymalne ustawienie pod szczelinówkę. Proponuję 117 albo nawet 115 i dyszę hamowania powietrzem 180. Co do palenia może niewiele zmienić, ale tę "dziurę" w obrotach powinno zatkać.

W gaźniku masz uszczelkę "nieprzelewkę" czy zwykłą? Problemy na ciepłym i to po pewnym czasie sugerują, że paliwo zagazowuje i nadmiernie wzbogaca mieszankę. Można by pomyśleć o otworku odpowietrzającym komorę pływakową.
 
     
Piter7391 


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1059
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-25, 22:55   

Cały czas walczę i kombinuję, dysze są większe bo to ten silnik ma rozwiert na 700, bez problemu mogę je zminić tylko nie mam 117 tki dyszy ale zeszly sezon śmigało to dobrze terżebtakie jaja uszczelka nieprzelewka. Gdyby mieszanka byla wzbogacona to świece powinny być mokre, a tu było tak że jak na ciepłym kręcił i nie odpalał to były suche, na ssaniu i pełnym gazie troche załapywał ale nie na tyle żeby normalnie odpalić.
 
     
michals 

Wiek: 43
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 572
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-07-29, 23:40   

Pod 700ccm te dysze będą OK. A co ze świecami?
 
     
Piter7391 


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1059
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-30, 07:08   

Swiece przekladalem od nowych Iskr po stare Ngk, w tym momencie są świece Bosch-a które dobrze śmigały, przerwy książkowe.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16