Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha Strona Główna Rezerwa 126p - Forum miłośników Malucha
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciężkie odpalanie czy zimny czy ciepły
Autor Wiadomość
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-20, 18:42   

Walka trwa wyjąłem gaźnik do czyszczenia, poprawilem oskę przepustnicy i teraz jest tak jak powinna domyka sie prawidlowo oraz otwiera na maxa, wcześniej nie otwierala się na full zostawal jakis tam kąt.
Teraz odpala jak trzeba, ale nie mam możliwości sprawdzić czy z odpalaniem na cieplym problem znikł bo teraz nie mam obrotow na biegu jałowym, elektrodysza ok, bo wkręcałem zwykła dysze zamiast tego i napewno jest w pełni czysty gaźnik.
 
     
zolo 


Wiek: 35
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1145
Skąd: Kraśnik

Wysłany: 2019-06-20, 21:21   

Coś jest namieszane z gardzielą i przepustnicą. Jak zamkniesz całkiem przepustnice to widać boczny otworek (jeden z trzech) biegu jałowego. https://obrazki.elektroda.pl/2270819900_1561058453.jpg
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-21, 09:24   

Właśnie nie widzać, a mam już wkręconą regulację na maxa,
Wczesniej jak przepustnica byla źle ustawiona to było ją widać teraz nie.
Ośka to rzemiosło nominał dla starych gaźników 6.0 u mnie powinna być ośka 8.0 lub większa, to może być powodem czy np. Spierdzielili te kąty na ośce gdzie ustala się ramie przepustnicy?
Rozwiązaniem będzie danie dłuższej srubki od regulacji otwarcia przepustnicy?
  
 
     
zolo 


Wiek: 35
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1145
Skąd: Kraśnik

Wysłany: 2019-06-21, 19:15   

Przy wykręconej śrubie (zamkniętej całkowicie gardzieli) powinna być widoczna chociaż połowa otworu. Jesli tak nie jest to bedzie ciezko ustawic obroty biegu jalowego zeby silnik równo pracował.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-22, 09:04   

Walcze dalej, wydaje mi się że oska jest troche przestawiona więc ją szlifne odpowiednio i moze bedzie się to dało ustawić.

EDIT:
Poprawiona ośka i juz przy minimalnie wkreconej śrubce mam widoczny ten kanalik.
Ale jet kolejny problem falujace obroty, przez elektrodysze i srube regulacji napewno nie, na obu nowy oring i jak robilem próżnie ustami to trzymalo.
Moze dostawac lewego powietrze przez uszczelke ssania?
  
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-24, 16:28   

Przegrałem walkę założyłem inny gaźnik i obroty nie falują, kwestia nieodpalania na ciepłym pozostała do sprawdzenia, wymieniłem świece i cewke zapłonową w przyszły weekend testy.
 
     
zolwik 


Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1072
Skąd: Kamień /Gdynia
Wysłany: 2019-06-24, 17:18   

W ten sam sposób rozwiązałem problemy z gaźnikiem w el , miałem okazje zakupić od st nie ma problemów oraz mniej pali . Oryginalny gaźnik po wielokrotnemu czyszczeniu regulacji nie chciał współpracować .
_________________
Wrzosowy
http://forum.rezerwa126p....c0c3213f#503396
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-30, 09:44   

No i dupa, wymieniony gaźnik, na zimnym odpala ładnie, jeździ też dobrze, a odpalanie na ciepłym jak odstoi pare min nadal chu......
Może być tak że zaworek się zacina na cieplym i niepuszcza paliwa?
Bo już nie mam pomysłu na to wszystko.
Jest keszcze taki objaw że przy przegazówce kilka razy strzela w wydech, wydaje mi się że wcześniej tego nie było.
Nie wiem sprawdzać kompresję jeszcze?
 
     
zolo 


Wiek: 35
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1145
Skąd: Kraśnik

Wysłany: 2019-06-30, 10:09   

Zawory, daj większy luz.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
michals 

Wiek: 41
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 353
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-06-30, 13:23   

Zawory, ciepłota świec i elektryka w tym kostka stacyjki
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-06-30, 15:01   

Przy wałku 385 mialo być 0,15 i 0,20 i tak jeździłem cały czas dziwne że w tym roku voś się zaczęło dziać, teraz moge dac na próbe 0,20 i 0,25.
Kurde jak mnie to denerwuje praktycznie nic nie zmieniane od zeszłego sezonu a teraz takie jaja się dzieją.
 
     
zolo 


Wiek: 35
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1145
Skąd: Kraśnik

Wysłany: 2019-06-30, 16:06   

Zawory dla walka 385 0,20/0,25. Te co podaje producent sa za ciasne. Laski ci puchną i nie mozesz odpalic na goracym silniku
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-24, 20:43   

Up,
Walka trwa, jest coraz lepiej ale to nadal nie to.
Narazie opisze co już jest zrobione :
- zawory ustawione na 0,20 i 0,25
- nowa cała pompa paliwa,
- nowy filtr paliwa,
- zmieniona cewka i czujnik położenia wału,
- zmieniony gaźnik, pływak ustawiony, dysze; 120/190 i szczelinówka, lekki luz na ośce przepustnicy,
- świece używki w bdb stanie ( te co w zeszlym sezonie ),
- odkręciłem korek wlewu rzeby sprawdzić czy odpowietrzenie się nie zatkało nie zasysa ręki więc jest ok.
- w przewodzie do pompki nie widać powietrza, w filtrze jest paliwo,

Nadal ciężko odpala na ciepłym, ale nie zaraz po zgaszeniu tyljo po ok. 10-15 minutach postoju trzeba ok 5 pełnych obrotów i jeszcze jeden temat podczas jazdy np. 80km/h i 3 tys obrotów silnik co jakiś czas łapie czkawkę raz częściej raz rzadziej, obroty spadają w dół nawet o 300 obrotów dosłownie na sekunde, na biegu jałowym prawie wgl to nie występuje, pod obciążeniem praktycznie nie da się rozpędzić silnika powyżej 4000-4100 obrotów i ok.100km/h
  
 
     
norek 


Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 616
Skąd: src
Wysłany: 2019-07-24, 21:25   

Jakie cisnienie w cylindrach ?
_________________

 
     
Piter7391 


Wiek: 26
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 911
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-07-24, 22:26   

norek napisał/a:
Jakie cisnienie w cylindrach ?

Nie sprawdzane czujnikiem, kręcąc ręką stawia opór taki jak trzeba, po za tym ma ok 5 tys zrobione od remontu, a w tą zimę miał pełny przegląd z uszczelnieniem, więc na to bym nie stawiał wydaje mi się bardziej że to problem z paliwem, bo jak nie odpalał wcale na ciepłym to świece były suche, teraz jak długo się lręci z gazem w podłodze silnik rozkręca się pomału dostając coraz więkrzej ilości paliwa.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15