Warto Ratować czy nie? |
Autor |
Wiadomość |
Niziur
Dołączył: 28 Maj 2017 Posty: 131 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2019-01-17, 22:06
|
|
|
Remont malucha w obecnych czasach to 20k PLN. |
_________________ --------------------------------
Pozdrawiam
Niziur |
|
|
|
|
Puzon
Wiek: 37 Dołączył: 10 Sie 2018 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2019-01-18, 08:45
|
|
|
Mam jeden wzór co do powierzchni naprawy blacharskiej.
To co widać gołym okiem X 10 = powierzchnia do naprawy po wyczyszczeniu
Brutalne ale prawdziwe |
|
|
|
|
Mateusz9510
EL
Wiek: 25 Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 627 Skąd: Bystrzyca Kłodzka
|
Wysłany: 2019-01-18, 16:53
|
|
|
Kudłaty156 napisał/a: | Na części. 93kkm to trochę sporo więc pewnie motor też do roboty... |
Zależy jak kto jeździ, mam eleganta od nowości w rodzinie, silnik ma 190kkm i chodzi okej. |
_________________ Mały, ale Wariat |
|
|
|
|
damiancn
damiancn
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 292 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-18, 18:22
|
|
|
silnik malucha przewidziany jest na 150tysiecy,potem powinien isc do remontu,na pewno technika jazdy i olej stosowany moga ten czas wydluzyc albo skrucic |
|
|
|
|
Piter7391
Wiek: 31 Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 1037 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2019-01-18, 19:51
|
|
|
damiancn napisał/a: | silnik malucha przewidziany jest na 150tysiecy,potem powinien isc do remontu,na pewno technika jazdy i olej stosowany moga ten czas wydluzyc albo skrucic |
150 tys. to już na grubo, silnik malucha czy poloneza 100 tysięcy to jest taki przebieg przy którym jak już otworzysz silnik to trzeba go zrobić całego, oczywiście jeżdżą maluchy na nierozbieranych silnikach i mają po 150 tys. ale to są na wpół żywe motory. |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2019-01-19, 15:32
|
|
|
Szkoda zachodu. Gdyby to był rocznik 197x to jeszcze można by dumać, a tak to lepiej dozbierać kasę i kupić zadbanego FL-a. Nie spałbym w nocy ładując forsę w auto bez kwitów, to po prostu za duże ryzyko. Zmienią się przepisy w międzyczasie i ch... nie zarejestrujesz. Może mało prawdopodobne, ale możliwe.
20 tys. za remont - zgodzę się, ale jak robimy BARDZO profesjonalnie i wszystko zlecamy. Jak ktoś ma trochę zaplecza i wiedzy to może sobie ogarnąć blacharkę taniej, dużo taniej. Tak czy inaczej poniżej 6 tys. się nie zejdzie. Można szacować koszty, podliczać, ale ZAWSZE coś dojdzie w międzyczasie.
Więc za taką kasę wolałbym wziąć zdrowe auto do poprawek i je trochę doinwestować niż reaminować trupa bez kwitów. Taka prawda Ale mentalność niektórych ludzi jest taka, że za w miarę zdrowe auto nie położy 3 tys. bo za drogo, a woli trzy razy tyle władować w gruza i mieć prawie to samo |
_________________
|
|
|
|
|
zolwik
Dołączył: 05 Sie 2015 Posty: 1163 Skąd: Wejherowo/Gdynia
|
|
|
|
|
damiancn
damiancn
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 292 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-19, 19:30
|
|
|
no wlasnie,rozbierz auto na czesci,sprzedaj,i za kase ktora zarobiles kup auto w normalnym stanie,czesci do malucha zaczynaja byc w cenie od jakiegos czasu |
|
|
|
|
damiancn
damiancn
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2017 Posty: 292 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-19, 19:33
|
|
|
a kazda czesc ma swoja wartosc |
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2019-02-22, 08:50
|
|
|
Szkoda prądu jak niema papierów zresztą jak zgnitek to mega pracę byś musiał w niego wlozyc |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
|