.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja gaźnika
Autor Wiadomość
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2018-11-28, 21:30   

To się mogło zdarzyć tak jak piszą w książce o regulacji gaźników. W wyniku zbyt mocnego dokręcenia dyszy zgnieceniu uległ stożek dyszy i straciła ona swoje parametry. Jeśli masz w okolicy zegarmistrza poproś o ponowne rozwiercenia na 0.5mm, albo 0.55 to daje "lepszy dół"
 
     
Puzon 


Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2018
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-11-30, 12:37   

Czekam aż przyjdzie nowa dysza i zobaczymy co się będzie działo
 
     
Puzon 


Wiek: 37
Dołączył: 10 Sie 2018
Posty: 41
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-12-03, 08:22   

Zagadka rozwiązana! Wczoraj sprawdziłem dokładnie gaźnik kanały czyste itp. Wymieniłem dyszę wolnych obrotów na nowa i po dokręceniu do oporu (oczywiście z czuciem) wszystko jest ok gaźnik wyregulowany. Morał taki, jak silnik gaśnie po dokręceniu dyszy wolnych obrotów to możliwe, że dysza jest uszkodzona.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17