Przesunięty przez: Michu 2012-02-08, 20:23 |
Sprzęgło z BISa |
Autor |
Wiadomość |
WujekPaweł
WujekPaweł
Dołączył: 10 Lis 2013 Posty: 28 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2013-11-10, 18:58
|
|
|
super, dzięki, już kupuje, w tygodniu jakoś montaż, dziękuję.
Pozdrówka
P.S.
A jak z dociskiem ? |
_________________ Jest:
Hania VFR 750
Fiat 126p BiS :]
Było:
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Będzie:
Golf II syncro 1.8T+ |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2018-10-30, 23:29
|
|
|
Odgrzewam temat...
Miałem założoną tarczę niby ze sprężynkami, a przy ruszaniu z I-dynki szarpało jak klasyczne sprzęgło 126p. Po dokładniejszej analizie okazało się, że to tarcza od CC700; oznaczenie GMP-32; dokładnie takie: link
Sprężynki faktycznie działają w dwie strony, ale w tarczy jest taki trik, że gdy tarcza napędza (ruszanie) to działają wszystkie 6, a gdy jest napędzana (hamowanie silnikiem) działają tylko 3. Fajnie przemyślane tylko, że pod obroty w lewo, a zakładając taką tarczę do 126p odwracamy jej działanie i przy ruszaniu "dobija" do końca tych 3 sprężynek
No i tak na koniec Statim nie bez powodu rozróżnia tarcza 126Bis 16.005, a CC700 to 16.002 |
|
|
|
|
tomek3815
Wiek: 29 Dołączył: 03 Lip 2012 Posty: 438 Skąd: Kraków, Czułów
|
Wysłany: 2018-10-31, 18:12
|
|
|
Ja miałem sprzęgło Luk z cc w 650 i nie szarpało |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2018-10-31, 18:57
|
|
|
tomek3815 napisał/a: | Ja miałem sprzęgło Luk z cc w 650 i nie szarpało |
ale tarczę, docisk, czy komplet? |
|
|
|
|
|