.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wycieraczkami
Autor Wiadomość
Mosin_95 


Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-07-27, 01:39   Problem z wycieraczkami

Witam serdecznie, mam malczana eleganta z 98 roku. Odkąd go kupiłem miałem problem z wycieraczkami. Nie wracają na pozycję 0, a na pierwszym biegu po drugim cyklu zaczynają się blokować w połowie na jakieś 4-5 sekund. Na drugim biegu działają bez zarzutu. Wykręciłem silniczek oraz go rozkręciłem, ale niestety nie wiem jak to powinno prawidłowo wyglądać. Może coś poradzicie?





Jeżeli zdjęcia są niewyraźne to mogę dostarczyć następne bo nie wkręcałem tego dziada do samochodu.

Pozdrawiam i dzięki za ewentualną pomoc.
 
     
Mosin_95 


Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-08-11, 15:29   

Nie wiem czy można, ale podbijam. Moze ktos bedzie mial jakis pomysł
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2018-08-11, 22:37   

Wypalone albo zabrudzone styki. Obczaj ten temat, co prawda nie od malucha, ale powinno pomóc http://www.forum.alfaholi...alfa_156_a.html
_________________
 
     
Mosin_95 


Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-08-14, 14:13   

ok, dzięki za odpowiedź. Niestety nie wiem czy coś wywnioskuję z tego tematu, bo bym musiał mieć rozwiązanie 1:1 mojego problemu xd
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2018-08-14, 21:58   

Musisz tylko wyczyścić i podgiąć to co pokazane jest na zdjęciach http://www.forum.alfaholi..._a-46767827.jpg . W każdym silniku wycieraczek, niezależnie od auta wygląda to bardzo podobnie .
_________________
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2018-08-15, 22:04   

Silnik zawsze kręci się w jedną stronę. Przy przejściu przez 0 styki powinny zewrzec się i zahamować silnik w biegu pojedynczym. W biegu ciągłym zwarcia nie ma. Steruje tym wyłącznik pod kierownicą. Tam może być przetarcie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16