.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwna utrata mocy (?) podczas jazdy
Autor Wiadomość
MajkelMoto 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 319
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-17, 15:41   Dziwna utrata mocy (?) podczas jazdy

Mam dosc dziwny problem, mianowicie jadac sobie trasa tak 80-90 np z gorki puszcze gaz to po ponownym wcisnieciu, oczywiscie powoli a nie od razu pelen gaz, to maluch jakby ma mula bo dopiero po kilku krotnym takim dodaniu gazu podczas jazdy jedzie normalnie a jak puszcze pedal i znowu chce przyspieszyc to on zwalnia i nie wkreca sie na obroty, dopiero po chwili. Po jezdzie po miescie jest normalnie. Uklad paliwowy caly nowy, od filtra po gaznik, przewody itd. Kable, swiece rowniez nowe. Nie wiem w czym jest problem. Jest to elegant 99r. Licze na szybka pomoc bo jutro jade nim na zlot 160km i caly czas trasa a nie chce zeby cos sie stalo.
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2018-05-17, 22:42   

Może go zalewa?

W roczniku 99' powinien być moduł cut-off, który odłącza dyszę paliwa podczas hamowania silnikiem. Do modułu sygnał idzie ze stycznika przy przepustnicy. Gdyby tam coś było nie tak dysza pozostanie zamknięta pomimo lekkiego naciskania gazu.
 
     
MajkelMoto 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 319
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-17, 23:20   

Nie mam tego modulu bo gaznik byl bez niegi i kabelek jest odlaczony
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2018-05-18, 10:51   

To w sumie może być "wszystko", jednak po objawach warto by: sprawdzić inną cewkę, inny czujnik położenia wału, przerwę na świecach.
 
     
MajkelMoto 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 319
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-21, 20:55   

No na razie jezdze na codzien i tego nie ma, ale pewnie znowu wroci ehh.
Jeszcze jeden problem. Ostatnio slyszalem przeguby przy szybszej zmianie biegow, typowe stukniecie w okolicach polosi-piast-kol. Przy szybszym ruszaniu tez. Zmienilem obydwa przeguby, nawalilem smaru w zabieraki i dalej to samo. Stare przeguby byly dosc zuzyte patrzac na gumy. Co to moze byc?
 
     
zembro 

Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 49
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-05-21, 22:04   

u mnie było tak samo jak zmienilem na ten bez „modulu”. pomoglo wlozenie gaznika ze sprawnym modulem
 
     
MajkelMoto 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 319
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-22, 10:06   

W sensie ze nanoplex pewnie ma wgrane cos pod ten modul cut off, moze wystarczy zmiana samego nanoplexa na ten bez wgranego odczytu cut off
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 623
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2018-05-22, 17:06   

To nie tak działa. Moduł cut-off jest niezależny od nanoplexa. Jednak gdy nie ma sygnału z gaźnika (albo ten przewód gdzieś przywiera do masy) to będzie przymykać elektrozawór kiedy popadnie.

Opcja na sprawdzenie to gaźnik starego typu bez elektrozaworu. Jeśli objawy zostaną trzeba szukać gdzie indziej..
 
     
MajkelMoto 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 319
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-22, 19:49   

Elektrodysza jest ucieta a kabelel od cut offa wisi luzno
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15