Problemów z gażnikiem ciąg dalszych pomocy.. |
Autor |
Wiadomość |
Maverin21
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 273 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2018-04-12, 21:40 Problemów z gażnikiem ciąg dalszych pomocy..
|
|
|
Witam ! Mam problem z moim malcem już kiedyś miałem z nim trochę problemów ale nie takich jak teraz . Przez zimę zmieniłem mu :
fabrycznie nowy gaźnik do eleganta udało mi się trafić
uszczelki gaźnika
podstawkę pod gaźnik
nowa elektrodysza która była przy tym nowym gaźniku
i nie mogę w nim ostawić składu mieszanki silnik telepie i to dośc widocznie probowałem możliwych kombinacji . W tamty starym miałem duży luz na ośce dlatego założyłem nowy i na nowym jest mega gorzej nie pracuje tak równiutko jak na tym starym . Dodatkowo zmieniłem też taki zaworek od podciśnienia ten tzw zawór bezpieczeństwa taki fioletowy . Popmożecie co mogłem spieprzyc ? przed zimą było lux prócz tego gasniecia czasem po zejsciu z obrotów .
gdy wkręce na maksa silnik gaśnie czyli lewego nie ciągnie
Pomocy |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2018-04-12, 21:59 Re: Problemów z gażnikiem ciąg dalszych pomocy..
|
|
|
Maverin21 napisał/a: | Witam ! Mam problem z moim malcem...
gdy wkręce na maksa silnik gaśnie czyli lewego nie ciągnie
Pomocy |
Należy to rozumieć, że po wkręceniu wkrętu składu mieszanki silnik gaśnie?
Z gaźnikiem może być naprawdę wiele różnych problemów. O długiego stania któryś z kanałów mógł zarosnąć śniedzią. Może być jakiś paproch. Są takie przypadki, że gaźnik służył na zapas i ktoś podebrał dyszę, a wstawił inną. Mógł też rozregulować się poziom na pływaku.
Tych może... jest jeszcze kilka. Wartało by znaleźć kogoś od gaźników i odżałować stówę na fachowy przegląd i regulację |
|
|
|
|
Maverin21
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 273 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2018-04-12, 22:38
|
|
|
to był fabrycznie nowy jeszcze w pudełku i foli wiec nie sadze zeby ktos tam grzebał bo było by to widac po śrubach .
Tak gasnie po wkreceniu na maxa czy to nie oznak że jest drożny ?
Odpala na dotyk na ciepłym i na zimnym z tym że nierówno pracuje mimo wielu prób regulacji |
|
|
|
|
michals
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 625 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 2018-04-12, 23:49
|
|
|
W takim razie problem może nie pochodzi od gaźnika, a z układu zapłonowego? Czy zawory są dobrze wyregulowane i jaki jest ogólny stan silnika? Może okazać się, że kompresja (sprężanie) na jednym cylindrze jest kiepskie. |
|
|
|
|
Maverin21
Dołączył: 03 Gru 2011 Posty: 273 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2018-04-13, 10:10
|
|
|
Okazało się że problem leży po elektrodyszy . Była wkręcona AISAN od cinquacento bodajże . Po zainstalowaniu mojej ze starego gażnika silnik zaczął w koncu reagować na skład mieszanki i równiutko pracuje . |
|
|
|
|
|