Pojeżdżawki i Stajnia by Produdi |
Autor |
Wiadomość |
Ciasteczkowy
less is more
Wiek: 38 Dołączył: 18 Paź 2013 Posty: 305 Skąd: PZ / Buk
|
Wysłany: 2018-03-20, 21:18
|
|
|
bardzo ladnie się to wszystko przegryzło,co do tych 145/60 mega kartoflowato wygladaja te micheliny,hankook z rantem ochronnym sa lepsze pod względem naciągu niewiadomo jak na drodze będzie,nikt nie zakłada gum dla wyglądu ,co do negatywu z tylu to mówisz o podkładkach na wachaczu od zbieznosci-nimi można ustawić kat? nie mam z tym styczności zawsze odpowiadalo mi zrobienie nagatywu przy okazji krótszej sprezyny |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
giannini
126GPS Replika
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-21, 11:03
|
|
|
zolo napisał/a: | W przyszłości pomyśl jeszcze nad skróceniem jeszcze tych bilsteinów bo widzę ze sprężyna w gnieździe luźna. |
Szkoda psuć nowe amory , łatwiej założyć jakieś proste "haltpasy" |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2018-03-21, 11:22
|
|
|
Haltpasy to dla mnie trochę obejście problemu i pójście na skróty. Olejaki to skracam sobie sam ale gazówki to ładnych parę lat temu skracałem w zerkopolu, pamietam ze bylem zadowolony. Nie wiem czy zerkopol skraca jeszcze amorki ale dochodziły do mnie sluchy ze cos tam sie popsuła jakość. Nie wiem czy to nadal prawda bo nie mam stycznosci z tą firmą już od dawna. |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
giannini
126GPS Replika
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-21, 12:20
|
|
|
zolo napisał/a: | Haltpasy to dla mnie trochę obejście problemu i pójście na skróty. |
Dlatego napisałem ,że najprościej. I zawsze można wrócić do wyższej sprężyny.
Kiedyś ZERKOPOL był jedyny , który zajmował się gazowymi jednorurowymi Bilsteinami. Do maluchowskich twardych gazówek dodawali zawsze gumy od MB123 cięte na pół |
|
|
|
|
Produdi
Wiek: 30 Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-21, 12:24
|
|
|
Dodam tylko , że Bilstein jest od seryjnego amorka o 2-3cm krótszy po pełnym ściśnięciu .
BTW . Na zdjęciu akurat amorek był odkręcony od spodu . Na moje to zostanie tak jak jest bo Bilstein rzeczywiście ma super właściwości i nie idzie gada wsadzić na miejsce bo zaraz wraca do początkowego położenia . Trzeba naprawdę użyć siły i to najlepiej nogą żeby odciągnąć wahacz na tyle by sprężyna opuściła gniazdo . Ewentualnie go zdrowo podnieść na lewarku , jedyny scenariusz jaki mi przychodzi do głowy to hopka na Barbórce . A przy mojej jeździe raczej mi się to nigdy nie zdarzy .
Co do opon to kierowałem się tym , że ten rozmiar nie obciera . I tylko na tym mi zależało , jak dla mnie fajnie to wygląda na tym naciągu . Można byłoby pocudować z 155 na tyle , ale nie wiem czy schowałoby mi się to w nadkole . |
|
|
|
|
Produdi
Wiek: 30 Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-25, 23:33
|
|
|
Takie małe rozpoczęcie
Jest kilka rzeczy jeszcze do poprawienia , ale jestem już bliżej jak dalej . |
|
|
|
|
Pan_Waclaw
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 1038 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 2018-03-26, 15:35
|
|
|
Trzeba go dobrze obcykać!! Trochę śmiesznie ten przedni chlapacz się toczy po podłodze : ))) |
_________________
|
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-03-27, 14:40
|
|
|
Ja bym chlapacz wywalił. Przy cofaniu go kiedyś urwiesz |
|
|
|
|
MajkelMoto
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 319 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2018-03-27, 19:40
|
|
|
Mi akurat te chlapacze podobaja sie bardzo. Jak jest dobrze zamocowany to nie ma opcji o urwaniu. Ponadto one sa z fajnego tworzywa nie tak jak np te elegantowskie co sa twarde jak kamien |
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-03-27, 21:18
|
|
|
Miałem oryginalne gumowe, przymocowane na śrubach 6 albo 8 nie pamiętam, a mimo to urwało mi go przy cofaniu do garażu. |
|
|
|
|
gasiek84
Wiek: 39 Dołączył: 09 Sty 2016 Posty: 33 Skąd: ESI
|
Wysłany: 2018-03-27, 21:36
|
|
|
Największym zainteresowaniem to chlapacze się cieszyły jak był pies na podwórku. mieliśmy takiego to chlapacze opierdzielala każdemu kto wjechał na podwórko. 😉 |
|
|
|
|
Produdi
Wiek: 30 Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-27, 22:58
|
|
|
To są chlapacze antystatyczne , po kilku kilometrach się dotrą na odpowiednią długość
Gumiaki muszą być , bez nich pierwszy deszcz i auto wygląda jak po rally crossie . Bardziej denerwują mnie te z tyłu ori uchwytów ni ma , a to rzemiocho bez przerwy odpada .
Bardziej się martwię o halogeny |
|
|
|
|
matys782
El 99r
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 796 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-28, 11:51
|
|
|
Dobrze wyglada, super wysokość zawieszenia. Chlapacze jak dla mnie spoko, fajne wygladaja leżąc na glebie |
|
|
|
|
Produdi
Wiek: 30 Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 94 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-28, 19:48
|
|
|
Wpadły mi w ręce rolki do n250 .
Nie wiedziałem , że nie tylko BBS klepał ten wzór .
Wytargałem po roku STka
Mały servis i dziadek śmiga . |
|
|
|
|
|