.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Pojeżdżawki i Stajnia by Produdi
Autor Wiadomość
Ciasteczkowy 
less is more


Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2013
Posty: 305
Skąd: PZ / Buk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-03-20, 21:18   

bardzo ladnie się to wszystko przegryzło,co do tych 145/60 mega kartoflowato wygladaja te micheliny,hankook z rantem ochronnym sa lepsze pod względem naciągu niewiadomo jak na drodze będzie,nikt nie zakłada gum dla wyglądu ;) ,co do negatywu z tylu to mówisz o podkładkach na wachaczu od zbieznosci-nimi można ustawić kat? nie mam z tym styczności zawsze odpowiadalo mi zrobienie nagatywu przy okazji krótszej sprezyny
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2018-03-21, 09:55   

W przyszłości pomyśl jeszcze nad skróceniem jeszcze tych bilsteinów bo widzę ze sprężyna w gnieździe luźna.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
giannini 
126GPS Replika


Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-21, 11:03   

zolo napisał/a:
W przyszłości pomyśl jeszcze nad skróceniem jeszcze tych bilsteinów bo widzę ze sprężyna w gnieździe luźna.

Szkoda psuć nowe amory , łatwiej założyć jakieś proste "haltpasy"
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2018-03-21, 11:22   

Haltpasy to dla mnie trochę obejście problemu i pójście na skróty. Olejaki to skracam sobie sam ale gazówki to ładnych parę lat temu skracałem w zerkopolu, pamietam ze bylem zadowolony. Nie wiem czy zerkopol skraca jeszcze amorki ale dochodziły do mnie sluchy ze cos tam sie popsuła jakość. Nie wiem czy to nadal prawda bo nie mam stycznosci z tą firmą już od dawna.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
giannini 
126GPS Replika


Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-21, 12:20   

zolo napisał/a:
Haltpasy to dla mnie trochę obejście problemu i pójście na skróty.

Dlatego napisałem ,że najprościej. I zawsze można wrócić do wyższej sprężyny.
Kiedyś ZERKOPOL był jedyny , który zajmował się gazowymi jednorurowymi Bilsteinami. Do maluchowskich twardych gazówek dodawali zawsze gumy od MB123 cięte na pół ;)
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-21, 12:24   

Dodam tylko , że Bilstein jest od seryjnego amorka o 2-3cm krótszy po pełnym ściśnięciu .
BTW . Na zdjęciu akurat amorek był odkręcony od spodu . Na moje to zostanie tak jak jest bo Bilstein rzeczywiście ma super właściwości i nie idzie gada wsadzić na miejsce bo zaraz wraca do początkowego położenia . Trzeba naprawdę użyć siły i to najlepiej nogą żeby odciągnąć wahacz na tyle by sprężyna opuściła gniazdo . Ewentualnie go zdrowo podnieść na lewarku , jedyny scenariusz jaki mi przychodzi do głowy to hopka na Barbórce . A przy mojej jeździe raczej mi się to nigdy nie zdarzy .

Co do opon to kierowałem się tym , że ten rozmiar nie obciera . I tylko na tym mi zależało , jak dla mnie fajnie to wygląda na tym naciągu . Można byłoby pocudować z 155 na tyle , ale nie wiem czy schowałoby mi się to w nadkole .
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-25, 23:33   

Takie małe rozpoczęcie



Jest kilka rzeczy jeszcze do poprawienia , ale jestem już bliżej jak dalej .
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2018-03-26, 15:35   

Trzeba go dobrze obcykać!! Trochę śmiesznie ten przedni chlapacz się toczy po podłodze : )))
_________________
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-03-27, 14:40   

Ja bym chlapacz wywalił. Przy cofaniu go kiedyś urwiesz :)
 
     
MajkelMoto 


Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 319
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-03-27, 19:40   

Mi akurat te chlapacze podobaja sie bardzo. Jak jest dobrze zamocowany to nie ma opcji o urwaniu. Ponadto one sa z fajnego tworzywa nie tak jak np te elegantowskie co sa twarde jak kamien
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-03-27, 21:18   

Miałem oryginalne gumowe, przymocowane na śrubach 6 albo 8 nie pamiętam, a mimo to urwało mi go przy cofaniu do garażu.
 
     
gasiek84 


Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 33
Skąd: ESI
Wysłany: 2018-03-27, 21:36   

Największym zainteresowaniem to chlapacze się cieszyły jak był pies na podwórku. :D mieliśmy takiego to chlapacze opierdzielala każdemu kto wjechał na podwórko. 😉
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-27, 22:58   

To są chlapacze antystatyczne , po kilku kilometrach się dotrą na odpowiednią długość :mrgreen:
Gumiaki muszą być , bez nich pierwszy deszcz i auto wygląda jak po rally crossie . Bardziej denerwują mnie te z tyłu ori uchwytów ni ma , a to rzemiocho bez przerwy odpada .
Bardziej się martwię o halogeny :E
 
     
matys782 
El 99r


Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 796
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2018-03-28, 11:51   

Dobrze wyglada, super wysokość zawieszenia. Chlapacze jak dla mnie spoko, fajne wygladaja leżąc na glebie :mrgreen:
 
     
Produdi 


Wiek: 30
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 94
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-28, 19:48   

Wpadły mi w ręce rolki do n250 .



Nie wiedziałem , że nie tylko BBS klepał ten wzór .

Wytargałem po roku STka 8)


Mały servis i dziadek śmiga .
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15