Fiat 126p 1992r 1.4 t-jet |
Autor |
Wiadomość |
marekmartysz
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Lubelszczyzna
|
Wysłany: 2015-04-12, 09:47 Fiat 126p 1992r 1.4 t-jet
|
|
|
[center]Witam
napedzało w seicento. |
Ostatnio zmieniony przez marekmartysz 2018-02-18, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Michu
Moderator
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 3850 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2015-04-12, 09:54
|
|
|
Jakie ten maluch będzie miał hamulce? |
|
|
|
|
marekmartysz
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Lubelszczyzna
|
Wysłany: 2015-04-12, 10:19
|
|
|
Michu napisał/a: | Jakie ten maluch będzie miał hamulce? |
Wydaje mi sie ze pora bedzie pozbyc sie bębnów z tylu A tak na powaznie to cały czas knuje nad hamulcami. Bronie sie przed felgami 14 jak tylko moge. Mieliśmy kiedys tarcze nacinana i nawiercana z sc na to nalozony zacisk z yamahy r1 4 czy 6 tloczkowy i fajnie to hamowalo z tym ze masa byla na poziomie 380kg.
Tak na szybko tylko kotwica i AC przychodzi mi do glowy |
|
|
|
|
ramzes92
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 259 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2015-04-12, 10:34
|
|
|
Trumny macie kupione? Jak skończycie ten projekt, to będzie 2 najmocniejszy maluch w PL.
Na tył może wejdą pod 13" zaciski ze sieny z tarczami. Przy tej mocy na przód musi już wlecieć cos wentylowanego, najlepiej ze wspomaganiem. Co planujecie zrobić z przednim zawieszeniem?
Jaki sterownik silnika?
Pozdrawiam i życzę powodzenia
PS. chyba chcecie wkurzyć jaqo i Żurawia |
|
|
|
|
marekmartysz
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Lubelszczyzna
|
Wysłany: 2015-04-12, 14:44
|
|
|
ramzes92 napisał/a: | :shock: Trumny macie kupione? Jak skończycie ten projekt, to będzie 2 najmocniejszy maluch w PL.
Na tył może wejdą pod 13" zaciski ze sieny z tarczami. Przy tej mocy na przód musi już wlecieć cos wentylowanego, najlepiej ze wspomaganiem. Co planujecie zrobić z przednim zawieszeniem?
Jaki sterownik silnika?
Pozdrawiam i życzę powodzenia
PS. chyba chcecie wkurzyć jaqo i Żurawia |
Oj tam trumny, nie zamierzam tym latac 170km/h po miescie.
Zawieszenie przod?
Wywalamy resor, montujemy belke z wahaczami, do tego gwint.
Z tylu bedzie rowniez belka z wahaczem plus rowniez gwint/
Silnik sterowany detem 3.
Do Jaqo Nam daleko.
Auto budowane wyłącznie dla funu budowania a pozniej jazdy.
Filmik jeszcze poprzedniego wlasciciela silnika w sc.
https://www.youtube.com/watch?v=AE7yZtK5SIc |
|
|
|
|
ramzes92
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 259 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2015-04-12, 14:55
|
|
|
Świnia w fit + edis czy świnia + fiatowski komp?
Nie lepiej zainwestować w emu? |
_________________
|
|
|
|
|
marekmartysz
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Lubelszczyzna
|
Wysłany: 2015-04-12, 15:29
|
|
|
ramzes92 napisał/a: | Świnia w fit + edis czy świnia + fiatowski komp?
Nie lepiej zainwestować w emu? |
Silnik jezdzil na ori kompie plus det 3 i na tym bedzie jezdzil
Mialem kiedys 1.1 z góra 1.2 plus garret t25 wystrojony na ori kompie przez Hube na 1.1 bara, rowniez jezdzilo to bez problemu, takze EMU jak na razie nie przewiduje. |
|
|
|
|
ramzes92
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 259 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2015-04-12, 16:17
|
|
|
Z którego roku masz komputer? Jak masz wersję z autoadaptacją, to możesz mieć mega problemy ze strojeniem, bo komp nie będzie się słuchał świni, a raczej niwelował jej polecenia wprowadzajac swoje korekty. Znam przypadek, że komp walczył ze świnią o utrzymanie afr jak najbardziej eko i były cyrki z pracą silnika. |
_________________
|
|
|
|
|
marekmartysz
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Lubelszczyzna
|
Wysłany: 2015-04-12, 17:38
|
|
|
ramzes92 napisał/a: | Z którego roku masz komputer? Jak masz wersję z autoadaptacją, to możesz mieć mega problemy ze strojeniem, bo komp nie będzie się słuchał świni, a raczej niwelował jej polecenia wprowadzajac swoje korekty. Znam przypadek, że komp walczył ze świnią o utrzymanie afr jak najbardziej eko i były cyrki z pracą silnika. |
1.2 75KM (wiec komputer jak najbardziej dajacy sie grzebac) do tego det tak jak pisalem wczesniej, na tym zestawie silnik jezdzil, startowal na 1/4 mili nic sie nie dzialo i tak poki co zostanie.
Hamowane bylo na tym zestawie na 1bara wyplulo 167KM i 221Nm, pozniej bylo 1.5 bara, finalnie 1.7 bara i 248KM, mozna bylo troche jeszcze pociagnac ale niechcial wlasciciel jezdzic na max wydajnosci wtryskow. Te pewnie kiedys zostana wymienione ale to dopiero po wjezdzeniu sie w auto, nie ma co od razu szalec, przynajmniej ja tak uwazam. Poki co zostana 2 mapy, na 1 i na 1.7 bara. Obie mapy dostalem wraz z silnikiem. |
|
|
|
|
ramzes92
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 259 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2015-04-12, 19:02
|
|
|
Było od razu pisać, że masz już całe działające sterowanie
Powodzenia w pracach raz jeszcze życzę i wątek będę bacznie obserwować |
|
|
|
|
malan126
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 566 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 2018-02-17, 16:00
|
|
|
I jak prace idą? |
|
|
|
|
|