.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana aparatu na nanoplex
Autor Wiadomość
blazej411 


Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-12, 22:39   Zmiana aparatu na nanoplex

Witam,
ma ktoś może z Was zapisane gdzieś w jaki sposób przerobić zapłon z
aparatu na nanoplex ? Na stronie to kiedyś widziałem ale teraz nie aktywna i nie
mogę tego znaleźć.
Pozdrawiam
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2018-02-12, 23:33   

Potrzebujesz tylną wiązkę, czujnik położenia wału wraz z mocowaniem do obudowy rozrządu, koło pasowe z wypustkami pod czujnik, podciśnieniowy czujnik zmiany map zapłonu z wężykiem (powinien być razem z wiązką) i podstawkę pod gaźnik z króćcem do podciśnienia . Cała trudność polega na dolutowaniu wiązki do starej i może wymiana koła pasowego . Musisz też pamiętać że istnieją 4 wersje modułów zapłonowych i 2 wersje kół pasowych, które nie są zamienne. Najlepiej całość wmontować z samochodu na chodzie by mieć pewność że wszystko będzie grało po przekładce. W zależności od roku produkcji auta z przedziału '89 '94 (FL) z lewej strony komory może nie być szpilek pod mocowaniu modułu z cewką. W starszych egzemplarzach w to miejsce był zamontowany regulator napięcia prądnicy.

I jeszcze schemat układu zapłonowego https://obrazki.elektroda.pl/3142073400_1385026625.jpg
_________________
 
     
blazej411 


Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-13, 00:00   

No akurat to co potrzebne to wiem tylko tam własnie było wszystko fajnie opisane
jakie koło do jakiego modułu, cały schemat przerobienia i zlutowania instalacji itp.
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-02-13, 00:15   

W maluchu glownie wystepowalo niebieskie nano, jak bedziesz wyciagal calosc na zlomie to nie bedziesz mial problemow z kolem. Podlaczenie jest banalne, jak masz fla to w lewym rogu komory silnika wypinasz jedna wsowke przewodu oporowego od cewki WN i wpinasz pomaranczowy przewod od nanoplexa, jesli masz st lub nie masz wersji z przewodem oporowym to laczysz pomaranczowy przewod z nano z zasilaniem cewki.
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-02-13, 00:33   

http://old.rezerwa126p.pl...-w-wersji-st-fl
 
 
     
blazej411 


Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-13, 09:04   

O właśnie o to chodziło.
Dziękuję bardzo :luj:
Pozdro
 
     
michals 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 625
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2018-02-13, 22:18   

Na każdym z 4-rech modułów tj. czarny, szary, niebieskim czy czerwonym Maluch odpali. Jedynie co to przy niewłaściwym kole pasowym charakterystyka wyprzedzenia zapłonu będzie nieoptymalna.
 
     
Adi. 


Wiek: 25
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 2545
Skąd: Łęknica
Wysłany: 2018-02-16, 12:25   

Moduły różnią się tylko charakterystyką, o statyczne wyprzedzenie zapłonu to jest już zależne od koła pasowego, a to równie dobrze mozna korygować przy pomocy lampy i korekcji położenia czujnika. Mój maluch miał koło od czarnego nano, jeździł na niebieskim.
_________________
126p FL in Progress
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15