.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Cinquecento Sporting 1997
Autor Wiadomość
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-10-30, 08:47   

ScreeNDorifto napisał/a:
Cytat:
Szukałem żółtego i znalazłem z fajnym wyposażeniem, ale miał pewną poważną wadę - zgnił mu numer VIN
o choroba :lol2: :lol2: :lol2: To dzwona musiał niezłego mieć...



I tak i nie.. Cinquecento i Seicento miały to do siebie, że Nr VIN nabijany był na podłodze bagażnika. Tam dość mocno korodowały od nadkoli. Spotkałem się z niejednym przypadkiem, gdzie właśnie zjadało Nr Vin.
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-10-30, 15:19   

Ojciec miał tak w uno i musieli mu nabijać nowy numer, bo starego nie dało się odczytać
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 165
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2017-12-16, 23:42   

Hmm... nadzieja umiera ostatnia, trzeba ciąć i spawać. 8)


Dawca nadkoli i innych gratów CC 700. Za nadkola zapłaciłem 10zł.

_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 165
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2017-12-23, 19:56   

Dzisiaj sprawdziłem dlaczego nie działają spryskiwacze z przodu oraz tyłu. Włączniki sprawne, bezpieczniki też, postanowiłem dostać się do zbiorniczka, po odkręceniu koła i nadkola zastałem taki widok:



Ktoś załamał i ściągnął trytką wąż od tylnego spryskiwacza, a w zbiorniczku po odpięciu drugiego wyleciała woda zamiast płynu. Zacząłem też poszukiwania reszty wężyka, który idzie na tył auta, znalazłem go przy zamku maski. :E



Podłączyłem "nowy" zbiorniczek i przód działa, na tył zostało założenie nowego węża i też będzie działał.
_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
Knight_in_fire 


Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-12-30, 18:55   

Idziesz w 6 biegów z Abartha Punto?
 
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 165
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2017-12-30, 21:26   

Knight_in_fire napisał/a:
Idziesz w 6 biegów z Abartha Punto?



Nie z Punto I "6 Speed" chciałem skrzynię zamontować, bo trafiła się okazja, ale hajsy się na razie nie zgadzają i są na razie inne priorytety.

Hmm... Brać czy nie brać? Oto jest pytanie. Tak w ogóle, to jest 1.2 16V, ale nie wiem z jakiego modelu Fiata. Złomiarz chce za niego 500zł, za drugie tyle jest właśnie skrzynia od Punto I 6-cio biegowa do wzięcia.





Dzisiaj postanowiłem pogrzebać trochę przy CC, pierwsze co poprawiłem, to sprzęgło. Ktoś źle wyregulował linkę, a nakrętki od niej nie były nawet dobrze zakontrowane.
Druga sprawa zacząłem grzebaninę w elektryce, ponieważ przestał mi działać wskaźnik poziomu paliwa. Znalazłem jakiś biały dwużyłowy przewód jak od czajnika :E . Był wciśnięty po chamsku z wtyczką przy zbiorniku, gdy go odłączyłem przestała działać pompa paliwa. Zacząłem szukać jego zasilania, okazało się, że bierze prąd od włącznika świateł. Czyli ktoś poszedł na skróty, trzeba naprawić...
Wywaliłem też przewody od tylnych głośników, bo ich nie będę podłączał. Jestem z ludzi, którzy traktują audio w samochodzie jako zbędny balast. :P


_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
dżimi 

Wiek: 25
Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 68
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-01-03, 14:24   

Chmielu17, Wygląda na bravo/brava ;)
 
     
Knight_in_fire 


Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-01-03, 19:06   

Weź skrzynię, silników takich jest więcej, niż 6b. Kupując tą skrzynię teraz, będziesz mieć nawet i z 1,1 fajny potencjał do dalszego rozwoju projektu. A 1,2 - w swoim czasie. ;)

Proszę - http://www.auto-swiat.pl/...le-tytana/nsxz1
 
 
     
Chmielu17 

Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 165
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2018-01-07, 23:20   

Z cyklu "Kwiatki i kwiatuszki odcinek 1" :facepalm:
Jest taka choinka, że po włączeniu kierunkowskazu w lewo, na liczniku świeci się światło przeciwmgłowe i kierunek, a na lampie mam wersję USA kierunkowskazu, który pali się na żarówce stopu. :E Awaryjne nie działają od początku jak go mam. Nie świeci się po przekręceniu na zapłon kontrolka oleju, ładowanie. Osprzęt od radia profesjonalny pod remize.

Lampki podświetlenia tablicy dostaną trochę ditajlingu i będo jak nowe. :luj:

Na dzisiaj koniec.

_________________
Moja obecna Zastava Mediteran z 1982:
http://forum.rezerwa126p.pl/viewtopic.php?t=21166

Zbieram na DOHC-a do Zośki :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15