.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki hak lepszy?
Autor Wiadomość
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 668
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2017-12-25, 19:45   Jaki hak lepszy?

Chcę założyć do Malucha hak. Mam eleganta. Nie, nie chcę go używać jako woła roboczego, ale po prostu fajnie wygląda i sporadycznie czasem coś tam bym przewiózł na przyczepce. Jaki jest lepszy? Ten z mocowaniem pod skrzynię, czy ten co się go mocuje tylko do belki? Wiadomo, niby mocowany pod skrzynię lepszy bo nie wyrwie belki ale czy przy kolizji nie spowoduje większych szkód? :D Drugie pytanie, czy haki dzielą się na taki pod plastikowy zderzak i pod chromowany?
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
CZESIO1958 
ziomy rezerwy


Wiek: 66
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 2726
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2017-12-25, 19:50   

Lepszy ten z mocowaniem pod skrzynię
Wydaje mi się że pasuje pod dowolny zderzak
_________________

 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-12-25, 20:24   

On jest przykrecany pod sruby wahaczy i tego polecam.
Kiedys haki roznily sie i byly pod chromy i plastyki, teraz sa chyba uniwersalne, ale trzeba wrazie co zmierzyc i spytac. Jeszcze nie dawno byly dostepne dedykowane do 126 od firmy Stuhle ( tak sie to chyba pisze ;) ).
 
     
romek 


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 668
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2017-12-25, 21:08   

Steinhof :D są jeszcze w sprzedaży.

Nie no nowego nie kupię :D Raczej używkę, bo co to za problem kupić małą puszkę czarnej farby i odmalować? :D Wiem że musi mieć tabliczkę. Nawet nie wiedziałem że je się montuje do wahaczy ;)

PS. A czy hak musi mieć zdejmowaną główkę?? Bo tak de facto używanego ze zdejmowaną raczej nie kupię, a w sumie to zależy mi głównie na nakładce na hak z piłeczki tenisowej :D gimby nie znajo
_________________
Były:

'86 Polski Fiat 126p ZFA Bleu Lord (2003-2010)
'99 Fiat 126 ELX Maluch Town SX 90's Style (2016-2019)

Jest:
'93 Polski Fiat 126p FL-2 454 Szmaragd (2023- )
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-12-25, 22:18   

Chodzi Ci o ten przepis ze haki maja byc zdejmowane?
Jesli o to chodzi to ma byc on zdjety jesli jego konstrukcja umozliwia szybki demontaz, takie ktore sa montowane gleboko pod autem itp. zostaja.
Tabliczka znamionowa najwazniejsza, potem stepelek w dowodzie ;)
 
     
Maverin21 

Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 273
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-12-25, 23:11   

Po założeniu haka podjedz na stacje diagnostyczną wystawa zaswiadczenie i sprawdza poprawnosc działania z tym do WK i masz legalny hak :)

koszt badania : 35 zł
 
     
Gizmo 
FSO Fan


Wiek: 48
Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 17
Skąd: WLKP
Wysłany: 2017-12-25, 23:32   

W PL nie trzeba haka ( kuli ) demontować, jedynie nie moze zasłaniać tablicy rejestracyjnej ( a z doświadczenia rożnie z tym bywa ) natomiast wyjeżdżając autem na zachód juz musi kula być zdemontowana.
Hak musi posiadać sprawna instalacje i tabliczkę homologacyjną .
śruby użyte do montażu odpowiednia twardość ( z reguły 10,9 )
_________________
:arrow: 1980r - POLSKI1500 - L64
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15