.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
126p za dużo pali POMOCY!
Autor Wiadomość
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 490
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2017-12-01, 20:57   

No nie wiem czy te 0,Xmm skoku popychacza by zrobiło taką wydajność pompki że centymetrowej średnicy kabel by nie ogarniał i ciśnienie by przepychało benzynę przez powierzchnię metalu w zaworze. Gdyby było za wysokie ciśnienie to chyba prędzej gaźnik by wysechł, bo pływak byłby za lekki żeby otworzyć zawór.
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-12-01, 22:34   

uwierz że właśnie 0,X zrobiło odczuwalną różnicę a wąż powrotny jest gruby tylko że otwór w pokrywie gaznika już nie
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2017-12-02, 17:54   

Zaworek iglicowy w gaźniku by nie przepuścił paliwa, więc to nie to. Gdyby wydajność była za duża, co przy takiej pompce w ogóle jest mało realne, to paliwo by ciekło po gaźniku.
Sposób który sobie wybrałeś do pomiaru jest mało dokładny, na 100 km masz duży błąd pomiaru powiększony jeszcze przez to że pistolet odbija ci w różnym momencie i na raz wejdzie Ci litr więcej a raz mniej i na 100 km robi to dużą różnicę. Wyjeździj więcej niż 100 km i wtedy zalej do pełna i błąd pomiaru się zmniejszy wiec będzie można powiedzieć ile pali
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2017-12-02, 21:04   

Wypalenie całego baku za dużo nie zmieni. Nawet jeśli wyjdzie różnica rzędu litra to spalanie w okolicach 9l na setkę to stanowczo za dużo i coś jest nie tak.

Wróciłem do początku tematu i mała uwaga mi się nasuwa .
ziomekrezerwy napisał/a:
pływak nie dziurawy ustawiony na 7/14

Książkowo powinno być 8/15 może nie pomoże, ale sprawdzić warto. A te parę km nie jeździsz non stop na ssaniu prawda? Jak nic nie cieknie to wpływ na spalanie mogą mieć hamulce, mogą trzymać. I jeszcze mi przyszło coś do głowy, masz przy silniku taką klapkę między obudową filtra powietrza a gaźnikiem ? Jeśli tak to zostaw ją w pozycji zamkniętej . Ja kiedyś zapomniałem zamknąć i samo to dość istotnie podniosło spalanie.
_________________
 
     
damiancn 
damiancn

Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2017
Posty: 292
Skąd: cieszyn
Wysłany: 2017-12-03, 08:47   

a od czego jest ta klapka,w zimie sie ja zamyka czy otwiera,slyszalem ze w zimie sie otwiera bo bierze cieple powietrze z komory silnika
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2017-12-03, 12:23   

Klapka nie podniesie spalania aż o tyle. Ja ostatnio jeździłem na otwartej, niedawno zamknąłem i być może motor jest trochę żwawszy, ale w spalaniu różnicy nie widzę.
_________________
 
     
Majonez 


Wiek: 29
Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 932
Skąd: Wielkopolska (PCT)
Wysłany: 2017-12-03, 16:52   

U mnie podniosło dość znacznie, choć co prawda w lecie i na trasie. Radziłbym jednak zostawić ją zamkniętą, otwarta może coś daje przy silnych mrozach a nie takich które mamy obecnie, silnik i tak nagrzewa się dość szybko.
_________________
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-12-03, 17:52   

ssanie stopniowo wyłączam od razu jak silnik da rade chodzić na wolnych obrotach powiedzmy po 20 - 30 sekundach
Hamulce nie trzymają sprawdzałem każde koło (przy okazji wymiany łożyska w kole)
Co do klapki to jej nie mam i wiem o którą chodzi
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-12-03, 17:57   

A jeszcze takie pytanie czy przez to że mam odmę i jest szczelna (zaciśnięta opaskami) oraz nie mam wierconych otworów pod filtrem powietrza może być różnica w spalaniu?
 
     
norek 


Wiek: 62
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 653
Skąd: src
Wysłany: 2017-12-03, 21:16   

Myślę że nie , przyczyny wysokiego spalania szukaj w gaźniku ,tj regulacja ,rozmiar dysz ,ssanie czy wyłącza się prawidłowo .
_________________

 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-12-04, 10:23   

A na ile obrotów jest wkręcona dysza regulacyjna mieszanki ?
 
 
     
ziomekrezerwy 
126p rządzi

Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 60
Skąd: Jabłonka
Wysłany: 2017-12-04, 17:43   

śrubka mieszanki wykręcona na 2 równe obroty poniżej tej granicy silnik się dławi,przerywa
powyżej tej granicy silnik podnosi troszkę obroty
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-12-05, 09:07   

Spróbuj wykręcić na 5 obrotów a potem śrubą od wolnych obrotów zrzuć obroty na takie jakie potrzebujesz.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16