.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Układ kierowniczy z BISa do elx - ktoś robił...?
Autor Wiadomość
4971 
Weteran


Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 29
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-06-25, 17:43   Układ kierowniczy z BISa do elx - ktoś robił...?

Witam, czy jest możliwa podmiana układu kierowniczego z BISa (ostatnich FLów) do el/elx?

Podejrzewam, ze układ nie jest w 100 % kompatybilny ale czy aby to zrobić trzeba coś spawać/ciąć itd? Słyszałem, że były (są) jakieś przejściówki ale tylko słyszałem.
Jeśli ktoś to robił i ma jakiś "manual" a chciałby się nim pochwalić będę wdzięczny....
_________________

 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 490
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2016-06-25, 17:49   

Customowe mocowanie maglownicy(ktoś na giełdzie wystawiał takie), maglownica, drążki, przedłużony wałek kolumny kierowniczej i dodatkowa dziura na ten wałek (poniżej tej fabrycznej).
Edit:
http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=20788
http://www.rezerwa126p.pl...onta-maglownicy
 
     
4971 
Weteran


Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 29
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-06-25, 19:12   

nanab napisał/a:
Customowe mocowanie maglownicy(ktoś na giełdzie wystawiał takie), maglownica, drążki, przedłużony wałek kolumny kierowniczej i dodatkowa dziura na ten wałek (poniżej tej fabrycznej).
Edit:
http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=20788
http://www.rezerwa126p.pl...onta-maglownicy

Wielkie dzięki :D
_________________

 
     
fakir 


Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 70
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-08-15, 17:45   

Czesc, czy przy ustawieniu zbieżności na końcówkach drążka kierowniczego ważne jest aby były równomiernie wykrecone na tych gwintach łączących z malgownica?

Czy może być np jedną końcówką wkrecona na Maxa a druga do połowy?

Dziś kiedy ustawialem zbieżność "na miarę" zastanawiałem się nad tym, czy ma to jakiś wpływ na prowadzenie pojazdu.
Wiem że trzeba jechać z tym do warsztatu, ale trzeba to jakoś ustawić aby dojechać :)
_________________
Fiat 126el 96'
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-08-15, 18:11   

Jak jedną wkręcisz na maksa, a drugą do połowy, to będziesz mieć minimalnie mniejszy skręt w jedną stronę i kierownica powinna być lekko przekręcona o ile było wcześniej prawidłowo to zrobione. To tak na chłopski rozum :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16