.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Kierownica 1 seria (cienka i gładka)pęknięcia przy klakso
Autor Wiadomość
T_NIK 
ziomy rezerwy


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1243
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2017-07-10, 12:22   Kierownica 1 seria (cienka i gładka)pęknięcia przy klakso

Jak w temacie - niestety stała bolączka próbował to ktoś jakoś kleić naprawiać?????
_________________
Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439
 
     
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-07-10, 12:56   

T_NIK, żywica? No i obowiązkowo lakier.
Myślę że niebawem mnie to czeka z kierownicą od Syreny, może razem coś wymyślimy :mrgreen:
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
nanab 

Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 490
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2017-07-10, 13:12   

A to plastik? Więc może po prostu zaspawać?
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-07-10, 13:32   

Moja niestety też ma małe pęknięcia. Własnie z tego powodu zmieniono tworzywo w drugiej serii. naprawiać chyba nie ma sensu. Ja rozwiązałem to nieco inaczej.
Kupiłem kiedyś drugą kierownicę, która miała być śliska, a okazało się, że jest polakierowana. Wygląda nieźle na pierwszy rzut oka. Założyłem na nią pokrowiec z epoki i wygląda to znośnie. Oryginał trzymam w domu :E
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-07-10, 14:53   

nanab napisał/a:
A to plastik? Więc może po prostu zaspawać?

No właśnie chyba ze spawaniem lipa, bo bym słyszał o nagminnym spawaniu kierownic od Syreny, które też chyba były z tego kiepskiego tworzywa i po latach wszystkie są mniej lub bardziej popękane.
Ten materiał na słońcu strasznie pracuje, w niektórych wygląda jak by wręcz się kurczył i dlatego pękał.
Keeeedyś ktoś na nekli Syrenowską kleił i malował, wyszło ładnie, ale teraz nie wiem czy znajdę temat :)
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
T_NIK 
ziomy rezerwy


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 1243
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2017-07-10, 14:55   

dizzyx napisał/a:
nanab napisał/a:
A to plastik? Więc może po prostu zaspawać?

No właśnie chyba ze spawaniem lipa, bo bym słyszał o nagminnym spawaniu kierownic od Syreny, które też chyba były z tego kiepskiego tworzywa i po latach wszystkie są mniej lub bardziej popękane.
Ten materiał na słońcu strasznie pracuje, w niektórych wygląda jak by wręcz się kurczył i dlatego pękał.
Keeeedyś ktoś na nekli Syrenowską kleił i malował, wyszło ładnie, ale teraz nie wiem czy znajdę temat :)


No tez myślałem o tym by ze względu że jest to przy klaksonie próbować to jakoś wypełnić by nie raziło

poszukaj jak możesz tego tematu :)

ignac2004 napisał/a:
Moja niestety też ma małe pęknięcia. Własnie z tego powodu zmieniono tworzywo w drugiej serii. naprawiać chyba nie ma sensu. Ja rozwiązałem to nieco inaczej.
Kupiłem kiedyś drugą kierownicę, która miała być śliska, a okazało się, że jest polakierowana. Wygląda nieźle na pierwszy rzut oka. Założyłem na nią pokrowiec z epoki i wygląda to znośnie. Oryginał trzymam w domu :E


Fakt mam zapasową porowatą więc może dla testów polakieruje muszę z zaprzyjaźnionym lakiernikiem porozmawiać :)
_________________
Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15