Kierownica 1 seria (cienka i gładka)pęknięcia przy klakso |
Autor |
Wiadomość |
T_NIK
ziomy rezerwy
Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1243 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
|
|
|
|
dizzyx
Wiek: 35 Dołączył: 04 Kwi 2015 Posty: 617 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2017-07-10, 12:56
|
|
|
T_NIK, żywica? No i obowiązkowo lakier.
Myślę że niebawem mnie to czeka z kierownicą od Syreny, może razem coś wymyślimy |
_________________ Zapraszam do Garażu Dziadka |
|
|
|
|
nanab
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 490 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2017-07-10, 13:12
|
|
|
A to plastik? Więc może po prostu zaspawać? |
|
|
|
|
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2017-07-10, 13:32
|
|
|
Moja niestety też ma małe pęknięcia. Własnie z tego powodu zmieniono tworzywo w drugiej serii. naprawiać chyba nie ma sensu. Ja rozwiązałem to nieco inaczej.
Kupiłem kiedyś drugą kierownicę, która miała być śliska, a okazało się, że jest polakierowana. Wygląda nieźle na pierwszy rzut oka. Założyłem na nią pokrowiec z epoki i wygląda to znośnie. Oryginał trzymam w domu |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
dizzyx
Wiek: 35 Dołączył: 04 Kwi 2015 Posty: 617 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2017-07-10, 14:53
|
|
|
nanab napisał/a: | A to plastik? Więc może po prostu zaspawać?
|
No właśnie chyba ze spawaniem lipa, bo bym słyszał o nagminnym spawaniu kierownic od Syreny, które też chyba były z tego kiepskiego tworzywa i po latach wszystkie są mniej lub bardziej popękane.
Ten materiał na słońcu strasznie pracuje, w niektórych wygląda jak by wręcz się kurczył i dlatego pękał.
Keeeedyś ktoś na nekli Syrenowską kleił i malował, wyszło ładnie, ale teraz nie wiem czy znajdę temat |
_________________ Zapraszam do Garażu Dziadka |
|
|
|
|
T_NIK
ziomy rezerwy
Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 1243 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2017-07-10, 14:55
|
|
|
dizzyx napisał/a: | nanab napisał/a: | A to plastik? Więc może po prostu zaspawać?
|
No właśnie chyba ze spawaniem lipa, bo bym słyszał o nagminnym spawaniu kierownic od Syreny, które też chyba były z tego kiepskiego tworzywa i po latach wszystkie są mniej lub bardziej popękane.
Ten materiał na słońcu strasznie pracuje, w niektórych wygląda jak by wręcz się kurczył i dlatego pękał.
Keeeedyś ktoś na nekli Syrenowską kleił i malował, wyszło ładnie, ale teraz nie wiem czy znajdę temat |
No tez myślałem o tym by ze względu że jest to przy klaksonie próbować to jakoś wypełnić by nie raziło
poszukaj jak możesz tego tematu
ignac2004 napisał/a: | Moja niestety też ma małe pęknięcia. Własnie z tego powodu zmieniono tworzywo w drugiej serii. naprawiać chyba nie ma sensu. Ja rozwiązałem to nieco inaczej.
Kupiłem kiedyś drugą kierownicę, która miała być śliska, a okazało się, że jest polakierowana. Wygląda nieźle na pierwszy rzut oka. Założyłem na nią pokrowiec z epoki i wygląda to znośnie. Oryginał trzymam w domu |
Fakt mam zapasową porowatą więc może dla testów polakieruje muszę z zaprzyjaźnionym lakiernikiem porozmawiać |
_________________ Polski FIAT 126p ST 650 SPECIAL 1979 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
Polski FIAT 126p FL 650 KOMFORT 1987 http://rezerwa126p.pl/for...t=11190&start=0
DUET, FLAMING, WIGRY 2, 3 http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0
WSK M6B3 125 1974r. http://rezerwa126p.pl/forum/viewtopic.php?t=18754
Romet 50T1 1978r. http://rezerwa126p.pl/for...p=435439#435439 |
|
|
|
|
|