.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Rurka szczelinowa WP3/2,7
Autor Wiadomość
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-06-24, 15:31   Rurka szczelinowa WP3/2,7

Tak jak obiecałem. Daje rysunek z wymiarami rurki szczelinowej.



Najlepsze gaźniki do przeróbek to 28 IMB 5 lub 10 / 250
Kanały w gaźniku fi 3mm
Otwory obejściowe 110, 90, 70
Dysza paliwa 130
Dysza powietrza 175 lub 180
Dysza biegu jałowego 55
Zawór iglicowy 180
Odpowietrzenie komory pływakowej.

Oraz reszta popularnych przeróbek
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
evil1 
Weteran


Wiek: 43
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 361
Skąd: Toruń
Wysłany: 2017-06-27, 07:51   

Wielokrotnie słyszałem, że najlepszy gaźnik to właśnie 5 i 10, czym one się różnią od innych? Jest to produkcja ze środy? :E
 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-06-29, 13:07   

Te gaźniki maja najlepsze odlewy, nie maja elektrodyszy przez co gardziel na gorze gaźnika jest ciut większa.

Akurat dzisiaj skończyłem przeróbkę takiego gaźnika dla kolegi i porobiłem parę fotek. Gaźnik ma wszystkie przeróbki co wyżej oprócz odpowietrzenia komory pływakowej.

Korpus gaźnika:


Pokrywa gaznika:


Dyfuzor:


Zaślepianie rozwierconych otworów.


Części składowe gaźnika:


Sprawdzenie czy rurka emulsyjna jest dobrze zorientowana w kanale:


Poskładane bebechy:


No i efekt końcowy:


Śrubki przepustnicy w takim wariancie oski warto skręcić na klej do gwintów. Gardzie gaźnika nie musi byc na lustro to nic nie daje. No i chyba tyle.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
M.O.S_Racing 

Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 76
Skąd: Mikolów-Bojszowy
Wysłany: 2017-07-15, 18:58   

Ten rysunek to chyba kopia kopii, i kolejnej kopii..
Z oryginałem ma nie wiele wspólnego..
Oryginał ma dwie różne średnicę w srodku, jak sama nazwa wskazuje.. mniejsze otworki

Rurka jest projektem p. Wiesława Pachonia z stąd też nazwa WP3/2,7, z panem Mazikiem mieszkali po sąsiedzku i współpracowali swego czasu..
Rurka jest zgłoszona w urzędzie patentowym tak w ramach ciekawostki
_________________
-------------RACING ENGINE TECHNOLOGY----------
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16