Lakierowanie |
Autor |
Wiadomość |
dieludolfs
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 319 Skąd: CALifornia
|
Wysłany: 2017-05-18, 14:30
|
|
|
Dokładnie, reduktorem ustawiasz ciśnienie robocze jakie chcesz mieć pod pistoletem. Ważne jest, by regulacji dokonywać przy otwartym spuście pistoletu. Najlepiej, aby reduktor był założony zaraz pod pistoletem, w przeciwnym przypadku możesz mieć straty i faktyczne ciśnienie pod pistoletem będzie zaniżone.
Btw. Kupiłeś już jakiś pistolet? |
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-05-18, 23:13
|
|
|
tak kupilem na niskie cisnienie kosztowal powyzej 150 zl i odrazu kupilem reduktor i filtry wody tak jak mi radziliscie |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
dieludolfs
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 319 Skąd: CALifornia
|
Wysłany: 2017-05-18, 23:41
|
|
|
Mimo tego, że jest to pistolet niskociśnieniowy, staraj się mu podawać ciśnienie w okolicach 3 bar lub nawet więcej, szczególnie gdy będziesz aplikował lakier akrylowy lub bezbarwny. |
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-05-19, 23:26
|
|
|
dobra bede malowal akrylem > musze na niego pozniej nanosic bezbarwny ? |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
waldek4253
Fiat 126p 1977,1976
Wiek: 99 Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 86 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2017-05-20, 09:25
|
|
|
zależy jakim akrylem będziesz malował jednoskładnikowym czy dwuskładnikowym |
_________________ Fiat 126p 1977
Fiat 126p 1976
Syrena 105 1973
Ford Explorer 4x4 4.0 1998
Renault Megane 1.4 1998 |
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-05-20, 23:18
|
|
|
u nas dorabiaja ze jest wszystko w jednym ostatnio jak malowalem skode to tak bylo |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
dieludolfs
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 319 Skąd: CALifornia
|
Wysłany: 2017-05-21, 12:25
|
|
|
Na akryl nie kładzie się lakieru bezbarwnego, jedynie na bazę, której aplikuje się bardzo cienką warstwę i po przeschnięciu robi się matowa |
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-05-22, 19:52
|
|
|
to dobrze |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-06-03, 23:02
|
|
|
Mam problem robiac element napotakalem problem. a mianowicie na klapie wystepowala korozja usunolem ja dokladnie i zaszpachlowalem szpachlowka z wloknem szklanym typu glass zeszlifowalem papierem o granulacji 80,120,180 nastepnie dalem szpachlowke uniwersalna i wykonczeniowa po wczesniejszym sdzlifowaniu oczywiscie .Szlifowalem papierami 80,120,240 320 po zamalowaniu miejsca szpachlowania pokladem , nie jest dobrze widac taka late ;-( co mam z tym zrobic ? uzyc innego papieru o innej gradacji np : 400 ? czy pomalowac kilka razy podkladem uzywalem podkladu w spreyu moze pistoletem lepiej pokryje te miejsce ? |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
Grzes
Wiek: 33 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 1234 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-06-04, 10:11
|
|
|
Szlifujesz na klocku, czy papierem w palcach? Szpachle szlifuje się zawsze tak żeby został mały ślad, film do o koła a nie tylko tam gdzie szpachlowana dziura była. |
|
|
|
|
Depsu95
nowy :D
Wiek: 28 Dołączył: 07 Gru 2014 Posty: 530 Skąd: Piotrków Tryb
|
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1301 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2017-06-04, 11:10
|
|
|
Prawidłowo powinno to wyglądać tak:
Jeśli przetarłeś się do blachy lub jest marny lakier to zeby odizolować się od tego to trzeba położyć podkład epoksydowy.
Wyszlifować go.
Odtłuścić.
Zaszpachlować.
Odtłuścić.
Położyć na szpachle podkład epoksydowy.
Zmatować.
Położyć podkład akrylowy (moze byc wypelniajacy).
Zmatować.
OPCJA to naniesienie pudru kontrolnego lub przypylić powierzchni sprejem i szlifować do jego usunięcia papierami wodnymi na kostce.
Odtłuścić zmywaczem.
Nanosić lakier lub bazę.
Wszystkie prace wykończeniowe przy szpachli i podkładzie szlifuje się ręcznie heblem bądź twardą kostką ( nie palcami czy mechanicznie ''małpką'' czy pneumatycznym heblem ) |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-06-04, 11:13
|
|
|
Szlifuje papierem na gabce i do tego na takiej gabce dość twardej ale cześć elementów robiłem na klocku |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
Szeryf-mib
Dołączył: 11 Sie 2016 Posty: 203 Skąd: Pruszcz gdanski
|
Wysłany: 2017-06-04, 11:17
|
|
|
Używałem podkladu do akrylu cały czas może to jest mój błąd? Potrzebuję pomocy koledzy bo już tracę siły na ten project malca robię od początku zimy i chciałbym go wkoncu skończyć i pojawić się na jakimś złocie dlatego proszę o pomoc zostało mi jeszcze wyszpachlowanie i pomalowania głównie bo złożenie środka to pryszcz |
_________________ Jezdze klasykiem gardze plastikiem
|
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1301 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2017-06-04, 12:24
|
|
|
Tu masz moje wypociny na masce.
Nie ma tylko zdjęć ze szpachlowania. Przygotowanie wyszpachlowanej i zapodkladowanej maski do lakierowania zajęło mi pól dnia także to nie jest robota na 10, 20 minut szczególnie na widocznych elementach które rzucając się w oczy. tylko trzeba sie przyłożyć do solidnej rzetelnej roboty
Maska
Oprószone czarnym sprejem
Szlifowanie papierami wodnymi
Polakierowana maska
|
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
|