.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Lakierowanie
Autor Wiadomość
dieludolfs 


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 319
Skąd: CALifornia
Wysłany: 2017-05-18, 14:30   

Dokładnie, reduktorem ustawiasz ciśnienie robocze jakie chcesz mieć pod pistoletem. Ważne jest, by regulacji dokonywać przy otwartym spuście pistoletu. Najlepiej, aby reduktor był założony zaraz pod pistoletem, w przeciwnym przypadku możesz mieć straty i faktyczne ciśnienie pod pistoletem będzie zaniżone.

Btw. Kupiłeś już jakiś pistolet? ;)
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-05-18, 23:13   

tak kupilem na niskie cisnienie kosztowal powyzej 150 zl i odrazu kupilem reduktor i filtry wody tak jak mi radziliscie
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
dieludolfs 


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 319
Skąd: CALifornia
Wysłany: 2017-05-18, 23:41   

Mimo tego, że jest to pistolet niskociśnieniowy, staraj się mu podawać ciśnienie w okolicach 3 bar lub nawet więcej, szczególnie gdy będziesz aplikował lakier akrylowy lub bezbarwny.
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-05-19, 23:26   

dobra bede malowal akrylem > musze na niego pozniej nanosic bezbarwny ?
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
waldek4253 
Fiat 126p 1977,1976

Wiek: 99
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 86
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-05-20, 09:25   

zależy jakim akrylem będziesz malował jednoskładnikowym czy dwuskładnikowym
_________________
Fiat 126p 1977
Fiat 126p 1976
Syrena 105 1973
Ford Explorer 4x4 4.0 1998
Renault Megane 1.4 1998
 
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-05-20, 23:18   

u nas dorabiaja ze jest wszystko w jednym ostatnio jak malowalem skode to tak bylo
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
dieludolfs 


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 319
Skąd: CALifornia
Wysłany: 2017-05-21, 12:25   

Na akryl nie kładzie się lakieru bezbarwnego, jedynie na bazę, której aplikuje się bardzo cienką warstwę i po przeschnięciu robi się matowa ;)
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-05-22, 19:52   

to dobrze
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-06-03, 23:02   

Mam problem robiac element napotakalem problem. a mianowicie na klapie wystepowala korozja usunolem ja dokladnie i zaszpachlowalem szpachlowka z wloknem szklanym typu glass zeszlifowalem papierem o granulacji 80,120,180 nastepnie dalem szpachlowke uniwersalna i wykonczeniowa po wczesniejszym sdzlifowaniu oczywiscie .Szlifowalem papierami 80,120,240 320 po zamalowaniu miejsca szpachlowania pokladem , nie jest dobrze widac taka late ;-( co mam z tym zrobic ? uzyc innego papieru o innej gradacji np : 400 ? czy pomalowac kilka razy podkladem uzywalem podkladu w spreyu moze pistoletem lepiej pokryje te miejsce ?
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-06-04, 10:11   

Szlifujesz na klocku, czy papierem w palcach? Szpachle szlifuje się zawsze tak żeby został mały ślad, film do o koła a nie tylko tam gdzie szpachlowana dziura była.
 
     
Depsu95 
nowy :D


Wiek: 28
Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 530
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2017-06-04, 10:24   

ogolnie nie ma znaczenia czy spray czy nie wydaje mi się ze tarłeś palcami a nie klockiem i tu problem się pojawia pokaz jakieś zjęcie tego co wyszlo
_________________
Maluch :
http://rezerwa126p.pl/for...p=416866#416866

Mazda :
http://rezerwa126p.pl/for...p=421680#421680

Mercedes :
http://rezerwa126p.pl/for...der=asc&start=0

 
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-06-04, 11:10   

Prawidłowo powinno to wyglądać tak:
Jeśli przetarłeś się do blachy lub jest marny lakier to zeby odizolować się od tego to trzeba położyć podkład epoksydowy.
Wyszlifować go.
Odtłuścić.
Zaszpachlować.
Odtłuścić.
Położyć na szpachle podkład epoksydowy.
Zmatować.
Położyć podkład akrylowy (moze byc wypelniajacy).
Zmatować.
OPCJA to naniesienie pudru kontrolnego lub przypylić powierzchni sprejem i szlifować do jego usunięcia papierami wodnymi na kostce.
Odtłuścić zmywaczem.
Nanosić lakier lub bazę.

Wszystkie prace wykończeniowe przy szpachli i podkładzie szlifuje się ręcznie heblem bądź twardą kostką ( nie palcami czy mechanicznie ''małpką'' czy pneumatycznym heblem )
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-06-04, 11:13   

Szlifuje papierem na gabce i do tego na takiej gabce dość twardej ale cześć elementów robiłem na klocku
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
Szeryf-mib 


Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 203
Skąd: Pruszcz gdanski
Wysłany: 2017-06-04, 11:17   

Używałem podkladu do akrylu cały czas może to jest mój błąd? Potrzebuję pomocy koledzy bo już tracę siły na ten project malca robię od początku zimy i chciałbym go wkoncu skończyć i pojawić się na jakimś złocie dlatego proszę o pomoc zostało mi jeszcze wyszpachlowanie i pomalowania głównie bo złożenie środka to pryszcz
_________________
Jezdze klasykiem gardze plastikiem
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1301
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2017-06-04, 12:24   

Tu masz moje wypociny na masce.
Nie ma tylko zdjęć ze szpachlowania. Przygotowanie wyszpachlowanej i zapodkladowanej maski do lakierowania zajęło mi pól dnia także to nie jest robota na 10, 20 minut szczególnie na widocznych elementach które rzucając się w oczy. tylko trzeba sie przyłożyć do solidnej rzetelnej roboty :mrgreen:

Maska



Oprószone czarnym sprejem

Szlifowanie papierami wodnymi

Polakierowana maska
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16