Brak masy z komputera na przekaźnik pompa,wtrysk,cewka |
Autor |
Wiadomość |
tecu11
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-05-04, 14:58 Brak masy z komputera na przekaźnik pompa,wtrysk,cewka
|
|
|
hej. walczę od długiego czasu nad komputerem i nie wiem czy go nie spaliłem bo wcześniej nie zorientowałem się ze potrzebuje on masy. Jest przekaźnik który daje plus na pompę, wtryski,cewki. Przekręcę kluczykiem na zapłon , pojawi się na 2-4 sec + na wszystkim i komputer odłącza masę od przekaźnika. Gry kręcę rozrusznikiem nie ma + . Immo w teori jest ściągnięte. Uważam ze komp wszystko blokuje. Na czujniku wału korbowego jest napięcie 5v a na walka rozrządu 2,5v . Co to może być ? Nie widzi komputer ze rozrusznik kręci wałem ? |
Ostatnio zmieniony przez tecu11 2017-05-05, 19:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-05-05, 08:33
|
|
|
W maluchu jest gaźnik a nie wtrysk A tak na serio to nie wiemy jaki silnik i jaki sterownik masz więc trochę mało danych. Swoja drogą to czy na pewno dobrze podpiąłeś elektrykę? Powinieneś po kontrolce FIAT CODE wiedzieć czy masz immo czy nie. |
|
|
|
|
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2017-05-05, 11:03
|
|
|
Mi to własnie wygląda na zakodowane IMMO mimo wszystko.
Przedewszystkim zacznij tak jak pisze evil1. Podłącz kontrolkę CODE czy w ogóle po zapłonie reaguje czy nie. Miałem osobiście taki przypadek, że IMMO było w moim drugim kompie "zdjęte" a po podpięciu pod moją wiązkę w aucie, sam się "nauczył", że jest antena do IMMO w aucie i całość konkretnie zwariowała. Musiałem ponownie sciągać IMMO i odłączać antenę. |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2017-05-05, 14:29
|
|
|
Jakby podał jaki silnik i jaki sterownik to można by mu podać pin pod lampkę od CODE.
Nie chciałem od razu przyjmować jak ignac2004, że instalację ma niekompletnie podpiętą |
|
|
|
|
tecu11
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-05-05, 17:31
|
|
|
Przepraszam, z zakłopotania zapomniałem najwyraźniej podać . Jest to 1.1 mpi z seincento z komputerem jaw 59f .m7 "hybryda" |
|
|
|
|
tecu11
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-05-05, 19:09
|
|
|
to co przekreśliłem wyciąłem ze wiązki A (w kierunku samochodu) Gdzie popełniłem błąd?
Sprawdzilem na podłączeniu cewki ze, gdy wylaczy sie zapłon to nagle bieguny sie odwracaja i napiecie sie wacha 1.3v-1.9v ? jakim cudem jak? gdy odłącze plus od pompki to nie ma zadnego napiecia? komputer szuka masy? dodam ze przez 2 dni potrafi rozładowac akumulator, oczywiscie zapłon nie jest włączony. Gdy odłącze wiązki od komputera aku sie nie rozładowuje
|
|
|
|
|
|