.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polonez Caro+ 1.6 GSI
Autor Wiadomość
Wąski75 
Kierownik Imprezy


Wiek: 26
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 258
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-12-30, 18:53   

Wszystko pięknie ładnie do polatania tylko szkoda, że te dziury w zderzaku są.. :/
_________________
"Słowo „maserati” znałem wcześniej niż „mama”. " - Jeremy Clarkson
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2016-12-30, 21:53   

A co w tym takiego strasznego? Zwykły zderzak plusowy, wala się to na każdym szrocie
 
     
Wąski75 
Kierownik Imprezy


Wiek: 26
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 258
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-12-31, 18:10   

Walać się wala, ale moim zdaniem psuje trochę całokształt
_________________
"Słowo „maserati” znałem wcześniej niż „mama”. " - Jeremy Clarkson
 
     
Szymek8 


Wiek: 26
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 328
Skąd: WWL
Wysłany: 2017-03-24, 17:47   

Hanss, sanki są seryjne, przycierały mi jedynie na śpiących policjantach.
r3mix, rejestracja była niżej o jakieś 2 centy ze względu na otwory do chłodnicy. Na boku miałem w poprzednim Polonezie, też dobra opcja.
Bonus, z przodu to wiadomo w celu lepszego chłodzenia ponieważ plastikowe belki zostały skrócone, a z tyłu to już taka moja chora obsesja. :E
Mateusz23maw, ku mojemu zdziwieniu szkła reflektorów wyszły jeszcze przed odkręceniem lamp, ręcznie. :E Polecam podgrzać chwilę w piekarniku lub coś podobnego, w lampach z BMW się sprawdziło.

Dziękuję za opinię. :)

Przepłukałem przepustnicę, krokowy oraz mikser w benzynie.


Kolejna próba zakładania felg, tym razem na tył dwie sztuki z mniejszym ET.


Luźne zdjęcia podwórkowe.



Niski zawias i jego beznadziejna praca spowodowała lekkie podniesienie do góry. Przód spring około -4.5 zwoja, a na tyle resory dwu piórowe seryjne z odwróconym środkowym mocowaniem.


Na takiej konfiguracji przód już skręcał normalnie na 9j. Tylna rejestracja wróciła na zderzak, a blenda została przerobiona.


Niestety efekt tyłu nie za bardzo przypadł mi do gustu. Szybka decyzja, przerabiam kolumienki na 0.


Cały dół pomalowałem na czarno, aż do listew łącznie ze zderzakami ponieważ były trochę porysowane po zaliczonych krzakach w rowie.


Wczoraj sprzedałem Poloneza, nowy właściciel ma sporo planów. Trzymam kciuki :D
_________________
Mój garaż na FB
 
     
Michu 
Moderator

Wiek: 28
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3850
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-03-24, 21:05   

Podziwiam Cię że chciało Ci się tak często grzebać w zawieszeniu :shock:
 
     
Magneto94 
Wieczny kawaler...


Wiek: 30
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 154
Skąd: mazury
Wysłany: 2017-03-27, 07:15   

przy kolumienkach na zero most nie patrzy w dół?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16