.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW E34 530i
Autor Wiadomość
Aron 

Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 2470
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2017-03-09, 18:21   

Klimat w wuj!
_________________
Pasja 126p
 
     
lukio 


Wiek: 24
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 618
Skąd: Smyków/TKN
Wysłany: 2017-03-09, 19:53   

mi kojarzy się z jednym
http://www.imcdb.org/vehi...W-525i-E34.html
_________________
Fiat 126 elx sx 98:
http://forum.rezerwa126p....der=asc&start=0
Fiat 126 elx 99:
http://forum.rezerwa126p....p=504231#504231
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2017-03-09, 20:15   

lukio, o kurcze... faktycznie :shock: Różnica tylko w 2 cyfrach na klapie :E
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2017-09-15, 19:02   

Aktualizacja :)
Ostatnio zamontowałem tylne sprężyny obniżające -30mm marki K.A.W. Przód miałem obniżony już przez poprzedniego właściciela sprężynami H&R -35mm, ale że ta zbyt podniesiona dupa nie podobała mi się to postanowiłem i tył przytulić do ziemi. Początkowo chodziłem z zamiarem podniesienia przodu do org wysokości, nawet sprężyny już zakupiłem, ale trafiłem okazyjnie na K.A.W. w dobrej cenie to spróbowałem.. i nie żałuję. :)

Na przodzie siedzą:


Na tyle już siedzą:



Porównanie z org:


Auto stało tak:




Po zmianie:






Może być? Mi się podoba :)
Miał ktoś do czynienia z K.A.W i H&R to prosiłbym o opinie :)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2017-09-15, 19:35   

Ideolo :D Super fura 8)
_________________
 
     
Emilienko126p 
Będzie git!


Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 573
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-09-15, 20:03   

Siadło ładnie. Kupiłem niedawno dla brata e34 i też sobie nią pojeździłem. Grzanie rewelacja, wygoda też, szkoda ze m40 :/ Karol, jak u ciebie trzymają się doły drzwi i końcówki progów?
_________________
Dziadkowóz - FL 1993
E36 328i 1995
 
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2017-09-15, 20:47   

Emilienko126p, U mnie końcówki progów, doły drzwi i wlew paliwa kwalifikują się powoli już do roboty :/
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-09-15, 22:27   

Mam w golfie calego kita H&R, amory gazowe i sprężyny. Jeździ się świetnie.
 
     
Macioo 


Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 262
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-16, 11:50   

Ja w e36 mialem h&r dedykowany kit do tego modelu. Rewelacja, najlepsze zawieszenie na jakim mialem okazje jezdzic w e36.
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2017-09-17, 17:14   

Chyba każde auto przybliżone trochę do ziemi wygląda znacznie lepiej ;) Tu lekkie obniżenie wypadło również zdecydowanie in + ;)
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2017-10-06, 22:43   

Do tej pory się zastanawiam, czy ten wpis jest potrzebny czy nie, bo co może być ciekawego w wymianie filtra paliwa, ale zaryzykuję :D

Wymieniłem filtr paliwa :D

I na tym mógłbym zakończyć, gdyby nie to, że był to org BMW z 1988r :E



Cała operacja prosta "wykręć/wkręć". Ja sobie jeszcze zakonserwowałem mocowania - tak zaszalałem :lol2:


No i pozostało takie coś do wyrzucenia:


Ciekawość mnie zżerała co się kryje w środku po tych 315 000km. Zakładając że auto przejechało 250 000km na benzynie i spaliło średnio 15l/100km, to filtr przefiltrował aż... 37500 litrów paliwa!

No to do dzieła:


A z bliska:



Z jednej strony "harmonijki"...


... i z drugiej:


Do baku zaglądałem - jest czysto, tylko siateczka na pompie była delikatnie przybrudzona.
Czyli ogólnie nie było tragedii :luj:
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2018-01-20, 14:25   

Zima - BMW wbrew pozorom (tylny napęd, mocny silnik etc.) odpoczywa w garażu.

Ostatnio trafiłem na bardzo fajną rzecz - oryginalne gumowe dywaniki w kolorze dedykowanym do mojego wnętrza. Były w dobrym stanie i w dobrych pieniądzach to zakupiłem i jestem mega zadowolony - wreszcie zaczęło to jakoś wyglądać. Taka drobnostka, a cieszy :) Org welurowe też posiadam, ale to na ładniejszą pogodę. ;)

Tutaj moje stare - zużyte, uniwersalne czyli do niczego:




A tutaj zakupione. Lśnią, bo zakonserwowałem preparatem do gumy :)




A tutaj na miejscu docelowym:




Pozdrawiam :)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Maverin21 

Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 273
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-01-20, 17:23   

Kolego żarty żartami ale zerknij na przewody hamulcowe w BMW bardzo często w okolicach tylnego mostu korozja ich łapie abyś przy mocniejszym hamowania się nie zdziwił.. jeśli jest w takim stanie jak ten przy filterku paliwa to masakra
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2018-01-21, 01:12   

Są wpisane w kalendarz ;)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Karol 
ziomy rezerwy


Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 752
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2018-03-29, 20:02   

Sezon rozpoczęty od przeglądu. Do wymiany prócz tego co wyżej, to jeszcze wahacz dolny PP. Trochę mnie to zasmuciło, bo tylko kilka tys spokoju było, a auto eksploatowane od niedzieli po asfaltach. Cóż, uroki obniżenia...

Na przeglądzie analiza spalin wyszła ok. Ale z ciekawości zrobiłem sobie kontrolę luzów zaworowych i... dobrze, że to zrobiłem. 8/12 było za ciasno...





Po wyczyszczeniu przepustnicy zerknąłem w gumę pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem i znalazłem pozostałość po instalacji LPG II gen... Jakaś dławiko-klapka przeciw wystrzałowa. Do hasioka! Wpadła normalna guma i od razu silnik lepiej się wkręca (nie jechałem jeszcze). Pewnie LPG znów do regulacji...




Bedziem testować :)
_________________
Moje youngtimer'y:
- Fiat 126p ST 650S
- BMW E34 530i 88'
- Romet Ogar 205 87'
- Romet Chart 210 Elektronik 89'
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16