.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
rodzaje przełączników zespolonych
Autor Wiadomość
jkrotki 

Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 19
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-02-28, 00:41   rodzaje przełączników zespolonych

Mam taką zagwostkę, zastanawiam się czy występował przełącznik zespolony (taki jak w ST, nie FL/el/cinquecento) który miał włącznik spryskiwacza w "łopatce". 126p wychodził z ręczną pompką znajdującą się w konsoli więc nie było takiej potrzeby, ale czy tylko? Może z wbudowanym włącznikiem wychodził w innych polskich produktach (125p, poldek albo inny żuk). Zastanawia mnie to bardzo gdyż chciałem nieco usprawnić swojego 126p ST '84 montując elektryczną pompkę spryskiwacza jednocześnie nie tracąc na wyglądzie wnętrza (oryginalna pompka będzie zaślepką gniazda 12v) więc wygląd zachowany 8) Będę bardzo wdzięczny za pomoc ;)
 
     
Volt 

Wiek: 33
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 67
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2017-02-28, 07:58   

Zawsze pod gumowym przyciskiem możesz dać włącznik monostabilny uruchamiający pompkę.
 
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-02-28, 08:42   

W st-kowych przelacznikach jest mozliwosc podlaczenia spryskiwaczy, z przelacznika wychodzi wolny pojedynczy czarny przewod, do niego podlaczasz przewod od pompki a przy, zbiorniczku plynu hamulcowego powinien byc wolny przewod masowy, jesli nie ma to dorob i daj do pompki.
 
     
jkrotki 

Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 19
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-02-28, 09:18   

Piter7391 napisał/a:
W st-kowych przelacznikach jest mozliwosc podlaczenia spryskiwaczy, z przelacznika wychodzi wolny pojedynczy czarny przewod, do niego podlaczasz przewod od pompki a przy, zbiorniczku plynu hamulcowego powinien byc wolny przewod masowy, jesli nie ma to dorob i daj do pompki.

Właśnie o coś takiego mi chodziło :luj: wielkie dzięki ;) tylko teraz jak uruchomić ten spryskiwacz? Jest w prawej manetce poprzez przyciągnięcie jej do kierownicy, czy gdzieś w innym miejscu?

Co do klawisza pod pompką to mnie średnio urządza, bo wolałbym mieć tam 12v
 
     
Piter7391 


Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 1037
Skąd: Radom
Wysłany: 2017-02-28, 16:07   

jkrotki napisał/a:
Piter7391 napisał/a:
W st-kowych przelacznikach jest mozliwosc podlaczenia spryskiwaczy, z przelacznika wychodzi wolny pojedynczy czarny przewod, do niego podlaczasz przewod od pompki a przy, zbiorniczku plynu hamulcowego powinien byc wolny przewod masowy, jesli nie ma to dorob i daj do pompki.

Właśnie o coś takiego mi chodziło :luj: wielkie dzięki ;) tylko teraz jak uruchomić ten spryskiwacz? Jest w prawej manetce poprzez przyciągnięcie jej do kierownicy, czy gdzieś w innym miejscu?

Co do klawisza pod pompką to mnie średnio urządza, bo wolałbym mieć tam 12v


Pociagasz dzwignie w swoja strone i psika. Tylko nie gwarantuje ze ten wolny przewod wystepowal w kazdym st-kowym pajaku, ale mialem w rekach 3 sztuki i w kazdym z nich byl.
 
     
jkrotki 

Dołączył: 05 Sie 2016
Posty: 19
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-02-28, 17:37   

Wielkie dzięki, już sprawdziłem u mnie też jest :mrgreen:
 
     
krzychoo 


Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 88
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-03, 23:48   

Chociaż wszystko już zostało powiedziane, to jeszcze taka ciekawostka z testu Komforta w Motorze z 1981:
"Chociaż wyłącznik wycieraczek ma pozycję opisaną z cudzoziemska WIPE-WASH, czyli teoretycznie możliwe jest uruchomienie zmywania szyby przedniej za pomocą silniczka elektrycznego, w modelu "K" pozostawiono mało wygodny, choć bezsprzecznie bardzo prosty w użyciu gumowy przycisk zmywacza."
Czy to znaczy, że w ogóle przed czasami FL występowały jakieś eksportowe Maluchy z elektryczną pompką (bo jak wynika z artykułu, nawet najbardziej wypasiony, krajowy Komfort i tak miał ręczną pompkę).

Cały artykuł tutaj http://magazynauto.interi...fort,nId,634780
_________________
jest 126p '93 Rosso Corsa
był 126 '98 Rosso Ercolano
http://www.forzaitalia.pl
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-03-04, 09:48   

Mam książkę z regulacjami i naprawami do 650i z 1978r. Jest tam opisane, że przy montażu zestawu inwalidzkiego dla osób z dysfunkcją kończyn dolnych montuje się pompkę elektryczna spryskiwaczy i podpina pod pająk, ale zostawia się też gumowy. Są tam opisane schematy podpięcia itp.
 
     
dizzyx 


Wiek: 35
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 617
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-03-04, 11:22   

krzychoo napisał/a:
Czy to znaczy, że w ogóle przed czasami FL występowały jakieś eksportowe Maluchy z elektryczną pompką (bo jak wynika z artykułu, nawet najbardziej wypasiony, krajowy Komfort i tak miał ręczną pompkę).

Ojciec miał w ST 1986. Normalnie manetka "pociągana", do tego oczywiście była pompka ręczna.
Za pompkę elektryczną robiła pompka spryskiwaczy z Poloneza, w komorze bagażnika (patrząc od przodu - po prawej stronie) jest miejsce na jej przykręcenie.
_________________
Zapraszam do Garażu Dziadka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15