.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
BIS, sprzęgło, remonty
Autor Wiadomość
Daro100 

Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 10
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-09-09, 16:02   

Domage napisał/a:
Zależy... w zwykłym maluchu wymiana sprzęgła jak robiłem z młodym, zajeła nam godzinę, z wyjęciem silnika.
W Bisie dochodzą rurki od wody, i ryzyko zapowietrzenia układu, więc może faktycznie lepiej skrzynie. Chociaż celowanie w tarcze sprzęgła wałkiem od skrzyni nie należy do przyjemnych. :roll:


Swego czasu w ASO do wymiany sprzęgła (w BISie i w 126p) standardowo zwalało się skrzynię biegów. Trochę brutalnie, ale silnik po zdjęciu skrzyni nie był podpeirany i trzymał się wyłącznie na wsporniku, na belce. Filtr odśrodkowy wgniatał trochę belkę. Silne pochylenie silnika wiszącego w ten sposób ułatwiało włożenie skrzyni przy montażu. I przy okazji uwaga - jeżeli ktoś ściągałby koło zamachowe, to bezwględnie musi pamiętać o zamontowaniu we właściwym położeniu (znak) w przeciwnym razie wbracja w pewnym zakresie obrotów jest taka, że trzęsie całym samochodem.
 
     
zawodnik 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 30
Skąd: Skierniewice
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-08-10, 07:46   

pilnie potrzebuje info jak powinno byc ustawione kolo zamachowe w bisie, tloki w gorze, znak na kole ma byc tez na gorze (tak jak tłoki)? tak jak to sie ustawia w zwyklej 650?
 
     
maluch_bis 

Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-08-10, 07:54   

tłoki w GMP, na kole zamachowym jest wyżłobienie - zaznaczone czerwoną farbką i to wyżłobienie musi się zgrywać z wyżłobieniem, które jest w bloku
_________________
Nowe części do 126p, jesteś zainteresowany? Pisz PW lub tel. 537 311 566
 
     
zawodnik 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 30
Skąd: Skierniewice
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-08-10, 07:56   

czyli jak w 650 ok dzieki
 
     
zawodnik 

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 30
Skąd: Skierniewice
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-08-11, 12:51   

jeszcze jedno pytanie, jaka sruba wchodzi w gloqice i blok co trzyma obejme wydechu? bo m8 nie moge tam wlozyc?
 
     
marconi 
FIAT 126 BIS '91


Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 11
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-03-22, 12:36   

Witam,

Mam BISa, który przestał w garażu nie jeżdżony 10 lat. Do garażu wjechał o własnych siłach. Pytanie co zrobić przed pierwszym uruchomieniem oprócz zakupu nowego aku?

Będę wdzięczny za podpowiedzi.
 
 
     
ATi 
Moderator
Bis 714


Wiek: 29
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1672
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-03-22, 16:13   

marconi, przepłukać układ chłodzenia, zmienić olej i powinno być git.
 
     
marconi 
FIAT 126 BIS '91


Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 11
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-03-30, 10:04   

Ciekawy jestem tego pierwszego odpalenia po takim czasie. Dam znać jaki wynik będzie tej próby.
 
 
     
kamilm0000 

Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: szydłowiec
Wysłany: 2016-10-06, 12:16   

Witam czy posiada ktoś sprzęgło do bisa lub gdzie mogę kupić
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16