.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
stukowe i octane booster.... ktoś sprawdzał? pilny temat
Autor Wiadomość
godles 

Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 41
Skąd: Nadarzyn
  Wysłany: 2016-09-12, 18:42   stukowe i octane booster.... ktoś sprawdzał? pilny temat

Panowie temat na wczoraj.
W moim maluchu nęka mnie stukowe miałem zmieniać głowice przed zlotem ale nie będę robił na wariata zbiorę sobie potrzebne wszystkie graty i zrobię jak powinno być zrobione a nie na szybko. Ale jakoś chciałbym jechać. Obecnie na paliwie 98 stukowe po rozgrzaniu jest mocno upierdliwe. Czy stosował ktoś te dodatki do paliwa? Ewentualnie jakiej firmy? wrzucę link z listą dostępnych na allegro dodatków. Najlepszy będzie pewnie millers z dostępnych ale 50zł za butelkę na 20l paliwa to trochę przesada. Ktoś zna któryś dodatek i może polecić?

dostępne na allegroszu
http://allegro.pl/listing...ce-aut-1-3-0826


i takie cudo... nazwa.... kojarzy mi się jedynie z kombajnem ;)
http://allegro.pl/bizol-g...6233043551.html
_________________
Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-09-12, 18:59   

Ile głowica ciachnięta. Aparat czy nanoplex? I jeszcze jaka dysza paliwa w gaźniku?
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
godles 

Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 41
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2016-09-12, 19:23   

głowica jest problemem głowica -8mm dysza 115 była 117 na aparacie..... kręcone już we wszystkie strony :E
_________________
Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-09-12, 19:33   

8mm to sporo na pewno to nie bedzie banglac na 115 ani na 117 zacznij od 140 a być może i na 150 tez bedzie stukowe. Dysze powietrza daj 180 żeby dodatkowo wzbogacić mieszankę. Według mnie motor przeprężony . Zaplon daj na 5*

Jaki masz wałek rozrządu?
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
godles 

Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 41
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2016-09-12, 20:16   

o wałku nikt nic nie wie wzniosy 7.71 wydech 7.5 ssące ale nie wiadomo jakiej produkcji. Zakończy się to zmianą głowicy. Swoją drogą żeby nikt nie miał głowicy do malucha to trochę śmiech....
_________________
Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony
 
     
godles 

Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 41
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2016-09-12, 20:20   

a o wspomnianych dodatkach do paliwa coś wiesZ?
_________________
Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-09-12, 20:30   

nie nigdy tego nie używałem.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
godles 

Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 41
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2016-09-12, 20:35   

ryzykować w jeden z nich?
_________________
Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony
 
     
zolo 


Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 1302
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-09-12, 20:36   

bez ustawienia gaźnika i zaplonu to na pewno nic nie da.
_________________
YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo
 
 
     
godles 

Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 41
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2016-09-12, 21:26   

ustawienie gaźnika i zapłonu na jakim go kupiłem i stukowego nie było niepozwalało na dobrą sprawę na jazdę.... jak trasa to albo 110 lecisz albo szarpie non stop silnikiem. Wolnych obrotów zero. Non stop zalany. Jak zgasł to awaryjne i kręcisz albo aku padnie albo nie... bez głowicy raczej nie ma prawa to normalnie jeździć. Na kajtki może i to było dobre ale do normalnej jazdy się zupełnie nie nadaje :/
_________________
Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony
 
     
Piotrek Oława 
Piotrek Oława

Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 507
Skąd: Oława
Wysłany: 2016-09-12, 21:59   

godles, a po co od razu głowicę zmieniać :facepalm: dźwignij ją do góry (2 mm pod cylindry,1,5 wyższa pod głowicę i po sprawie) Sama głowica może być dobra.
 
     
głodny 
ziomy rezerwy
Yoda nanoplexu


Wiek: 34
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 3113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-09-12, 23:36   

Spróbuj najpierw Shell v-power 100 oktan.
Jakie świece ?
 
 
     
ignac2004 
Moderator
warsztatowy


Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-09-13, 07:16   

Spróbowałbym odprężyć nieco silnik stosując grubszą UPG z miedzi
_________________
Facebook.com/ignacsworkshop



126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ :twisted:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16