stukowe i octane booster.... ktoś sprawdzał? pilny temat |
Autor |
Wiadomość |
godles
Dołączył: 03 Wrz 2016 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 18:42 stukowe i octane booster.... ktoś sprawdzał? pilny temat
|
|
|
Panowie temat na wczoraj.
W moim maluchu nęka mnie stukowe miałem zmieniać głowice przed zlotem ale nie będę robił na wariata zbiorę sobie potrzebne wszystkie graty i zrobię jak powinno być zrobione a nie na szybko. Ale jakoś chciałbym jechać. Obecnie na paliwie 98 stukowe po rozgrzaniu jest mocno upierdliwe. Czy stosował ktoś te dodatki do paliwa? Ewentualnie jakiej firmy? wrzucę link z listą dostępnych na allegro dodatków. Najlepszy będzie pewnie millers z dostępnych ale 50zł za butelkę na 20l paliwa to trochę przesada. Ktoś zna któryś dodatek i może polecić?
dostępne na allegroszu
http://allegro.pl/listing...ce-aut-1-3-0826
i takie cudo... nazwa.... kojarzy mi się jedynie z kombajnem
http://allegro.pl/bizol-g...6233043551.html |
_________________ Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
godles
Dołączył: 03 Wrz 2016 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:23
|
|
|
głowica jest problemem głowica -8mm dysza 115 była 117 na aparacie..... kręcone już we wszystkie strony |
_________________ Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2016-09-12, 19:33
|
|
|
8mm to sporo na pewno to nie bedzie banglac na 115 ani na 117 zacznij od 140 a być może i na 150 tez bedzie stukowe. Dysze powietrza daj 180 żeby dodatkowo wzbogacić mieszankę. Według mnie motor przeprężony . Zaplon daj na 5*
Jaki masz wałek rozrządu? |
_________________ YouTube
Fiat 126p Biała Padaka
Nowe białe szaleństwo |
|
|
|
|
godles
Dołączył: 03 Wrz 2016 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 20:16
|
|
|
o wałku nikt nic nie wie wzniosy 7.71 wydech 7.5 ssące ale nie wiadomo jakiej produkcji. Zakończy się to zmianą głowicy. Swoją drogą żeby nikt nie miał głowicy do malucha to trochę śmiech.... |
_________________ Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony |
|
|
|
|
godles
Dołączył: 03 Wrz 2016 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 20:20
|
|
|
a o wspomnianych dodatkach do paliwa coś wiesZ? |
_________________ Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
godles
Dołączył: 03 Wrz 2016 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 20:35
|
|
|
ryzykować w jeden z nich? |
_________________ Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony |
|
|
|
|
zolo
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 1302 Skąd: Kraśnik
|
|
|
|
|
godles
Dołączył: 03 Wrz 2016 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 21:26
|
|
|
ustawienie gaźnika i zapłonu na jakim go kupiłem i stukowego nie było niepozwalało na dobrą sprawę na jazdę.... jak trasa to albo 110 lecisz albo szarpie non stop silnikiem. Wolnych obrotów zero. Non stop zalany. Jak zgasł to awaryjne i kręcisz albo aku padnie albo nie... bez głowicy raczej nie ma prawa to normalnie jeździć. Na kajtki może i to było dobre ale do normalnej jazdy się zupełnie nie nadaje |
_________________ Volvo v70 2.5tdi 170km 367nm....
Vitara 1.6 8v lift 3" simex 31" XTR speed ze szmatą
126p FL 93r lekko pomodzony |
|
|
|
|
Piotrek Oława
Piotrek Oława
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2013 Posty: 507 Skąd: Oława
|
Wysłany: 2016-09-12, 21:59
|
|
|
godles, a po co od razu głowicę zmieniać dźwignij ją do góry (2 mm pod cylindry,1,5 wyższa pod głowicę i po sprawie) Sama głowica może być dobra. |
|
|
|
|
głodny
ziomy rezerwy Yoda nanoplexu
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 3113 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-09-12, 23:36
|
|
|
Spróbuj najpierw Shell v-power 100 oktan.
Jakie świece ? |
|
|
|
|
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-09-13, 07:16
|
|
|
Spróbowałbym odprężyć nieco silnik stosując grubszą UPG z miedzi |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
|