.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Autor Wiadomość
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-05-31, 17:03   

Nie wiem,jak można użyć zwrotu "Plus" i "rarytas" w jednym zdaniu :) Miałem pluseła i uważam,że ten model świetnie nadaje się jako środek lokomocji dla wąsatych cykliniarzy i holownik betoniarki.Pomijam już zupełnie,jaki motor go napędza,dla mnie ten model to upadek marki,analogicznie w przypadku ELX-a dla 126...Deska,fotele,zderzaki i te obleśne blendy,to nie dla mnie 8)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Pan_Waclaw 


Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 1038
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 2016-05-31, 21:00   

Też kiedyś nie sądziłem, że ktokolwiek będzie się jarał caro-plusami w przyszłości, a jednak i takie czasy nastały :)
_________________
 
     
Kubica 
ziomy rezerwy
Carus kierownicy


Wiek: 30
Dołączył: 01 Wrz 2014
Posty: 556
Skąd: Puławy/Wrocław
Wysłany: 2016-05-31, 21:38   

Upadek cywilizacji panowie :luj:
_________________
Nie musi być szybko, najważniejsze żeby było niewygodnie.
Był: Z(Ł)OMO `88
Jest:Waldemar Wielki `88, Skoda Favorit `91 Marmolada
 
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2016-06-17, 18:09   

Jak na razie,nic takiego się z nim nie dzieje,poza ogarnianiem pierdół. Niektóre graty czekają na montaż(pierdoły,które kupiłem/dostałem przed jego kupnem),i powoli kompletuję części(głównie blacharkę). Jak wszystko dobrze pójdzie,to w wakacje(albo zaraz po) doczeka się może nowego lakieru(oczywiście 44E),a potem będę myślał nad niższym zawieszeniem(setup już wybrany ;) ) i jakimiś alusami w 15 calach,co najmniej 7j(tu się waham jeszcze nad wzorem,jest parę pomysłów,ale jeszcze nie zdecydowałem ;) ) Pucha bokiem oczywiście już jest,teraz buczy jak na rovera przystało :mrgreen: Czeka mnie jeszcze wywalenie katalizatora(bo jest jeszcze oryginalny,i mam wrażenie jakby go trochę zamulał). Ogółem strasznie polubiłem to auto,szczególnie z tym silnikiem. Dość lekka buda,103 konie i RWD robią swoje ;)
Dzisiaj sobie trochę poczyściłem i pomalowałem ;)
(before/after)


Rewelacji może i nie ma,ale i tak jest lepiej,niż wcześniej(pod wlewem muszę jeszcze doczyścić) ;)

I jako bonus,"nudy w garażu":


Pozdrawiam ;)
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2016-06-17, 18:24   

Wywal kata,jeśli masz adnotację w dowodzie,to za rok nie dostaniesz pieczątki na okresowym.Stare poldorovery miały w miejscu kata zwykły tłumik i tu w papierach też nie było problemu,plusy chyba miały już wpis KAT.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Grzes 


Wiek: 33
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 1234
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-06-17, 18:24   

Ale polonez waży chyba ponad tonę, to do lekkich raczej nie należy.
 
     
tokiroki 


Wiek: 27
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 288
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-06-17, 19:04   

Grzes napisał/a:
Ale polonez waży chyba ponad tonę, to do lekkich raczej nie należy.

Sama prawda ;) Polonez dobry jest jako pierwszy samochód, jednak po pewnym czasie ma się go po prostu dość. Jeżeli powrócę do marki Polonez to tylko z sentymentu ;) Rób Poloneza Rocky powodzenia!
_________________
http://forum.rezerwa126p....ghlight=#187972
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2016-06-17, 20:17   

Anzel, U mnie nie znalazłem w dowodzie nic o katalizatorze ;) Po prostu chce opróżnić puche,a w środek wspawać rurkę.

Grzes, Polonez z tym silnikiem waży 1085kg,co na tą klasę jest dla mnie bardzo dobrym wynikiem ;)

tokiroki, No cóż,ja kupiłem Poloneza z sentymentu(Rodzice mieli Akwarium w kolorze L87 i z brązową tapicerką jak byłem mały,ale to dłuższa historia. Poza tym,dziadek miał Trucka,jak byłem w podstawówce) ;) I mimo, że nawet mój ma swoje humory,i tak nie zamieniłbym go na nic innego ;)
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Bobby 


Wiek: 27
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Rumia
Wysłany: 2016-06-17, 23:48   

Anzel Mój poldorover z końcówki 96r nie ma adnotacji o kacie a kumpla poldorover z połowy 96r posiada adnotację więc to zależy jak kto rejestrował albo co sobie pani w wydziale komunikacji wpisała. Ale tak naprawdę wszystko jest w vinie. EK mówi o roverze bez kata a EL o roverze z katem.

Rocky 1115 kg waży poldorover według dowodów które widziałem, ostatnio ważyłem jednego na wadze z wywalonym trochę wnętrzem to ważył 1095 kg. Więc te 1100 kg trzeba przyjąć, że waży. A co do kata, to ja obecnie posiadam pustaka a to tylko dlatego, że się środek już posypał i żadnej rurki do środka nie wstawiałem bo nie widzę sensu. Jeżeli chcesz obniżać to pomyśl o nowym układzie wydechowym bo na fabrycznym zawiasie potrafiłem zaryć katem o śpiącego nie wspominam co się dzieje już na lekko obniżonym :P
_________________
 
     
Rocky 


Wiek: 27
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 1056
Skąd: TST
Wysłany: 2016-06-18, 00:38   

Bobby, W planach mam customowy kolektor 4-2-1(sam będę go robił na bazie rurowca z Rovera 416) i poprowadzenie początku wydechu pod skrzynią ;) Mój w dowodzie waży 1085kg,ale plusy ponoć robione były z cieńszych blach(przez to może są lżejsze) ;)
_________________
Rocky Garage(Facebook) Zapraszam ;)

Polski Fiat 126p '79 "kundel"
ZRR Komar 2330 '71
Fiat 126el'96 "Elefant"
FSO Polonez Caro Plus 1.4 GTI 16v'97
Toyota Corolla E12 1.8 T-Sport '02 "Karolina"


Były:
Fiat Uno 1.4'92 "Funiak" vel. "Łunolot"
VW Passat B3 Variant 1.8'89 R.I.P.

"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" Jonasz Kofta
 
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-06-18, 05:46   

tokiroki napisał/a:
Polonez dobry jest jako pierwszy samochód, jednak po pewnym czasie ma się go po prostu dość.

Jak się nie umie kupować samochodu i kupuje podrutowanego trupa to niema się co dziwić.Też mam GSi i jakoś nie narzekam,przypadek? :lol2:
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Bobby 


Wiek: 27
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Rumia
Wysłany: 2016-06-18, 08:19   

Rocky napisał/a:
Bobby, W planach mam customowy kolektor 4-2-1(sam będę go robił na bazie rurowca z Rovera 416) i poprowadzenie początku wydechu pod skrzynią ;) Mój w dowodzie waży 1085kg,ale plusy ponoć robione były z cieńszych blach(przez to może są lżejsze) ;)

Rover 414 ma taki sam kolektor i fakt najlepiej to poprowadzić pod skrzynią. Sam myślę o 4-2-1 nawet już posiadam coś takiego tylko jakoś zebrać się nie mogę by to ogarnąć. I jeżeli będziesz robić to zrób średnice rury roverower a nie polonezowskiej ;) . Co do blachy w plusie to po prostu były mniej zakonserwowane dlatego tak lecą. Bo blachy są takie same jak w caro (błotniki, masaka, drzwi od 78 się nie zmieniły, klapa,tylne błotniki). A konserwacja od środka dużo robi akurat mam teraz porównanie mojego el ze stycznia 98 i el z maja 98. Mój zakonserwowany el miał jedynie łatane 2 dziury w podłodze i jeszcze całkiem dobrze się trzyma a drugi el przechodzi drugi "remont" gdyż konserwacji przestrzeni zamkniętej prawie wcale nie posiada. Kwestie wagowe poldorovera mogą być we wnętrzu np. deska może okazać się lżejsza od minusowej :)
_________________
 
     
tokiroki 


Wiek: 27
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 288
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-06-18, 11:18   

Hanss napisał/a:
tokiroki napisał/a:
Polonez dobry jest jako pierwszy samochód, jednak po pewnym czasie ma się go po prostu dość.

Jak się nie umie kupować samochodu i kupuje podrutowanego trupa to niema się co dziwić.Też mam GSi i jakoś nie narzekam,przypadek? :lol2:

Bo Ty kupiłeś perełkę :lol2: Chcesz to nim jeździsz, nie chcesz to sprzedajesz. Stracić nie straciłem, więc nie wiem do czego pijesz. Miałeś tak stawać na kresce z Michem i jego roverem i pokazać że Twoje GSi to zajebiście zapierdala, gdzie filmik z relacji? :E Każdy jeździ tym co chce. Ciekawe czy Twój to nie stał się drutem, mój owszem, był drutem, mając 3-4 właścicieli w ciągu roku, to co tu porównywać?
_________________
http://forum.rezerwa126p....ghlight=#187972
 
     
duzy_lolo 


Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 541
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-06-18, 12:06   

Bobby napisał/a:
Bo blachy są takie same jak w caro (błotniki, masaka, drzwi od 78 się nie zmieniły, klapa,tylne błotniki)
zmieniły się, nawet drzwi.
 
     
Hanss 
Jo je stela


Wiek: 28
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 749
Skąd: Cieszyn
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-06-18, 13:26   

tokiroki napisał/a:
Miałeś tak stawać na kresce z Michem i jego roverem i pokazać że Twoje GSi to zajebiście zapierdala, gdzie filmik z relacji?
To dawaj słoiku do mnie,zmień mi most i nawet mogę się ścigać z Tobą na rowerze.
tokiroki napisał/a:
Ciekawe czy Twój to nie stał się drutem

Akurat tu Cię zasmucę,nie stał się.
tokiroki napisał/a:
mając 3-4 właścicieli w ciągu roku, to co tu porównywać?

A co ma jedno do drugiego? Mógł ich mieć nawet 10 w ciągu miesiąca,kwestia tego jak dbali ale jak ktoś kupuje auto ze względu na kolor to nie moja sprawa :lol2:
_________________
Ja wohl herr general !
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16