126p 1.1 SCC |
Autor |
Wiadomość |
Gibon
Wiek: 33 Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 196 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-02-04, 20:29
|
|
|
masz bardzo zbliżone zawieszenie silnika jak ja miałem to u mnie było 10cm pomiędzy rynienką a profilem |
_________________ 126fl 1242ccm |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-06, 09:38
|
|
|
Delfin pytales o tulejki to nie wiem jakie sa bo uchwyt kupilem |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:41
|
|
|
Ja tam mam 15cm |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-02-07, 13:03
|
|
|
Ale to nie jest dobre mierzenie bo jeżeli będę miał inaczej wykonane mocowanie czyli będzie krótsze to wysokość się zmieni dlatego prosił bym o zmierzenie od rynienki do pokrywy zaworów. |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
BonusBB
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 22 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-03-05, 18:22
|
|
|
Jaki myślicie tlumnik będzie najcichszy do 1100 |
_________________ Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem... |
|
|
|
|
ATi
Moderator Bis 714
Wiek: 29 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1672 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2016-03-05, 18:31
|
|
|
BonusBB, PW. |
|
|
|
|
jaxon
Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 34 Skąd: LSW
|
Wysłany: 2016-06-05, 16:45
|
|
|
BonusBB napisał/a: | prosił bym o zmierzenie od rynienki do pokrywy zaworów. |
Przepraszam, że odkopuję, ale jestem w trakcie ustawiania silnika i mam wrażenie, że siedzi on za nisko. Może ktoś pomierzyć ? Będę bardzo wdzięczny |
|
|
|
|
Adaśko
ziomy rezerwy FL wanna be ST
Wiek: 29 Dołączył: 05 Mar 2013 Posty: 291 Skąd: Gdańsk Wrzeszcz
|
Wysłany: 2016-06-05, 18:30
|
|
|
Ja juz zglupialem z poziomowaniem silnika. Na boki jest idealnie, ale wał od strony rozrzadu jest wyzej niz od strony kola zamachowego. W przypadku poziomu silnik golym okiem lezy za nisko. Najwidoczniej dupa kaszlaka stoi wyzej niz przod i wszystko sie rypie. Ustawilem tak, aby biegi wchodzily optymalnie lekko (metoda prob i bledow). Zobaczymy co z tego wyjdzie |
_________________ To nie drut, to wyjście z sytuacji! |
|
|
|
|
jaxon
Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 34 Skąd: LSW
|
Wysłany: 2016-06-07, 06:43
|
|
|
I jaka Ci odległość wychodzi? |
|
|
|
|
|