Przesunięty przez: ATi 2015-12-29, 22:14 |
Fiat 126p By Renegat |
Autor |
Wiadomość |
ignac2004
Moderator warsztatowy
Wiek: 36 Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 2998 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-01-12, 06:59
|
|
|
evil1 Uwierz mi, że Twoja teoria to czysta teoria która nijak ma się do praktyki. Nad tyrkoleniem pracował już sztab ludzi. P.s. W seicento występował też elektryczny pedał gazu. Proszę już o powstrzymanie się od spamu. |
_________________ Facebook.com/ignacsworkshop
126p 600 '76 vel. Beż
WSS Polsport GK-110 '80 - przyczepka namiotowa
125p 1.5C '83 vel. Marian
126p 650 '88 vel. ZOMO
Niewiadów N126-E '89 vel. Kawalerka
126p 650 '90 vel. Mydelniczka2
Nuova Bravo 1.9JTD 2007 vel.Bravo JA >180km+ |
|
|
|
|
evil1
Weteran
Wiek: 43 Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 361 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-01-12, 08:29
|
|
|
Odnoszę się do prac firmy ItalPerformance , teoria ma kolor pomarańczowy i jeździ już 3 lata
https://www.facebook.com/...70003960&type=3
Renegat, ale przy 1,2 16v na kompie Marelli? Ja zbudowałem 2 Cinquecento , 2 Sejaki i nawet w swoim maluchu przez pewien czas taki silnik miałem i nigdy mi ten problem nie wystąpił. Jeden z tych silników miał 4 przepustki i przy strojeniu też jaj nie było. Fakt zakładałem wszystko na silnikach z Punto1. |
|
|
|
|
Renegat
Sławek
Wiek: 33 Dołączył: 27 Paź 2014 Posty: 108 Skąd: Zalasowa
|
|
|
|
|
|