.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Michu
2012-04-09, 22:24
Regulacja linki ręcznego?
Autor Wiadomość
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
  Wysłany: 2010-12-21, 14:51   Regulacja linki ręcznego?

Witam,
A więc mam problem po wymianie klocków hamulcowych z tyłu, po odpieciu linki recznego brakuje mi jakies 3-5 cm do uchwytu mocujacego linke nie wiem tylko jak sie reguluje linka bo wewnatrz cala "wajcha" jest max do tylu i nie ma jak tym manewrowac, moze na wahaczach? tylko jak to odkrecic i co dalej zrobic?



P.S. W miare mozliwosci krok po kroku :/
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-12-21, 15:16   

Musisz popuścić linkę - jeżeli na dźwigni nic nie dało, musisz popuścić je na wahaczach czyli tu gdzie pokazałeś.

Na tej lince masz dwie nakrętki , tę którą nie widać na fotce (za uchem w wahaczu gdzie siedzil inka) musisz wkręcić w prawo (tak oby się odsunęła od ucha) a tę która widzisz od zewnątrz w lewo - mówić krótko kręcisz tak aby przesuwać cały pancerz w stronę tyłu auta.

Regulacji dokonujesz sobie w taki sposób - zaciągasz ręczny na 3 ząbki , podnosisz auto tak aby regulowane koło było w powietrzu i regulujesz (czyli naciągasz linkę, proceder odwrotny do twego który napisałem przy popuszczaniu), co chwile sprawdzasz czy koło się obraca.
Jeżeli koło już "złapie" skręć lekko linkę, spuść ręczny i sprawdź czy się swobodnie kręci, jeżeli nie to musisz linkę lekko popuścić. Podciągnij parę razy ręczny i opuść i sprawdź jeszcze raz,jeżeli na trzech ząbkach koło trzyma a po spuszczeniu ręcznego swobodnie się obraca - wyregulowałeś prawidłowo linkę ;)
_________________

 
 
     
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-12-21, 19:33   

LOBUZ88 napisał/a:
Na tej lince masz dwie nakrętki , tę którą nie widać na fotce (za uchem w wahaczu gdzie siedzil inka) musisz wkręcić w prawo (tak oby się odsunęła od ucha) a tę która widzisz od zewnątrz w lewo - mówić krótko kręcisz tak aby przesuwać cały pancerz w stronę tyłu auta.

a chodzi mi o to tez ze zeby zalozyc beben musialem wyciagnac linke z uchwytu przy bebnie (taka wajcha :lol: ) bo inaczej nie weszlo i "potrzeba mi jeszcze" 5 cm linki zeby caly reczny chodzil jak nalezy bo to poprostu inaczej nie da rady i to popuszczam w sposob wyzej opisany tak :?: :E
 
     
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-12-22, 19:32   

:?:
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-12-22, 19:36   

tak, jeżeli popuściłeś na dźwigni i to za mało, to musisz popuścić jeszcze linkę przy wahaczach
_________________

 
 
     
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-12-22, 19:49   

ok w poniedzialek zobacze :E
 
     
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-06, 19:52   

:facepalm: Ja mam z tym problem poluzowalem srube a linka ani drgnie nie mam juz pojecia co zrobic?
Pierwsza sruba poluzowana(ta od strony kola) druga tez i ciegne linke a ona nic jak sie to robi :oops: :oops: :oops: :?:
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2011-01-06, 20:34   

przyrdzewiała,musi pójść,szarpaj rwij :!: wajchu we wnętrzu odkręć żeby jeszcze można było wysunąć i musi pójść.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-06, 20:36   

i to sie porusza wewnatrz obu srub bez wyjmowania? :E
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2011-01-06, 21:23   

tak
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
pawlik94 

Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 184
Skąd: Śląsk
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-20, 15:01   

juz wszystko ok wszystko chodzi równo i tak jak powinno dzieki ;) ;)
 
     
czervo 
Czervo

Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-04, 16:32   

Witam, od ponad roku remontuje malca z 82 r. Blacha gotowa i teraz zostało dopasować elementy. I tu pytanie. Zamontowałem linkę hamulca ręcznego ale nie wiem, nie pamiętam gdzie mocuje się linkę do podłogi? Czy linka idzie nad czy pod zbiornikiem paliwa?
 
     
FreddieM 
Moderator
live forever


Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 4405
Skąd: Krosno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-09-23, 11:21   

http://www.rezerwa126p.pl...-linki-recznego
za pomocą dwóch obejm/blaszek które wsadza się pod mocowanie skrzyni biegów
_________________
:arrow: 126p ST 1976, FL 1990 "Bieluch"
:arrow: FSO Polonez MR '89
:arrow: VW T1 Garbus
:arrow: Ford Escort xr3i mk5

Mój garaż na facebook'u 126polskich fiatów :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16