Problem z regulacją. Elektrodysza? |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz23maw
Ziomy rezerwy
Wiek: 33 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 3102 Skąd: Zamość [LZ 10846]
|
Wysłany: 2014-03-28, 11:12
|
|
|
A może ta elektrodysza jest zapchana? Sprawdz czy nie ma jakiegos paprocha tam gdzie sie ja wkreca. |
_________________
|
|
|
|
|
mariusz_k90
Wiek: 33 Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 325 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2014-03-28, 21:14
|
|
|
dziś dałem podkładkę metalową, żeby ta elektrodysza była troche wykręcona i wolne obroty są super, lecz za wysokie, a przepustnica całkiem zamknięta..
podczas jazdy jak mu depnę gaz do końca to czuć turbo dziurę, najpierw jakby zgasł na sekundę i dopiero zaczyna się odpychać. |
|
|
|
|
Krzysztof0430
Wiek: 28 Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1487 Skąd: Mizerów [SPS]
|
Wysłany: 2014-03-28, 21:25
|
|
|
mariusz_k90 napisał/a: | podczas jazdy jak mu depnę gaz do końca to czuć turbo dziurę, najpierw jakby zgasł na sekundę i dopiero zaczyna się odpychać. | objaw normalny w autach z gaźnikiem bez pompki przyśpieszającej.
mariusz_k90 napisał/a: | dziś dałem podkładkę metalową, żeby ta elektrodysza była troche wykręcona i wolne obroty są super, lecz za wysokie, a przepustnica całkiem zamknięta.. | wygląda jakby gdzieś ciągnął lewe powietrze. Po zatkaniu ręką kolanka z gaźnika silnik powinien zaraz zgasnąć. Jeżeli będzie inaczej to gdzieś może ciągnąć nadal lewe powietrze. Krzywa podstawka pod gaźnik i/lub krzywa stopa gaźnika. |
_________________
|
|
|
|
|
|