.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: FreddieM
2013-09-06, 23:34
[BIS] Szarpie przy ruszaniu i zmianie biegów
Autor Wiadomość
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2012-10-14, 18:35   [BIS] Szarpie przy ruszaniu i zmianie biegów

Dzisiejszy zakup powoduje,że mam nad czym główkować.Auto na wstecznym i jedynce wyraźnie podskakuje,pedał sprzęgła jest "nijaki" a skok mały.Podobnie zrywa przy zmianie kolejnych biegów.Tarcza,docisk? A może brak oleju w skrzyni? Sam lewarek pracuje ciężko i mało precyzyjnie,nie czuć że bieg "siedzi'.
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Jakub 
wyrwany z PRLu

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1107
Skąd: zza winkla
Wysłany: 2012-10-14, 19:32   

hmm, a może sprzęgło trzeba podciągnąć?
 
     
Michaluss 


Wiek: 29
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 364
Skąd: Wieliczka/okolice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-14, 19:46   

sprzęgło lub docisk. Ale prędzej to wina docisku ;)
 
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2012-10-14, 20:15   

Jutro stawiam zewnętrzny najazd serwisowy i wpycham BISa.Wyrwę skrzynię,zrobie mieszki,olej a przy okazji przyjrze się układowi sprzęgła.Stawiam na docisk :)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
kaszlak_maniak 
ziomy rezerwy
warszawiakofob


Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3004
Skąd: sdópy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-14, 21:00   

Docisk. No i chyba warto przypomnieć, że jak zdecydujesz się na zmianę całego sprzęgła, to nie kupuj statima. :E
_________________
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2012-10-14, 21:13   

Poczytałem trochę o Statimie i już wiem o co kaman :E A gdyby tak zapodać docisk z klasycznej 650 w dobrym stanie?
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
kaszlak_maniak 
ziomy rezerwy
warszawiakofob


Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3004
Skąd: sdópy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-14, 21:14   

Dociski są akurat takie same, więc może być od 650, tylko problem z tarczą jest.
_________________
 
     
Jakub 
wyrwany z PRLu

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1107
Skąd: zza winkla
Wysłany: 2012-10-14, 21:34   

mam tarcze statima, coraz bardziej się obawiam o nią przez Was :?
 
     
kaszlak_maniak 
ziomy rezerwy
warszawiakofob


Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 3004
Skąd: sdópy
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-14, 22:15   

Przecież Ty swapa robisz, to i tak się pewnie z tą tarczą pożegnasz.
_________________
 
     
Jakub 
wyrwany z PRLu

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1107
Skąd: zza winkla
Wysłany: 2012-10-14, 23:36   

zanim ten swap się ziści, to jeszcze trochę czasu minie, ale w sumie jeśli tarcza się rozsypie to będzie lepsza motywacja ;) oblachowanie silnika i sprzęgło już obsztalowane (citroenowcy to spoko ludzie :D )
(Anzel, sorry za OT)
 
     
grzesiol 
126BIS


Wiek: 30
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 992
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-10-14, 23:57   

Sama tarcza chyba nie jest taka zła, dałem ją koledze do ELa i mówi, że jeździ się lepiej niż na seryjnej.

A jeżeli chodzi o szarpanie, polecam sprawdzić też poduszkę silnika. Mi się odkręciła sama dwa razy. Przy ruszaniu to waliło jakby młotem pneumatycznym w dach.
 
     
Anzel 
Krakoski szpejorz


Wiek: 34
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 2574
Skąd: Karków
Wysłany: 2012-10-15, 10:55   

Problem szarpania przy ruszaniu raczej rozwiązany,zapieczony cylinderek utrudniał start.Tak czy owak mam zamiar zajrzeć do sprzęgła i uzupełnić olej w skrzyni,bo już wyje :)
_________________
'72 ZAZ Zaporożec 966 #1
'73 ZAZ Zaporożec 968A #2
'89 FSM 126p Zomo
'92 Peugeot 205 1.4 Roland Garros
'93 FSM Fiat Cinquecento 700
'94 Citroen BX 14TGE
'95 Fiat Cinquecento 900 Suite
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.2 8v
'96 Fiat Cinquecento Sporting 1.1 Giallo
'98 Fiat Barchetta
'98 Mazda MX-5 Miata
'00 Fiat Multipla 1.6 16V BiPower
'02 Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD

Centoventisei-używki do FSO/FSM:

https://www.facebook.com/12sei/
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17