.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: FreddieM
2013-09-06, 22:47
Hamulce - problem z odpowietrzeniem, zapowietrzona pompa
Autor Wiadomość
mariusz9270 


Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-05-19, 19:50   Hamulce - problem z odpowietrzeniem, zapowietrzona pompa

A więc tak napisze od początku, kupiłem auto hamulce wydawały mi się lipne, więc pewnego dnia bez odkręcania bębnów poszedłem do sklepu i kupiłem komplet nowych szczęk, po odkręceniu okazało się ze szczeki są ok tylko cylinder w lewym przednim jest rozwalony i przy naciskaniu hamulca pryska z niego płyn, dobra wymieniłem cylinder i okazało się ze hamulców nie idzie odpowietrzyć no i już jasna sprawa hamulców zero bo następne cylindry do dupy, na następny dzień kopiłem 2 nowe cylindry jeden na tył i drugi do kompletu na przód, przy wymianie okazało się ze przewód metalowy z tylu za chu chu nie da się odkręcić, wiec co trzeba ciąć i go zaklepać, jakoś odpowietrzyłem 3 kola hamulce podziały 15 km po czym pedał znowu zaczol schodzić do deski i nadal zero hamulców. Wymieniłem przewód odpowietrzyłem wszystkie 4 kola, hamulce podziałały tym razem 2 km i znowu to samo. Nie mam już sił do tych hamulców, nie mam pojęcia o co chodzi. w dodatku teraz przy hamowaniu słychać że w tylnym prawym kole bęben o coś trze. Może powiecie mi co mam robić bo dzisiaj już bym prawie zabił babę na pasach;/:(. Najgorsze jest to że wsadzam ciągle kasę a efektu żadnego co jakaś robota przy hamulcach jeszcze gorzej.
_________________
FIAT 126p 650 ELX' 97
Ostatnio zmieniony przez xemup 2010-06-22, 20:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2010-05-19, 20:01   

musisz jeszcze raz odpowietrzyć i możliwe że pompa też się zapowietrzyła, odpowietrzanie jak zawsze mozolna praca kilka razy trzeba będzie się pomęczyć
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
mariusz9270 


Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-05-19, 20:05   

w Piątek założe jescze ten 4 nowy cylinder i odrazu wymienię wszystkie przewody, a co do pompy to jak mam sprawdzić czy jest zapowietrzona i jak ja odpowietrzyć??
_________________
FIAT 126p 650 ELX' 97
 
     
Lukasz15 
GraćażProwincjonalny


Wiek: 34
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 493
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-05-19, 20:05   

Oj tak ile ja się na odpowietrzałem....
_________________
Graciarz prowincjonalny
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2010-05-19, 20:06   

a dopuściłeś do tego że ze zbiornika spieprzył ci cały płyn?
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
xemup 
Admin
FL


Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6234
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-05-19, 20:07   

Żeby odpowietrzyć pompę trzeba popuścić przewody przy niej i wtedy odpowietrzyć. Odkręcenie tych przewodów, zwłaszcza jeśli dawno nie było to robione często się nie udaje niestety...
Nie cierpię roboty przy hamulcach :?
 
     
mariusz9270 


Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-05-19, 20:13   

no cały płyn uciekł wtedy gdy musiałem ściągnąć przewód i go zaklepać.
_________________
FIAT 126p 650 ELX' 97
 
     
malczan22 


Wiek: 37
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 559
Skąd: Żurawica/Przemyśl
Wysłany: 2010-05-19, 20:19   

no to pompa zapowietrzona
_________________
https://www.facebook.com/...9?ref=bookmarks
http://moto-przemysl.info
 
     
mariusz9270 


Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-05-19, 20:20   

hmm no to super;/
_________________
FIAT 126p 650 ELX' 97
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2010-05-22, 19:44   

odrdzewiaczem na pompie popryskaj te wszystkie nakrętki od przewodów obficie,i odpowietrzysz pompę,nie ma rzeczy niemożliwych,a tym bardziej jak słyszę,że jeździłeś z zaklepanym wężykiem od jednego koła,tym samym to koło nie hamowało,to bym tym autem wcale nie jeździł,nie przy dzisiejszym ruchu ulicznym.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 18