Przesunięty przez: FreddieM 2013-09-06, 22:47 |
Hamulce - problem z odpowietrzeniem, zapowietrzona pompa |
Autor |
Wiadomość |
mariusz9270
Dołączył: 26 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2010-05-19, 19:50 Hamulce - problem z odpowietrzeniem, zapowietrzona pompa
|
|
|
A więc tak napisze od początku, kupiłem auto hamulce wydawały mi się lipne, więc pewnego dnia bez odkręcania bębnów poszedłem do sklepu i kupiłem komplet nowych szczęk, po odkręceniu okazało się ze szczeki są ok tylko cylinder w lewym przednim jest rozwalony i przy naciskaniu hamulca pryska z niego płyn, dobra wymieniłem cylinder i okazało się ze hamulców nie idzie odpowietrzyć no i już jasna sprawa hamulców zero bo następne cylindry do dupy, na następny dzień kopiłem 2 nowe cylindry jeden na tył i drugi do kompletu na przód, przy wymianie okazało się ze przewód metalowy z tylu za chu chu nie da się odkręcić, wiec co trzeba ciąć i go zaklepać, jakoś odpowietrzyłem 3 kola hamulce podziały 15 km po czym pedał znowu zaczol schodzić do deski i nadal zero hamulców. Wymieniłem przewód odpowietrzyłem wszystkie 4 kola, hamulce podziałały tym razem 2 km i znowu to samo. Nie mam już sił do tych hamulców, nie mam pojęcia o co chodzi. w dodatku teraz przy hamowaniu słychać że w tylnym prawym kole bęben o coś trze. Może powiecie mi co mam robić bo dzisiaj już bym prawie zabił babę na pasach;/:(. Najgorsze jest to że wsadzam ciągle kasę a efektu żadnego co jakaś robota przy hamulcach jeszcze gorzej. |
_________________ FIAT 126p 650 ELX' 97 |
Ostatnio zmieniony przez xemup 2010-06-22, 20:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
malczan22
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 559 Skąd: Żurawica/Przemyśl
|
|
|
|
|
mariusz9270
Dołączył: 26 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2010-05-19, 20:05
|
|
|
w Piątek założe jescze ten 4 nowy cylinder i odrazu wymienię wszystkie przewody, a co do pompy to jak mam sprawdzić czy jest zapowietrzona i jak ja odpowietrzyć?? |
_________________ FIAT 126p 650 ELX' 97 |
|
|
|
|
Lukasz15
GraćażProwincjonalny
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 493 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-05-19, 20:05
|
|
|
Oj tak ile ja się na odpowietrzałem.... |
_________________ Graciarz prowincjonalny |
|
|
|
|
malczan22
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 559 Skąd: Żurawica/Przemyśl
|
|
|
|
|
xemup
Admin FL
Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 6234 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-05-19, 20:07
|
|
|
Żeby odpowietrzyć pompę trzeba popuścić przewody przy niej i wtedy odpowietrzyć. Odkręcenie tych przewodów, zwłaszcza jeśli dawno nie było to robione często się nie udaje niestety...
Nie cierpię roboty przy hamulcach |
|
|
|
|
mariusz9270
Dołączył: 26 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2010-05-19, 20:13
|
|
|
no cały płyn uciekł wtedy gdy musiałem ściągnąć przewód i go zaklepać. |
_________________ FIAT 126p 650 ELX' 97 |
|
|
|
|
malczan22
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 559 Skąd: Żurawica/Przemyśl
|
|
|
|
|
mariusz9270
Dołączył: 26 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2010-05-19, 20:20
|
|
|
hmm no to super;/ |
_________________ FIAT 126p 650 ELX' 97 |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2010-05-22, 19:44
|
|
|
odrdzewiaczem na pompie popryskaj te wszystkie nakrętki od przewodów obficie,i odpowietrzysz pompę,nie ma rzeczy niemożliwych,a tym bardziej jak słyszę,że jeździłeś z zaklepanym wężykiem od jednego koła,tym samym to koło nie hamowało,to bym tym autem wcale nie jeździł,nie przy dzisiejszym ruchu ulicznym. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
|