Papiery od LPG |
Autor |
Wiadomość |
mac_kaw
TYPOWY RAJD
Wiek: 33 Dołączył: 12 Mar 2011 Posty: 49 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-06-26, 12:17 Papiery od LPG
|
|
|
Witam! Potrzebuję informacji. Sytuacja wyglada tak: jest auto, ma wbite w dowód LPG, wszystko jest legalnie, prawnie i pięknie. Jest jeden szkopuł. Wlaściciel zgubił "papiery" od gazu (legalizację, faktury itd.). W aucie jest więc LPG, w dowodzie też, ale co z przeglądem? Przerejestrowaniem? Nie bedą tych dokumentów wymagać? Proszę o pomoc.
P.S. Proszę tylko o wypowiedzi osób pewnych swojej tezy. Nie interesuje mnie gdybanie, moze tak, a może inaczej. Zależy mi na pewnej informacji. Dziekuję. |
_________________ Gdańskie Ikarusy na zawsze żywe w sercach pasjonatów! [*]
1981-2009 |
|
|
|
|
LOBUZ88
ziomy rezerwy OlewamLubieTeRobote
Wiek: 35 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 2596 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2011-06-26, 12:25
|
|
|
najważniejsza jest homologacja na butlę, tylko to diagnostę interesuje na przeglądzie, faktury i inne papiury sa tylko dla Ciebie (gwarancja, dane techniczne itp)
homologacje na butle możesz dostać od firmy która ją wyprodukowała (nie pamiętam jaka firma konkretnie) podajesz numery butli i homologacje butli Ci przysyłają , jak nie butle musisz ponownie zalegalizować (koszt około 200zł) lub po prostu kupić butle z ważną homą i papierami i machnac przekładkę |
_________________
|
|
|
|
|
hacki
ziomy rezerwy
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 894 Skąd: wiem, że paczysz?
|
Wysłany: 2011-06-26, 21:51
|
|
|
|
_________________ I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał |
|
|
|
|
banasiewicz02
ziomy rezerwy Towarzysz Bananov :]
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 1615 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 2011-06-26, 23:41
|
|
|
najważniejszy jest papier na butlę,bez niego nie zrobisz przeglądu,jeśli nie jesteś w stanie odnaleźć papierów,to skontaktuj się z firmą STAKO(bo pewnie takiej firmy masz butlę) i wystawią ci duplikat homologacji na twoją butlę,którym to okażesz się na przeglądzie.Mało ludzi też wie,i mało diagnostów to sprawdza,ale w aucie musi znajdować się takiej samej firmy parownik-reduktor gazu co jest wpisany w papierach od lpg,oraz w komputerze diagnosty,zmiana parownika na parownik innej firmy musi być potwierdzona przez gazownika odpowiednią adnotacją. |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny |
|
|
|
|
franeeek
ziomy rezerwy etatowy pijak :P
Wiek: 36 Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 259 Skąd: z doopy
|
Wysłany: 2011-06-28, 22:25
|
|
|
też mam ten problem, ale przeglądy zaliczam czasem nie pytają, a jak już to mówię, o k... zapomniałem |
_________________ Tylny napęd jest jak kobieta... po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizde :D:D |
|
|
|
|
Groszek
Weteran Proszek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 535 Skąd: Ciechanów/Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-29, 00:37
|
|
|
ja ani razu nie byłem na przeglądzie z homologacją ;P
Za każdym razem diagnosta nurkuje do bagażnika i spisuje dane i nr butli i jest wszystko ok |
_________________ FSM Polski Fiat 126p 650E 1991' Czerwony Rosso F-113
|
|
|
|
|
|