.::Rezerwa 126p::. Strona Główna .::Rezerwa 126p::.
BEZ KOMUNISTYCZNEJ ADMINISTRACJI

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumStrona główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Papiery od LPG
Autor Wiadomość
mac_kaw 
TYPOWY RAJD


Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 49
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-06-26, 12:17   Papiery od LPG

Witam! Potrzebuję informacji. Sytuacja wyglada tak: jest auto, ma wbite w dowód LPG, wszystko jest legalnie, prawnie i pięknie. Jest jeden szkopuł. Wlaściciel zgubił "papiery" od gazu (legalizację, faktury itd.). W aucie jest więc LPG, w dowodzie też, ale co z przeglądem? Przerejestrowaniem? Nie bedą tych dokumentów wymagać? Proszę o pomoc.

P.S. Proszę tylko o wypowiedzi osób pewnych swojej tezy. Nie interesuje mnie gdybanie, moze tak, a może inaczej. Zależy mi na pewnej informacji. Dziekuję.
_________________
Gdańskie Ikarusy na zawsze żywe w sercach pasjonatów! [*]

1981-2009
 
     
LOBUZ88 
ziomy rezerwy
OlewamLubieTeRobote


Wiek: 35
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 2596
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-06-26, 12:25   

najważniejsza jest homologacja na butlę, tylko to diagnostę interesuje na przeglądzie, faktury i inne papiury sa tylko dla Ciebie (gwarancja, dane techniczne itp)

homologacje na butle możesz dostać od firmy która ją wyprodukowała (nie pamiętam jaka firma konkretnie) podajesz numery butli i homologacje butli Ci przysyłają , jak nie butle musisz ponownie zalegalizować (koszt około 200zł) lub po prostu kupić butle z ważną homą i papierami i machnac przekładkę ;)
_________________

 
 
     
hacki 
ziomy rezerwy


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 894
Skąd: wiem, że paczysz?
Wysłany: 2011-06-26, 21:51   

_________________
I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał
 
 
     
banasiewicz02 
ziomy rezerwy
Towarzysz Bananov :]


Wiek: 37
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 1615
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2011-06-26, 23:41   

najważniejszy jest papier na butlę,bez niego nie zrobisz przeglądu,jeśli nie jesteś w stanie odnaleźć papierów,to skontaktuj się z firmą STAKO(bo pewnie takiej firmy masz butlę) i wystawią ci duplikat homologacji na twoją butlę,którym to okażesz się na przeglądzie.Mało ludzi też wie,i mało diagnostów to sprawdza,ale w aucie musi znajdować się takiej samej firmy parownik-reduktor gazu co jest wpisany w papierach od lpg,oraz w komputerze diagnosty,zmiana parownika na parownik innej firmy musi być potwierdzona przez gazownika odpowiednią adnotacją.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
 
 
     
franeeek 
ziomy rezerwy
etatowy pijak :P

Wiek: 36
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 259
Skąd: z doopy
Wysłany: 2011-06-28, 22:25   

też mam ten problem, ale przeglądy zaliczam ;) czasem nie pytają, a jak już to mówię, o k... zapomniałem :)
_________________
Tylny napęd jest jak kobieta... po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizde :D :D:D
 
     
Groszek 
Weteran
Proszek


Wiek: 35
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 535
Skąd: Ciechanów/Warszawa
Wysłany: 2011-06-29, 00:37   

ja ani razu nie byłem na przeglądzie z homologacją ;P

Za każdym razem diagnosta nurkuje do bagażnika i spisuje dane i nr butli i jest wszystko ok ;)
_________________
FSM Polski Fiat 126p 650E 1991' Czerwony Rosso F-113
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Rusztowania Szalunki
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15